eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałołękaZakup i dostawa wapna nawozowego z przeznaczeniem na wapnowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i dostawa wapna nawozowego z przeznaczeniem na wapnowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pęcław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pęcław 28

1.5.2.) Miejscowość: Białołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768336426

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@peclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peclaw.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7341ec51-cb07-4fac-a655-123cb13ee36b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wapna nawozowego z przeznaczeniem na wapnowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7341ec51-cb07-4fac-a655-123cb13ee36b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055013/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa wapna nawozowego z przeznaczeniem na wapnowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wapna nawozowego z przeznaczeniem na wapnowanie gruntów użytkowanych rolniczo na terenie Gminy Pęcław w łącznej ilości 1213,6 Mg: worków 600 kg – 1993 szt. i worków 25 kg – 712 szt.; wraz z dostawą na terenie Gminy Pęcław w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) dostawa nawozu wapniowego granulowanego o zawartości nie mniejszej niż 50% CaO, wilgotności max 0,2 % i reaktywności 95 – 100 %. Wapno musi spełniać wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1009 z dnia 5 czerwca 2019 r. ustanawiające przepisy dotyczące udostępniania na rynku produktów nawozowych UE, zmieniające rozporządzenia (WE) nr 1069/2009 i (WE) nr 1107/2009 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 2003/2003; Ustawą o nawozach i nawożeniu z dnia 10.07.2007 r. (Dz.U. 2023 poz. 569) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 września 2010 r. w sprawie sposobu pakowania nawozów mineralnych, umieszczania informacji o składnikach nawozowych na tych opakowaniach, sposobu badania nawozów mineralnych oraz typów wapna nawozowego (Dz.U. 2010 nr 183 poz. 1229) wg Załącznik Nr 6 „Typy wapna nawozowego oraz szczegółowe wymagania jakościowe dla tych typów” do ww. rozporządzenia;
2) koszty dostawy wapna we wskazane miejsca, koszty załadunku, rozładunku ponosi Wykonawca dostawy,
3) wapno nawozowe musi zawierać atesty wydane na podstawie badań wykonanych przez akredytowane laboratorium. Wykonawca załączy Zamawiającemu atesty do dostarczonych faktur,
4) dostawa powinna być realizowana samochodem umożliwiającym rozładunek wapna,
5) Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy szczegółowy, imienny wykaz rolników z terenu Gminy Pęcław, do których należy dostarczyć wapno nawozowe, z określeniem ilości nawozu. Zostanie zawarta z Wykonawcą umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – stanowiąca załącznik do umowy.
6) wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wapna dla poszczególnych rolników wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Pęcław w ilości 53 gospodarstw rolnych,
7) potwierdzeniem dostarczenia wapna nawozowego będzie wystawiony przez Wykonawcę dokument potwierdzający odbiór (np. protokół odbioru, druk wz) zawierający: datę dostawy, nazwę Wykonawcy, imię, nazwisko i adres rolnika, ilość należnego wapna, cenę i wartość w zł. Protokół powinien być wystawiony w trzech egzemplarzach i potwierdzony przez rolnika podpisem. Jeden egzemplarz protokołu dla Wykonawcy, jeden dla rolnika, jeden dla Zamawiającego (załączony do faktury wystawionej przez Wykonawcę),
8) zamawiający zastrzega możliwość zlecenia badań dostarczanego przez Wykonawcę wapna w trakcie realizacji zadania,
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Minimalna ilość wapna jaką zakupi Zamawiający wynosi 50% ilości określonej w punkcie 1. Opisu Przedmiotu Zamówienia, czyli 606,8 Mg. W przypadku ograniczenia zakresu dostaw Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów wapna bez jakichkolwiek konsekwencji,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu zamówienia o maksymalnie 30 % ilości określonej w punkcie 1. Opisu Przedmiotu Zamówienia, czyli do 1577,68 Mg. W przypadku zwiększenia zakresu zamówienia Zamawiający określi ilość wapna jaka ma zostać dodatkowo dostarczona w konkretnej wielkości workach. Zwiększona ilość opakowań 25 kg lub 600 kg nie musi być proporcjonalna do wskazanej w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Cena za każdy dodatkowy Mg musi odpowiadać cenie za 1 Mg wskazanej w ofercie (cena oferty podzielona przez ilość wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia Mg).

4.5.3.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660237,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760199,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760199,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Wołoszyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390705244

7.3.3) Ulica: Ceber 11/1

7.3.4) Miejscowość: Kotla

7.3.5) Kod pocztowy: 67-240

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760199,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.