Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063558/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Pożarowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7210731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Pożarowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26beb5cb-9e2e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033953/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Pożarowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333090,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej w m. Pożarowo, gm. Wronki o dodatkowe pomieszczenie:
a) powierzchnia zabudowy: 49,71 m2;
b) powierzchni użytkowa: 46 m2.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie fundamentów (stopy żelbetowe, podwaliny) wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną,
2) montaż konstrukcji stalowej ścian i dachu,
3) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich,
4) wykonanie pokrycia ścian i dachu z płyt warstwowych PIR,
5) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
6) wykonanie posadzki wykończonej płytkami gresowymi o antypoślizgowości minimum R10,
7) wykonanie elementów zewnętrznych dojścia i chodniki z kostki brukowej betonowej,
8) montaż dwóch układów klimatyzacji SPLIT o mocy 5kW,
9) montaż grzejników elektrycznych,
10) wykonanie instalacji elektrycznej: rozbudowa istniejącej rozdzielni, instalacje oświetlenia podstawowego i awaryjnego, instalacje teletechniczne RTV i internetowe.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do Specyfikacji warunków zamówienia, tj. w dwóch kosztorysach ofertowych, w dwóch przedmiarach robót, projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Inwestycja realizowana jest na podstawie wydanej przez Starostę Powiatu Szamotulskiego decyzji Nr 25/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. (BR.6740.1027.2020) zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361329,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361329,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361329,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMBET Kamil Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872093915
7.3.3) Ulica: Piotrowo 64
7.3.4) Miejscowość: Obrzycko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-520
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361329,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO 7 części) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Dostawy nabiału oraz ryb i konserw rybnych do Zakładu Karnego we Wronkach
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wronki w roku 2025
- Modernizacja oficyny oraz rozbiórka budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu przy posesji Rynek 8
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.