eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNO-ELEKTROTECHNICZNYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120132 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNO-ELEKTROTECHNICZNYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OKÓLNA 37

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-103

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://12wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.12wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNO-ELEKTROTECHNICZNYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23c2119-a8cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020145/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów elektrycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 08d90af0-e9e7-820d-9eb8-a00001b3767b

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/8/12WOG/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254275,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206728,06 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa dostawa materiałów instalacyjnych
1. Zamówienie winno być realizowane przez Wykonawcę:
1.1. maksymalnie do 14 dni na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego (szczegółową ilość dni określi Wykonawcę w złożonej ofercie);
10.2. maksymalnie pięcioma dostawami (jednorazowa dostawa przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego i jedna dostawa w przypadku uruchomienia prawa opcji);
10.3. w dni robocze w godz. 7.00 – 14.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 44586,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa dostawa przewodów
1. Zamówienie winno być realizowane przez Wykonawcę:
1.1. maksymalnie do 14 dni na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego (szczegółową ilość dni określi Wykonawcę w złożonej ofercie);
1.2. maksymalnie pięcioma dostawami (jednorazowa dostawa przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego i jedna dostawa w przypadku uruchomienia prawa opcji);
1.3. w dni robocze w godz. 7.00 – 14.00 (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi)w godzinach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 21508,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa dostawa opraw
1. Zamówienie winno być realizowane przez Wykonawcę:
1.1. maksymalnie do 14 dni na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego (szczegółową ilość dni określi Wykonawcę w złożonej ofercie);
1.2. maksymalnie pięcioma dostawami (jednorazowa dostawa przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego i jedna dostawa w przypadku uruchomienia prawa opcji);
1.3. w dni robocze w godz. 7.00 – 14.00 (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi)w godzinach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 174925 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowa dostawa źródeł światła
10. Zamówienie winno być realizowane przez Wykonawcę:
1.1. maksymalnie do 14 dni na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego (szczegółową ilość dni określi Wykonawcę w złożonej ofercie);
1.2. maksymalnie pięcioma dostawami (jednorazowa dostawa przypadającą na każdą z części zamówienia podstawowego i jedna dostawa w przypadku uruchomienia prawa opcji);
1.3. w dni robocze w godz. 7.00 – 14.00 (sobota i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi)w godzinach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 13254,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34887,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70511,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44450,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200057212

7.3.3) Ulica: ul. Św. Anny 5

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-117

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44450,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9394,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15320,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10811,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcujno-Handlowo-Usługowe "ELDOR" Łukasz BARANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200057212

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9394,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Spośród dwóch ofert jeden z Wykonawca złożył ofertę niezgodną z SWZ a drugi Wykonawca nie dołączył wymaganych przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90518,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109797,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20645,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24663,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20645,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcujno-Handlowo-Usługowe "ELDOR" Łukasz BARANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278031278

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 125

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20645,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.