eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubanówZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁASZKACH



Ogłoszenie z dnia 2025-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁASZKACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁASZKACH

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS Błaszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005263336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowość: Lubanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@blaszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.blaszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ee95b44-8319-4739-be54-d58dbcc07efd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁASZKACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee95b44-8319-4739-be54-d58dbcc07efd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie gorącego dwudaniowego posiłku świadczeniobiorcom objętych pomocą społeczną przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Błaszkach będących mieszkańcami Domu Wsparcia Społecznego w Chabierowie z siedzibą w Chabierowie 56, 98-235 Błaszki w okresie od 1 maja 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczeniobiorcom wskazanym przez Zamawiającego w sposób opisany w § 4 dla części 1 jeden dwudaniowy posiłek gorący dziennie we wszystkie dni okresu wskazanego § 5, to jest dni od poniedziałku do niedzieli, również w dni świąteczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 50767,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie gorącego jednodaniowego posiłku świadczeniobiorcom objętych pomocą społeczną przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Błaszkach uczęszczających do Dziennego Domu Senior+ w Błaszkach z siedzibą w Błaszkach, ul. Pomorska 3, 98-235 Błaszki.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczeniobiorcom wskazanym przez Zamawiającego w sposób opisany w § 4 dla części 2 jeden posiłek gorący dziennie dni robocze okresu wskazanego w § 5, to jest w dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych przypadających w te dni tygodnia tj. 21 kwietnia 2025 r. – Wielkanoc; 1 maja – 2025 r. - Święto Pracy, 19 czerwca 2025 r. — Boże Ciało; 15 sierpnia 2025 r. - Święto Wojska Polskiego oraz Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny; 11 listopada 2025 r. - Święto Niepodległości; 25 i 26 grudnia 2025 r. – Święta Bożego Narodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 22668,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie gorącego dwudaniowego posiłku świadczeniobiorcom objętych pomocą społeczną przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Błaszkach, tj. dla osób dorosłych, zwłaszcza osób starszych, chorych, niepełnosprawnych i samotnych z terenu Gminy Błaszki.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczeniobiorcom wskazanym przez Zamawiającego w sposób opisany w § 4 dla części 3 jeden dwudaniowy posiłek gorący dziennie dni robocze okresu wskazanego w § 5, to jest w dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych przypadających w te dni tygodnia tj. 21 kwietnia 2025 r. – Wielkanoc; 1 maja – 2025 r. - Święto Pracy, 19 czerwca 2025 r. — Boże Ciało; 15 sierpnia 2025 r. - Święto Wojska Polskiego oraz Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny; 11 listopada 2025 r. - Święto Niepodległości; 25 i 26 grudnia 2025 r. – Święta Bożego Narodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 18547,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55115,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55115,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AgaPol Agnieszka Polowczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388562160

7.3.4) Miejscowość: Borysławice

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55115,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24651,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24651,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24651,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AgaPol Agnieszka Polowczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388562160

7.3.4) Miejscowość: Borysławice

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24651,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20151,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20151,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20151,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AgaPol Agnieszka Polowczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388562160

7.3.4) Miejscowość: Borysławice

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20155,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.