Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101841/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120330 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć wwr i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. Kornela Makuszyńskiego w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511036689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. M. J. Piłsudskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-450
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@sosw.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
sosw.olsztyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć wwr i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efcbeeca-da6a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSW-271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z neurologopedą ( 150godzin)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z neurologopedą ( 150godzin )4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z neurologopedą4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia Tomatis ( 150 godzin)4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 11250 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia Tomatis ( 150 godzin)4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 11250 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z tyflopedagogiem ( 25 godzin )4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1525 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z tyflopedagogiem ( 25 godzin )4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1525 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z usprawnienia w środowisku wodnym4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z usprawnienia w środowisku wodnym ( 150 godzin)4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym ( 150 godzin )4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym ( 150 godzin )4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Fydrych - Gzyl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73041300725
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-689
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Fydrych - Gzyl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73041300725
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-689
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Umiejętności Agnieszka Szczerbowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73031401227
7.3.4) Miejscowość: Łupstych
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Umiejętności Agnieszka Szczerbowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73031401227
7.3.4) Miejscowość: Łupstych
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1525 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont muru oporowego między ul. Chrobrego i Al. Gelsenkirchen w Olsztynie
- Usługa transportu autokarem 38 osób z UWM w Olsztynie do Lloret de Mar w Hiszpanii i z powrotem w dniach 7-15 września 2025r.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz monitoring w obiektach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na zadania
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego do Oddziału ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10 oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń.
- Wykonanie nowego przyłącza energetycznego budynku Magazynu Muzealiów
- Odnowa nawierzchni odcinków dróg administrowanych przez RDW Olecko w 2025r. z podziałem na części - III postępowanie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pakiety medyczne dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- Pakiety rehabilitacyjne dla pracowników Urzędu Miasta Kielce
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I Część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.