Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527315/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00545964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego – usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.mruk@powiatlwowecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9903641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego – usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db80d0a3-a9d7-4c9e-915b-2c62bc728ac2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005684/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi opiekuńcze i społeczne w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego – usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.1. Postępowanie jest finansowane ze środków Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego – usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia” FEDS.07.07-IP.02-046/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.272.29/2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1135200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 1 Usługi rehabilitanta w miejscu zamieszkania4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 426800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 2 Usługi opieki psychologicznej w miejscu zamieszkania4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 392150,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 3 Usługi dietetyka w miejscu zamieszkania4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 316250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, że oferta pierwotna i oferta dodatkowa złożona w obu częściach postępowa-nia przewyższa środki zabezpieczone na realizację postępowania istnieją przesłanki określone w art. 275 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: ust. 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAKTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIE-DZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097
7.3.4) Miejscowość: KONTRAKTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIE-DZIALNOŚCIĄ
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, że oferta pierwotna i oferta dodatkowa złożona w obu częściach postępowa-nia przewyższa środki zabezpieczone na realizację postępowania istnieją przesłanki określone w art. 275 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: ust. 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego na potrzeby grzewcze jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Sporządzenie analiz i dokumentacji planistycznych dla gminy i miasta Lwówek Śląski - IV postępowanie
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na części - III postępowanie
- Remont drogi powiatowej 2535D Lubomierz-Popielówek o dł. 1155 m
- Zakup i dostawa kontenerów dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski - III postępowanie
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług psychologa z podziałem na poszczególne części zamówienia
- "Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline".
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2026 r. do 15.12.2026 r. 2600 godzin usług pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- "Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych MOPS w Chodzieży od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r."
- Premia społeczna - na rzecz rozwoju usług społecznych w Makowie Mazowieckim
- Wyłonienie specjalistów do realizacji w 2026 roku programu kompleksowego wsparcia rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





