eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" w podziale na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY I SZTUKI W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282814

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łazienna 6

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckis@ckis.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckis.kalisz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ckis-kalisz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie” w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd18e46-9e1f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327367/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej „Pałac Myśliwski w Antoninie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 67602,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LODY

1. Lody gastronomiczne waniliowe kuweta 3300g/5000 ml szt 147 lody waniliowe bardzo dobrej jakości, smak wanilii bez obcych posmaków i zapachów ;
2. Lody gastronomiczne czekoladowe kuweta 3300g/5000 ml szt 29 lody czekoladowe bardzo dobrej jakości, smak czekolady bez obcych posmaków i zapachów ;
3. Lody gastronomiczne śmietankowe z wiśniami i wkręconym sosem wiśniowym kuweta 3300g/5000 ml szt 10 zawartość śmietany w produkcie min. 16%, zawartość wiśni kandyzowanej min. 12% ;
4. Lody gastronomiczne słodki orzech laskowy kuweta 3300g/5000 ml szt 18 zawartość śmietany w produkcie min. 20%, zawartość orzecha laskowego w formie pasty min. 4% ;
5. Lody gastronomiczne pistacjowe kuweta 3300g/5000 ml szt 5 zawartość śmietany w produkcie min. 20%, zawartość pistacji w formie pasty min. 5% ;
6. Lody gastronomiczne o smaku gumy balonowej kuweta 2800g/5000 ml szt 8 zawartość śmietany w produkcie min. 20% ;
7. Lody gastronomiczne jogurtowe z wkręconym sosem porzeczkowym kuweta 3300g/5000 ml szt 8 zawartość jogurtu naturalnego w produkcie min. 25%, zawartość śmietany min. 17%, zawartość sosu porzeczkowego min. 12% (czarna porzeczka) ;
8. Lody gastronomiczne sorbetowe truskawkowe kuweta 3300g/5000 ml szt 13 zawartość truskawki w produkcie min. 40%, produkt nie powinien zawierać składników pochodzących z organizmów genetycznie zmodyfikowanych ;
9. Lody gastronomiczne z mango kuweta 3300g/5000 ml szt 5 zawartość puree z mango min. 20%, produkt nie powinien zawierać składników pochodzących z organizmów genetycznie zmodyfikowanych ;
10. Lody gastronomiczne sorbetowe limonkowe kuweta 3300g/5000 ml szt 5 lody sorbetowe o smaku limonki bez obcych posmaków i zapachów ;
11. Lody gastronomiczne śmietankowe z ciasteczkami kuweta 3300g/5000 ml szt 1 zawartość śmietanki w produkcie min. 10%, zawartość ciasteczek min. 10% ;
12. Lody gastronomiczne słony karmel kuweta 3300g/5000 ml szt 6 zawartość śmietanki w produkcie min. 20%, zawartość słonego karmelu min. 4% ;
13. Lody gastronomiczne śmietankowe kuweta 3300g/5000 ml szt 22 lody śmietankowe bardzo dobrej jakości, smak śmietany bez obcych posmaków i zapachów, zawartość śmietany w produkcie min. 15% ;
14. Lody gastronomiczne biszkoptowo jagodowe kuweta 3300g/5000 ml szt 3 zawartość śmietanki w produkcie min. 10% ;
15. Lody rożki szt 100;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 18763,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RYBY ŚWIEŻE I PRZETWORZONE

1. Filet z karpia kg 4 ;
2. Filet z łososia kg 50 ;
3. Karp świeży kg 60 tuszka ;
4. Kawior czarny 75 g szt 7 ;
5. Kawior czerwony 75 g szt 7 ;
6. Krewetki świeże kg 3 ;
7. Łosoś wędzony 100g szt 100 ;
12. Makrela wędzona kg 5 ;
13. Miruna kg 4 tuszka ;
14. Polędwica z dorsza kg 5 świeża, grube kawałki z dużej ryby ;
15. Ryba w puszce 170 g szt 80 ;
17. Węgorz wędzony kg 3 tuszka ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 10101,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA I RYBY MROŻONE, OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE

