eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 630 30 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl lub https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1046ad14-9b11-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053574

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/MGW/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 115065,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 01/ 15 01 01 (papier i makulatura), 20 01 39/ 15 01 02 (tworzywa sztuczne), 20 01 02/ 15 01 07 (szkło), 20 02 01 (bioodpady), 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane odpady komunalne) oraz odpadów o kodach 17 01 01 (gruz), 20 03 07 (wielkogabaryty), 16 02 14 (zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13) z nieruchomości będących własnością lub znajdujących się w posiadaniu zależnym Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych znajdujących się na terenie miasta Zabrze przy ulicach: Georgiusa Agricoli 2, Karola Miarki 8, Wolności 408, Wolności 410, Wolności 387, 3 Maja 93, 3 Maja 93A, 3 Maja 19, Maurycego Mochnackiego 12, Jana Zamoyskiego 2 w roku 2023 .”
1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia w formie elektronicznej zatwierdzonego przez Zamawiającego Harmonogramu wywozu odpadów najpóźniej dzień przed rozpoczęciem realizacji umowy.
2. Harmonogram powinien:
a) wskazywać ulicę oraz termin odbierania poszczególnych rodzajów odpadów z nieruchomości;
b) zapewniać regularność i powtarzalność odbierania odpadów, by można było w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odbioru;
c) przewidywać, że w przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów z terenu nieruchomości przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy;
d) być sformułowany w sposób przejrzysty, jasny, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do konkretnych dat odbierania odpadów.
3. Wykonawca zapewni :
1) wywóz odpadów odbywać się będzie co najmniej:
a) co dwa tygodnie dla odpadów o kodach: 20 03 01, 20 02 01
b) raz w miesiącu dla odpadów o kodach: 20 01 01/ 15 01 01, 20 01 39/ 15 01 02, 20 01 02/ 15 01 07
2) dopuści możliwość zmiany szacunkowych ilości, częstotliwości oraz rodzaju pojemników wskazanych w formularzu ofertowym na obiektach w trakcie trwania umowy. Zamawiający o w/w zmianach poinformuje Wykonawcę poprzez zlecenie drogą mailową.
4. Możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem w szczególnych przypadkach, na zlecenie mailowe Zamawiającego w terminie 1 dnia roboczego od wysłania zlecenia, a koszt zleceń dodatkowych nie może być większy niż przedstawiony w formularzu oferty;
5. Realizacja
1) Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do:
a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników podczas dokonywania odbioru,
b) uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych, które nie zostały umieszczone w pojemnikach,
2) w przypadku wystawienia większej ilości odpadów nie mieszczących się w pojemnikach na śmieci, ale dodatkowo wystawionych w workach należy wszystkie odpady odebrać i zagospodarować,
3) Termin podstawienia pustych dodatkowych pojemników/kontenerów poza harmonogramem to następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia drogą mailową.
4) Wykonawca z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego, przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz odzysk lub unieszkodliwienie.
6. Transport odpadów
1) Wykonawca musi posiadać wyposażenie w postaci samochodów (w odpowiednim stanie technicznym) umożliwiające odbieranie odpadów o kodach jak w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca musi utrzymywać pojazdy i urządzenia do odbierania odpadów w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym.
3) Zamawiający informuje Wykonawcę, iż na obiekcie przy ul. Wolności 410 maksymalna wysokość samochodu może wynosić do 3,2m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82251,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97504,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82251,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FCC Śląsk Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FCC Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6480000290

7.3.3) Ulica: ul. Lecha 10

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82251,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.