eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa urządzeń CCTV, sieciowych i komputerowych wraz z akcesoriami oraz elementów systemu alarmowego (4 części).



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119229 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń CCTV, sieciowych i komputerowych wraz z akcesoriami oraz elementów systemu alarmowego (4 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń CCTV, sieciowych i komputerowych wraz z akcesoriami oraz elementów systemu alarmowego (4 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e767adf-ce84-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W zakresie cz. III - „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I” oraz Projekt „ROWES – wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II” współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII, „Integracja Społeczna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 26192,57 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Urządzenia CCTV i akcesoria
Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne urządzeń. Wykonawca może zaoferować urządzenia o wyższych/lepszych parametrach technicznych, jednak nie mogą one być niższe niż wskazane.

1. Kamera CCTV IP zewnętrzna tubowa – 14 szt.
Rozdzielczość 1920 x 1080 (2 Mpx)
Obiektyw MOTOZOOM, 2.8 - 12 mm
Zasięg oświetlacza min. 30 m
Funkcje Dzień/noc, Mechaniczny filtr podczerwieni, NR, DWDR, AGC, BLC, ROI
Kompresja obrazu H.265+ / H.265 / H.264+ / H.264
Zasilanie 12 V DC, PoE 802.3af

2. Kamera CCTV IP wewnętrzna kopułkowa – 6 szt.
Rozdzielczość 1920 x 1080 (2 Mpx)
Obiektyw Stałoogniskowy
Szerokość ogniskowej 2.8 mm
Zasięg oświetlacza min. 30 m
Funkcje Mechaniczny filtr podczerwieni, Funkcje Dzień/noc, NR, DWDR, AGC, BLC, ROI
Kompresja obrazu H.265+ / H.265 / H.264+ / H.264
Zasilanie 12 V DC, PoE 802.3af

3. Rejestrator CCTV IP – 1 szt.
Ilość obsługiwanych kamer 16
Bitrate min. 160 Mb/s
Wyjścia wideo 1x HDMI (4K), 1x VGA
Interfejs Ethernet 10 / 100 / 1000 Mb/s
Wbudowany switch PoE 16-portowy 802.3af / 802.3at
Kompresja wideo H.265+ / H.265 / H.264+ / H.264

4. Dysk twardy – 1 szt.
Typ dysku dedykowany do pracy ciągłej 24/7 w systemach CCTV
Pojemność 4 TB
Wielkość 3.5''
Interfejs SATA III

5. Puszka instalacyjna – 20 szt.
Puszka instalacyjna hermetyczna z pokrywą, natynkowa Wykonana jest z tworzywa sztucznego. Montowana na wkręty.

Wysokość: min. 8,5 cm, max 10,0 cm
Szerokość: min. 8,5 cm, max 10,0 cm
Głębokość / Grubość: min. 3,5 cm, max 5,0 cm

6. Kamera CCTV kopułkowa wewnętrzna AHD – 20 szt.
Przetwornik obrazu 4 Mpx
Rozdzielczość 2560 x 1440 (4 Mpx)
Prędkość 25 kl/s @ 4 Mpx
Obiektyw Zmiennoogniskowy
Szerokość ogniskowej 2.8 - 12 mm
Zasięg oświetlacza min. 40 m
Funkcje Mechaniczny filtr podczerwieni, Funkcje Dzień/noc, NR, DWDR, AGC, BLC
Zasilanie 12 V DC

7. Akcesoria
g) Wtyk zasilający DC 2.5/5.5 na zaciski śrubowe – 30 szt.,
h) Przewód koncentryczny dedykowany do systemów CCTV, oplot oraz żyła miedziana – 50 m.,
i) Wtyk BNC nakręcany na wtyk F – 16 szt.,
j) Wtyk F – 16 szt.
k) Transformator wideo HD – pojedynczy, zasięg 300m, zaciski śrubowe, wtyk BNC – 12 szt.
l) Zasilacz 12V/5A do kamer CCTV – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 13252,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Urządzenia sieciowe i akcesoria
Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne urządzeń. Wykonawca może zaoferować urządzenia o wyższych/lepszych parametrach technicznych, jednak nie mogą one być niższe niż wskazane.

