eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci



Og³oszenie z dnia 2022-04-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 2 im. Fryderyka Chopina w ¦wiebodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970570835

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Park Chopina 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp2swiebodzin.dyr@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp2swiebodzin.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49038f89-b98d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00118804

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027666/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin. 2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ w tym pe³nomocnictwa, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ i informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej. 3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia w tym pe³nomocnictwa, wnioski, zawiadomienia, zapytania i informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej m.in. poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego (W zale¿no¶ci od wymagañ zawartych w SWZ i nie dotyczy sk³adania ofert). 4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem, w szczególno¶ci zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacje o uniewa¿nieniu postêpowania oraz informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej) lub za pomoc± poczty elektronicznej psp2swiebodzin@poczta.fm. 5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy zakupowej Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± innych form komunikacji elektronicznej, tj. za pomoc± poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania siê z Wykonawcami: psp2swiebodzin@poczta.fm (Nie dotyczy sk³adania ofert). 6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 7. Szczegó³owy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresami: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego a) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem wskazanym powy¿ej oraz uznaje go za wi±¿±cy, b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powy¿ej.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku pytañ technicznych dotycz±cych korzystania z Platformy zakupowej, nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00), e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. 10. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenie PRM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) przegl±darka internetowa z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”, b) ³±cze internetowe, c) zainstalowany program wy¶wietlaj±cy pliki formatu .pdf, d) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty przez Wykonawcê w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dot. RODO zawarte s± w dokumentach zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2.2600.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci, w tym fabrycznie nowe, nieu¿ywane nastêpuj±ce wyposa¿enie podzielone na 4 zadania - Zadanie 1 - Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzêtu bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w Parku Chopina 1.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
5. Wyposa¿enie zosta³o opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i wyposa¿enie to 24 miesi±ce.
7. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22470000-5 - Instrukcje

30232100-5 - Drukarki i plotery

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci, w tym fabrycznie nowe, nieu¿ywane nastêpuj±ce wyposa¿enie podzielone na 4 zadania - Zadanie 2 - Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania obrazu i d¼wiêku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzêtu bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w Parku Chopina 1.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
5. Wyposa¿enie zosta³o opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i wyposa¿enie to 24 miesi±ce.
7. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci, w tym fabrycznie nowe, nieu¿ywane nastêpuj±ce wyposa¿enie podzielone na 4 zadania - Zadanie 3 - Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego oraz robótek rêcznych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzêtu bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w Parku Chopina 1.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
5. Wyposa¿enie zosta³o opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i wyposa¿enie to 24 miesi±ce.
7. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19435100-5 - Nici do szycia

22470000-5 - Instrukcje

39227000-9 - Ig³y krawieckie i ig³y dziewiarskie, i naparstki

42713000-7 - Maszyny tkackie

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Dostawa pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci, w tym fabrycznie nowe, nieu¿ywane nastêpuj±ce wyposa¿enie podzielone na 4 zadania - Zadanie 4 - Dostawa urz±dzenia do lutowania oraz wyposa¿enia pracowni szkolnych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ.
3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzêtu bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³y Podstawowej nr 2 w ¦wiebodzinie w Parku Chopina 1.
4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
5. Wyposa¿enie zosta³o opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzêt i wyposa¿enie to 24 miesi±ce.
7. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22470000-5 - Instrukcje

24910000-6 - Kleje

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

39100000-3 - Meble

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ (Zadanie 1-4);
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w postêpowaniu, o ile nie wynika z dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê do oferty (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia:
1) Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, ustanawiaj± oni pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada wraz z ofert±, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia (Projekt umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.