eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › "Wykonanie linarnii, trampoliny i rozbudowanej siłowni w parku przy ul. Twardowskiego w Szczecinie - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118854 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie linarnii, trampoliny i rozbudowanej siłowni w parku
przy ul. Twardowskiego w Szczecinie – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914857141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie linarnii, trampoliny i rozbudowanej siłowni w parku
przy ul. Twardowskiego w Szczecinie – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f171ad95-a1ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 SBO 2020 - Linarnia, trampolina i rozbudowana siłownia w Parku przy ul. Twardowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036392/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226641,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie linarnii, trampoliny i rozbudowanej siłowni
w parku przy ul. Twardowskiego w Szczecinie – etap I.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje m. in.:
1) prace przygotowawcze, w tym:
a) usunięcie drzew zagrażających bezpieczeństwu,
b) demontaż elementów siłowni,
2) roboty ziemne - prace związane z ukształtowaniem terenu,
3) budowę betonowej palisady,
4) budowę nawierzchni pod ławkami,
5) budowę nawierzchni bezpiecznej z piasku,
6) montaż elementów placu zabaw,
7) montaż elementów siłowni zewnętrznej,
8) montaż stołów do gry w szachy (elementy z zmiany lokalizacji),
9) montaż elementów małej architektury,
10) nasadzenia drzew.
UWAGA!
Zmiany dot. zakresu etapu I w stosunku do projektu:
- wyłączenie demontażu i przeniesienia ławek parkowych,
- wyłączenie montażu strefy seniora, z wyjątkiem stołów do gry w szachy,
- włączenie zakupu i montażu nowych ławek parkowych z oparciem – w miejscu
przewidzianym pierwotnie na ławki z przeniesienia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również
m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej (wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecin w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7),
3) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji i niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego,
4) zabezpieczenia istniejących sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz współpraca z właścicielami sieci, w tym m. in. ZDiTM, ENEA, ZWiK, Orange Polska S.A.,
5) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego,
6) właściwego ogrodzenia, zabezpieczenia placu budowy, utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia,
7) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonania
i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,
8) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.
i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
9) przywrócenia należytego stanu i porządku na terenie budowy po zakończeniu prac,
10) utrzymywania porządku i czystości przy wyjeździe z terenu budowy na drogi publiczne
i w obrębie prowadzonych prac,
11) zapewnienia, aby osoby zatrudnione przy wykonywaniu robót nosiły na terenie budowy
oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zaangażowały,
12) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością
wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
13) powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu
prac, w tym m. in. ZDiTM, ENEA, ZWiK, Orange Polska S.A.,
14) dostosowania się do wydanych uzgodnień, zaleceń, decyzji,
15) zagospodarowania materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.)
po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz z załadunkiem
i rozładunkiem),
16) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach,
17) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych, np.:
kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych itp.
na wbudowane materiały (w języku polskim),
18) wykonania geodezji powykonawczej (za wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zostanie uznane potwierdzenie złożenia przez Wykonawcę mapy geodezyjnej w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazanie Zamawiającemu ww. potwierdzenia wraz z kopią złożonej mapy),
19) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi,
instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim – w 2 egz.
5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów, wyłącznie o jakości odpowiadającej normom zawartym w dokumentacji projektowej, na które dostarczy Zamawiającemu – do akceptacji - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania (w języku polskim),
na co najmniej 7 dni przez ich wbudowaniem. Wyklucza się wbudowanie lub montaż materiałów i urządzeń nie posiadających ważnych certyfikatów lub atestów
6. Zamawiający zobowiązany będzie:
1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż
10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
2) dokonać odbioru należycie wykonanych prac,
3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą
od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ
i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
8. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres
60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
2) Wykonawca udzieli gwarancji - w przedziale 36 – 48 miesięcy - na wykonany
przedmiot zamówienia na okres zaoferowany w ofercie, licząc od dnia podpisania
protokołu odbioru końcowego robót,
3) Warunki gwarancji zostają ustalone w załączniku nr 8 do SWZ.
4) W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materiały, urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu – wraz z dokumentacją odbiorową - dokumenty pozwalające
na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu od Zamawiającego drewna, które pozyska
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. W ocenie ofertowej Wykonawca nie uwzględnia ceny za zakup drewna. Zamawiający wystawi fakturę za sprzedaż pozyskanego drewna. Kwota wynikająca z w/w faktury zostanie ustalona w oparciu
o aktualnie obowiązujące zarządzenie Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych
dot. cennika i zasad sprzedaży drewna z wycinek drzew z terenów zieleni miejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239760,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444965,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239760,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGIC GARDEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851468361

7.3.3) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 60A

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239760,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.