1. Urządzenia do bezprzewodowej transmisji w pasmie 60 Ghz – 4 szt.
Zysk energetyczny 5 GHz: min. 10 dBi
60 GHz: min. 17,2 dBi
Interfejs Ethernet 1 gigabitowy port Ethernet, 10/100/1000 Mb/s
Radio WiFi do zarządzania Tak
Sposób zasilania Pasywne PoE (żyły 4, 5+; 7, 8-)
Zasilacz 24 V, 0.5A, gigabitowy port (w zestawie)
Montaż Na słupie
Ochrona ESD/EMP ± 24kV
Szerokość kanału 60 GHz: 2160 MHz, 5 GHz: 20 / 40 / 80 MHz
Zakres częstotliwości 60 GHz : 57 - 66 GHz, 5 GHz 5180 - 5875 MHz
Radio do zarządzania 2412 - 2472 MHz

2. Switch POE – 2 szt.
Ilość portów 8 portów PoE 10/100Mbps, i 2 porty uplink Gigabit RJ45
Standard IEEE 802.3at / af dla portów PoE, min. 60 W
Standard IEEE 802.3, IEEE 802.3u oraz IEEE 802.3x
Ochrona przeciwprzepięciowa min. 6 KV dla portów PoE
Transmisja na odległość min. 300 m
Obudowa metalowa obudowa
Konstrukcja bez wentylatorów

3. Słupek światłowodowy – 2 szt.
Słupek światłowodowy FTTH aluminiowy malowany proszkowo, przeznaczony do budowy sieci światłowodowych, punkt połączeń domków jednorodzinnych, zabezpieczony klamką z zamkiem bębenkowym. Drzwi uszczelnione uszczelką polimerową.

Wysokość: min. 1350 mm, max. 1500 mm
Szerokość: min. 290 mm, max 400 mm
Głębokość: min. 200 mm, max 400 mm

4. Wyki RJ45 – 200 szt. (2x 100 szt.)

5. Przewód UTP – 305 m – wewnętrzny – 2 szt. (dwie paczki)
Kabel LAN kategoria 6 UTP (nieekranowany).
Długość 305 m
Żyły kabla wykonanie CU 100% miedzi
AWG min. 23 (4*2*0.53mm).
Budowa żyły pojedynczy drut.
Kolor szary lub biały lub czarny
Inne praca do 250 Mhz

6. Przewód UTP – 305 m zewnętrzny
Kabel LAN kategoria 6 UTP (nieekranowany).
Długość 305m
Żyły kabla wykonanie CU 100% miedzi
AWG min. 23 (4*2*0.53mm).
Budowa żyły pojedynczy drut.
Kolor szary lub biały lub czarny
Inne zewnętrzna powłoka PE

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 4999,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Akcesoria komputerowe
Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne dysków. Wykonawca może zaoferować dyski o wyższych/lepszych parametrach technicznych, jednak nie mogą one być niższe niż wskazane.

1. Dyski SSD – 20 szt.
Typ dysku SSD
Format szerokości 2,5'' (SFF)
Typ napędu Wewnętrzny
Pojemność dysku 240 GB
Interfejs dysku SATA III - 6 Gb/s
Prędkość odczytu min. 550 MB/s
Prędkość zapisu min. 450 MB/s
Pozostałe parametry Kompatybilność wsteczna z SATA II 3Gbps

2. Baterie litowe 3V CR2032 – 20 szt.

3. Baterie alkaliczne AAA – 24 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 2208,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV. Zakup elementów systemu alarmowego
Poniżej wskazano minimalne parametry techniczne urządzeń. Wykonawca może zaoferować urządzenia o wyższych/lepszych parametrach technicznych, jednak nie mogą one być niższe niż wskazane.

1. Centrala alarmowa wraz z obudową oraz anteną GSM - 3 szt.
Parametry:
- od 8 do 32 wejść programowalnych przewodowych,
- wybór konfiguracji: NO, NC, EOL, 2EOL/NO, 2EOL/NC,
- możliwość obsługi czujek roletowych i wibracyjnych,
- od 4 do 12 wyjść programowalnych przewodowych,
- 2 wyjścia zasilające na płycie głównej,
- dodatkowe 4 wyjścia bezprzewodowe do obsługi sygnalizatorów bezprzewodowych,
- wbudowane moduły:
- GSM/GPRS z 2 gniazdami SIM (SMS, monitoring do stacji, aplikacja mobilna, powiadomienia PUSH),
- głosowy (odtwarzanie komunikatów głosowych na potrzeby powiadamiania telefonicznego),
- akustycznej weryfikacji alarmu (nasłuchiwanie dźwięków),
- zintegrowany moduł radiowy działający na częstotliwości 433 MHz, zapewniający szyfrowaną, komunikację bezprzewodową,
- podział systemu na 2 strefy, w tym 3 tryby dozoru w każdej strefie,
- możliwość przypisania wejścia do dwóch stref,
- sterowanie przez użytkownika lub za pomocą timerów,
- sterowanie systemem za pomocą manipulatorów, aplikacji mobilnej lub pilotów zdalnego sterowania,
- możliwość aktualizacji oprogramowania (firmware),
- min. 15 haseł użytkowników,
- min. 1 hasło serwisowe,
- edycja nazw (użytkowników, stref, wejść, wyjść i modułów) ułatwiająca sterowanie systemem i jego nadzór,
- programowanie ustawień centrali za pomocą manipulatora, komputer z zainstalowanym programem lub zdalnie – komputer z zainstalowanym programem, łączący się z centralą przez GPRS,
- wbudowana Antena GSM,
- obudowa przystosowana do montażu kolejnych modułów.

