Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094787/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby NIO - PIB Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@io.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby NIO - PIB Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a0cb9e-a9e4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094787/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPbn-381-2-15/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 451760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych z zastrzeżeniem, że przeloty muszą być realizowane przez przewoźników zrzeszonych w IATA. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach, na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej oraz wymaganego standardu podróży – klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa);
2) przedstawienia za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w „Ofercie” od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania w formie elektronicznej lub telefonicznej, minimum trzech propozycji kolejno cenowo najkorzystniejszych połączeń występujących na rynku, mając na względzie wymóg wskazania niekolidujących ze sobą połączeń (w przypadku podróży wieloetapowych), najkrótszych czasowo połączeń na danej trasie, a także informacje przekazane przez Zamawiającego dotyczące czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży;
3) dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia rezerwacji przekazanego drogą elektroniczną lub telefoniczną;
4) dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji ze wskazaniem ceny za dane zamówienie oraz terminu wykupu biletu za pomocą poczty elektronicznej niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji;
5) telefonicznego lub elektronicznego przypominania o konieczności wykupu biletów, najpóźniej na 24 godziny przed upływem terminu ważności dokonanej uprzednio rezerwacji. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłużenie rezerwacji i terminu wykupu biletu. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przedłużenia rezerwacji i terminu wykupu biletu ze wskazaniem ceny za dane zamówienie za pomocą poczty elektronicznej niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania przedłużenia rezerwacji;
6) przekazania biletów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia wykupu biletu;
7) dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentu podróży (biletu lotniczego) w formie papierowej w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 24 godziny przed planowaną podróżą (w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 700÷1500), a jeśli sytuacja będzie tego wymagała w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia;
8) stosowania minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa);
9) sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz obowiązek ubezpieczeniowy ujęte w cenie biletów;
10) niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem;
11) zapewnienia Zamawiającemu możliwości dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty;
12) regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych;
13) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych;
14) negocjowania z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów;
15) zwrotu Zamawiającemu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, w przypadku konieczności zwrotu biletu. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej;
16) sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze;
17) wyznaczenia pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego oraz zapewnienia dyżurnego przez 24 godziny/dobę przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych, numeru telefonu, pod którym będzie dostępna osoba, dokonująca na rzecz Zamawiającego – w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, nie dających się wcześniej przewidzieć - czynności;
18) zapewnienia Zamawiającemu serwisu telefonicznego oraz kontaktu drogą e-mailową przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych;
19) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za stałą współpracę z Zamawiającym oraz za prawidłową realizację zamówienia.
Szacunkowa skala potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia:
Rodzaje biletów/Szacunkowa ilość/Uwagi
Bilety lotnicze krajowe/10 szt./Główne kierunki: Warszawa
Bilety lotnicze zagraniczne europejskie/120 szt./Główne kierunki: Porto, Barcelona, Wiedeń, Zurich, Lublana, Kopenhaga, Norymberga, Marsylia, Turyn, Helsinki, Amsterdam, Bukareszt, Lizbona, Genewa, Budapeszt, Doncaster, Stuttgart, Monachium, Billund, Dusseldorf, Turku, Drezno, Belgrad, Frankfurt, Paryż, Sztokholm, Kolonia, Kaliningrad, Lwów, Malaga
Bilety lotnicze zagraniczne międzykontynentalne/64 szt./Główne kierunki: Kapsztad, Chicago, Colorado Springs, Houston, Boston, Nowy Jork, Brisbane, San Diego, San Francisco, Kigali, Addis Abeba, Las Vegas, Dallas, Phoenix, Filadelfia, Los Angeles
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości zamawianych biletów do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby, zmiany potrzeb lotów docelowych), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
W razie korzystania z przelotów na trasach innych niż określone powyżej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najtańsze bilety lotnicze na danej trasie (włączając w to wszystkie opłaty) wraz z ubezpieczeniem.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić najniższe ceny na trasach wskazanych powyżej niezależnie od liczby zamówionych biletów (w tym w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby biletów na danej trasie).
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są również w załączniku:
- „Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy” - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Zamawiający w zakresie oceny ofert dot. kryterium „Wysokość upustu”, zastosował w opisie sposobu obliczania błędny wzór odnoszący się do kryterium „Cena”.Zamawiający w treści ust. 1 rozdziału XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. „SPOSÓB OBLICZENIA CENY, OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT” zawarł informację, iż przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami, tj.:
Cena [C]: 40%
C = najniższa zaoferowana cena +1 / cena oferty badanej +1 x 100 x waga %
Wysokość upustu [U]: 30%
C = najniższa zaoferowana cena +1 / cena oferty badanej +1 x 100 x waga %
Czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu lotniczego [T]: 30%
T = najkrótszy czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu lotniczego / czas odpowiedzi na zapytanie dotyczące propozycji rezerwacji biletu lotniczego oferty badanej x 100 x waga %
W zaistniałej sytuacji mając na uwadze dyspozycję art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia, tj. w tym przypadku w treści ust. 1 rozdziału XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia, nie sposób wg pomyłko opisanego wzoru dokonać prawidłowego wyboru oferty najkorzystniejszej danego Wykonawcy w sposób prawidłowy i niebudzący wątpliwości.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- "Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska "Zamek Czorsztyn" w okresie od 16 grudnia 2025 r. do 15 grudnia 2026 r. - ponowny "
- Dystrybucja biletów elektronicznych i papierowych
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





