Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043757/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych,
bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów
w budynkach i na terenach administrowanych przez 41BLSz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych,bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów
w budynkach i na terenach administrowanych przez 41BLSz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9657a228-833a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Konserwacja bram i szlabanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130812,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70936,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych szlabanów w budynkach i na terenach administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiących własność Skarbu Państwa.4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 8a do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania I;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 42111,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń i instalacji bram w obiektach - hangary typu lekkiego, administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dębliniestanowiących własność Skarbu Państwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 8b do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania II;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34913000-0 - Różne części zapasowe
4.5.5.) Wartość części: 45141,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14174,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14174,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Saror
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-078-13-21
7.3.3) Ulica: al. Na Stadion 53
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-127
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42111,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4799,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4799,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Sasor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-078-13-21
7.3.3) Ulica: al. Na Stadion 53
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-127
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45141,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania to kwota przeznaczona na:
- zadanie 1:
a) konserwację - 26 23 756,58 zł netto
b) ewentualne roboczogodziny napraw : 2 350,00 zł netto;
c) ewentualny zakup części- 8 130,08 zł netto.
Łącznie : 34 236,66 zł netto
- zadanie 2:
a) konserwację - 14 800,00 zł netto
b) ewentualne roboczogodziny napraw : 5 640,00 zł netto;
c) ewentualny zakup części- 16 260,16 zł netto.
Łącznie : 36 700,016 zł netto
Łącznie zadanie 1 + zadanie 2 = 70 936,82
Informacje dodatkowe do sekcji IV pkt. 4.5.5.)
- Wartość część 1 - 42 111,10 zl brutto to kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na przeglądy i konserwacje bram, roboczogodziny napraw oraz części w zadaniu I;
- Wartość część 2 - 45 141,20 zl brutto to kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na przeglądy i konserwacje bram, roboczogodziny napraw oraz części w zadaniu II.
Informacje dodatkowe do sekcji VI pkt. 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
a) zadanie I - podano 14 147,52 zł - jest to najniższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram
b) zadanie II - podano 4 799,95 zł - jest to najniższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram.
Informacje dodatkowe do sekcji VI pkt. 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
a) zadanie I - podano 49 446,00 zł - jest to najwyższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram
b) zadanie II - podano 15 744,00 zł - jest to najwyższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram.
Informacje dodatkowe do sekcji VIII UMOWA pkt. 8.2.) Wartość umowy:
a) zadanie I - podano 42 111,10 zł brutto - to wartość łączna (maksymalna) kwoty za przeglądy i konserwacje bram wynikającej z oferty Wykonawcy, stałej kwoty przeznaczonej na ewentualne roboczogodziny napraw tj. 17 936,58 zł oraz stałej kwoty przeznaczonej na ewentualny zakup części tj. 10 000,00 zł.
b) zadanie II - podano 45 141,20 zł - to wartość łączna (maksymalna) kwoty za przeglądy i konserwacje bram wynikającej z oferty Wykonawcy, stałej kwoty przeznaczonej na ewentualne roboczogodziny napraw tj. 20 341,25 zł oraz stałej kwoty przeznaczonej na ewentualny zakup części tj. 20 000,00 zł.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-95/25/KK, Świadczenie usług w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw elementów systemów oddymiania, drzwi, kurtyn, bram, hydrantów wewnętrznych i (...)
- Czyszczenie i konserwacja elewacji budynku Hali Stulecia we Wrocławiu - etap I
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Usuwanie awarii wodociągowych
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych Miasta Jelenia Góra
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
więcej: Różne części zapasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.