2. Manipulator LCD do centrali – 3 szt.
Współpraca z centralą opisaną w pkt. IV.1
Parametry:
- dwukierunkowa kodowana komunikacja radiowa,
- wyświetlacz LCD,
- diody LED informujące o stanie stref i systemu,
- szybkie włączanie wybranego trybu czuwania przy pomocy klawiszy funkcyjnych,
- alarmy NAPAD, POŻAR, POMOC wywoływane z klawiatury,
- podświetlenie wyświetlacza i klawiszy,
- sygnalizacja dźwiękowa wybranych zdarzeń w systemie,
- sygnalizacja utraty łączności z centralą,
- zasilanie: dwie baterie litowe.

3. Sygnalizator akustyczny z zasilaniem awaryjnym - 3 szt.
Sygnalizator zgodny z centralą opisaną w pkt. IV.1
Parametry:
- sygnalizacja akustyczna: przetwornik piezoelektryczny,
- automatyczna sygnalizacja w przypadku odcięcia od centrali,
- zasilanie awaryjne z baterii litowej,
- ochrona sabotażowa przed oderwaniem od podłoża oraz otwarciem,
- Znamionowe napięcie zasilania 12 [V DC],
- Natężenie dźwięku min. 120 [dB].

4. Transformator – 3 szt.
Transformator dedykowany do zasilania centrali opisanej w pkt. IV.1 do montażu w obudowie wskazanej także w pkt. IV.1
Parametry:
Zasilanie 230 VAC
Wyjście zasilania 2.2A/16 VAC 2A/18 VAC
Bezpiecznik 130°C (termiczny) + 1 x 3.15A (TOPIK)
Zabezpieczenia SCP, OLP, OHP
Inne do montażu na szynie DIN

5. Akumulator żelowy – 3 szt.
Akumulator do montażu w obudowie opisanej w pkt. IV.1
Parametry:
Napięcie znamionowe: 12 V
Pojemność znamionowa: 7.2 Ah
Inne: akumulator bezobsługowy, wykonany w technologii AGM

6. Czujka ruchu PIR – 15 szt.
Czujka ruchu zgodna z centralą opisaną w pkt. IV.1
Parametry:
- detekcja ruchu przy pomocy pasywnego czujnika podczerwieni (PIR)
- regulowana czułość detekcji
- cyfrowy algorytm detekcji ruchu
- cyfrowa kompensacja temperatury
- soczewka szerokokątna
- możliwość wymiany soczewki
- wbudowane rezystory parametryczne
- wskaźnik LED do sygnalizacji
- zdalne włączanie/wyłączanie wskaźnika LED
- nadzór układu detekcji ruchu i napięcia zasilania
- ochrona sabotażowa przed otwarciem obudowy
- Napięcie zasilania (±15%) 12 V DC
- Stopień zabezpieczenia wg EN50131-2-2 Grade 2
- Obszar detekcji min. 15 m x 20 m, 90° ( przy montażu na wysokości 2,4 m)

7. Przewód UTP – 305 m – wewnętrzny – 2 szt. (dwie paczki)
Kabel LAN kategoria 6 UTP (nieekranowany).
Długość 305 m
Żyły kabla wykonanie CU 100% miedzi
AWG min. 23 (4*2*0.53mm).
Budowa żyły pojedynczy drut.
Kolor szary lub biały lub czarny
Inne praca do 250 Mhz

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe

4.5.5.) Wartość części: 5732,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14002,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30848,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14002,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexet sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133297718

7.3.3) Ulica: ul. płk. K. Iranka-Osmeckiego 6b

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-506

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14002,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8320,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9972,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8320,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Warzybok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191415784

7.3.4) Miejscowość: Siedliska 422

7.3.5) Kod pocztowy: 36-042

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8320,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2848,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3896,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2848,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661744049

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec 102

7.3.5) Kod pocztowy: 28-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2848,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5505,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6940,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5505,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexet sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133297718

7.3.3) Ulica: ul. płk. K. Iranka-Osmeckiego 6b

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-506

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5505,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dla części I: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Dla części II: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. II zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, przez co cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

Dla części III: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. III zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Dla części IV: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. IV zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.