Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00669849/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2025/BZP 00032792/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34ccf7b9-ae86-478c-8b9b-84346cd5bec8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE oraz tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację projektu pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” w ramach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.61.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5665573,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - Zakup i montaż wiat autobusowych z OZE w formule „zaprojektuj i wybuduj”• opracowanie koncepcji projektowej wiat przystankowych, kosztorysu ofertowego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego,
• uzyskanie zgód, decyzji, wykonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (jeżeli dotyczy),
• opracowanie projektu wykonawczego,
• demontaż 9 wiat,
• montaż 18 szt. wiat przystankowych, w tym 2 wiat z panelami fotowoltaicznymi;
• wykonanie utwardzenia z kostki brukowej wraz z podbudową pod wiatą i w jej pobliżu,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych
44212321-5 - Wiaty autobusowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 336073,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – wykonanie tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla tablic w formule „zaprojektuj i wybuduj”• opracowanie koncepcji projektowej słupów i tablic dynamicznej informacji pasażerskiej (dalej: tablic DIP), sporządzenie kosztorysów ofertowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego,
• uzyskanie map do celów projektowych,
• wykonanie projektów budowy słupów i tablic DIP oraz projektów przyłączeń energetycznych (WLZ) zgodnie z wydanymi warunkami technicznym przyłączenia do sieci, z uzgodnieniami, niezbędnymi decyzjami, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych,
• dostarczenie do PGE Dystrybucja SA prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, lub innego dokumentu wymaganego ustawą Prawo budowlane w terminie do 6 miesięcy przed terminem przyłączenia,
• wykonanie WLZ,
• zgłoszenie gotowości instalacji Podmiotu przyłączanego do przyłączenia – zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia,
• montaż słupów i tablic DIP,
• wdrożenie i uruchomienie Dynamicznego Systemu Informacji Pasażerskiej (dalej: DSIP) obejmującego 51 szt. nowych tablic DIP i 16 szt. tablic istniejących. szkolenie pracowników Zamawiającego (Użytkownika) z obsługi, konserwacji DSIP,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
48813000-0 - System informacji ruchu pasażerskiego
48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
48813200-2 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 5329500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402325,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402325,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budotechnika Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200133
7.3.3) Ulica: Bierawka 2a
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402325,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3276048,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4363908,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3276048,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dysten Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482497573
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 91
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wielobranżowa Pracownia Projektów Energetycznych Sp. z o.o. - wykonanie dokumentacji projektowej WLZ, kierowanie robotami.
Budowa WLZ - podwykonawca na etapie podpisania umowy nie jest znany.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3276048,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont drogi powiatowej nr 3634W na odcinku Wólka Wiśniewska - Myrcha
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa fabrycznie nowego zespołu pojazdów tj. ciągnika siodłowego z naczepą do przeprowadzania egzaminów państwowych na kategorię C+E prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach
- Termomodernizacja budynku "B" Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Rawicza w Siedlcach w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Siedlce"
- Dostawa sprzętu serwerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej".
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postępowanie
- wyk.robót bud.sali wykł. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostawą wyp. z wył. sprzętu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wykładowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia sal zajęć
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy.
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krasne
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.