1. Ananas 580 g szt 5 ;
2. Borowik kostki 2,5 kg szt 6 ;
3. Borowik połówki 2,5 kg szt 28 ;
4. Brokuł róża 2,5 kg szt 16 produkt I-klasy jakości ;
5. Brukselka 2,5 kg szt 10 ;
6. Brzoskwinie 850 g szt 5 ;
7. Bułka bankietowa szt 1100 ;
8. Ciast półfrancuskie mrożone kg 15 ;
9. Dorsz filet b/s kg 8 ;
10. Fasolka żółta 2,5 kg szt. 4 ;
11. Filet z sandacza mrożony kg 50 bez lodu ;
12. Flaki wołowe rosołowe 0,9 kg kg 10 typu abel ;
13. Flaki wołowe suche, krojone (mrożone) 2,5 kg kg 30 ;
14. Frytka prosta gruba 2,5 kg szt 10 9mm, produkt I-klasy jakości ;
15. Frytki Croquettes 2,5 szt. 5 ;
16. Frytki do steku „Belgijskie” 1 kg szt 10 gruba do steku, produkt I-klasy jakości ;
17. Frytki Julienne 2,5 kg szt 146 produkt I-klasy jakości ;
18. Frytki Wedges grube 2,5 kg szt 52 ćwiartki ze skórą, produkt I-klasy jakości ;
19. Frytki z batatów 2,5kg szt 26 ;
20. Frytura 22 l szt. 15 ;
21. Gratiny ziemniaczane 100g szt. 60 ;
22. Groszek 2,5 kg szt 12 Produkt I-gatunku ;
23. Groszek cukrowy w całości 1 kg szt 5 ;
24. Gruszka w syropie 850 g szt. 4 połówki ;
25. Halibut dzwonki kg 40 kalibrowany (szt ok. 200-220g) ;
26. Kalafior róża 2,5 kg szt 5 produkt I-klasy jakości ;
27. Kapary 720 g szt 22 ;
28. Kapary jabłkowe 1 l szt 10 ;
29. Kasztany 400 g op. szt. 10 ;
30. Koncentrat pomidorowy 1 l szt 5 ;
31. Koncentrat pomidorowy 200 g szt 20 koncentrat pomidorowy 30% pasteryzowany ;
32. Krewetki mrożone kg 30 ;
33. Kurki mrożone 2,5 kg szt 20 ;
34. Malina 2,5 kg szt 100 malina cała,produkt I-klasy jakości ;
35. Mango kostka mrożona kg 2 ;
36. Marchew młoda 2,5 kg mini szt 6 produkt I-klasy jakości ;
37. Marchew z groszkiem 2,5 kg szt 5 ;
38. Miruna filet ze skórą kg 15 ;
39. Morele suszone kg 4 ;
40. Ogórki konserwowe 1 kg szt 25 ;
41. Okoń nilowy filet kg 12 ;
42. Oliwki czarne 900 g szt 10 ;
43. Oliwki zielone 900 g szt 8 ;
44. Papryka konserwowa kg 5 ;
45. Pieczarki konserwowe 0,8 kg szt 10 ;
46. Pieczywo czosnkowe (36 szt w kartonie) op 18 ;
47. Pieporz zielony w zalewie 115 g szt 6 ;
48. Pomidory w puszce 1,5 kg szt 35 ;
49. Pstrąg patroszony z głową kg 10 ;
50. Rodzynki sułtańskie kg 15 produkt I-klasy jakości ;
51. Rydze kapelusze 2,5 kg szt 5 ;
52. Sos cytrynowo-maślany 750g szt. 1 ;
53. Szparagi mrożone białe kg 10 ;
54. Szparagi mrożone zielone kg 10 ;
55. Szparagi konserwowe 370 g szt 8 ;
56. Szpinak mrożony 2,5 kg szt 10 ;
57. Szyjki rakowe kg 8 ;
58. Śliwka Kalifornijska Nałęczowska kg 3 ;
59. Truskawka 2,5 kg szt 50 truskawka cała ;
60. Wiśnie drylowane 2,5 kg szt 2 ;
61. Włoszczyzna paski 2,5 kg szt. 3 ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 38737,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAT Hurtownia Lodów i Mrożonek Stanisław Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250406731

7.3.3) Ulica: Wrocławska 173

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust. 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51728,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.