eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont lokali komunalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali komunalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali komunalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0f88ad1-9ad8-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont lokali komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074313/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/DIT/P/RB/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 691454,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 – lokale Poniatowskiego 15/10, Mochnackiego 8/57
Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Poniatowskiego 15/10
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej
- demontaż instalacji gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wykonanie c.w.u.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

2) Mochnackiego 8/57
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- przebudowa instalacji wodnej i c.w.u. i c.o.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 131997,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 lokale – Niemcewicza 5/8, Niemcewicza 5/20, Niemcewicza 17a/2, Wolności 15/8
Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Niemcewicza 5/8
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

2) Niemcewicza 5/20
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

3) Niemcewicza 17a/2,
- wzmocnienie ścian i nadproży w miejscach widocznych spękań, odcinkowa wymiana tynków wewnętrznych
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- przebudowa instalacji wodnej i c.w.u. i c.o.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

4) Wolności 15/8
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej i gazowej
- sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą wyłączników i gniazd wtykowych
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 310878,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 lokale – M.C. Skłodowskiej 6/7, Szarych Szeregów 7/5, Szarych Szeregów 7/14, M.C. Skłodowskiej 11/1a
Zakres prac obejmuje między innymi:
1) M.C. Skłodowskiej 6/7:
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- wykonanie instalacji c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

2) Szarych Szeregów 7/5
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji kanalizacyjnej i gazowej
- sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z wymianą wyłączników i gniazd wtykowych
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

3) Szarych Szeregów 7/14,
- przebudowa ścianek działowych w konstrukcji lekkiej w celu wydzielenia samodzielnego pomieszczenia łazienki
- przebudowa instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i gazowej
- zmiana sposobu ogrzewania z piecowego na c.o. zasilanego z kotła gazowego
- modernizacja instalacji wodnej i c.w.u.
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

4) M.C. Skłodowskiej 11/1a
- przebudowa instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej
- demontaż instalacji gazowej
- wymiana urządzeń sanitarnych
- wykonanie c.w.u.
- wymiana podkładów i okładzin ścian, podłóg i sufitów
- wymiana stolarki drzwiowej
- roboty towarzyszące związane z: wywozem i utylizacją gruzu oraz urządzeń pochodzących z demontażu, wykonaniem prób szczelności i badań instalacji potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, uzyskaniem pozytywnej opinii kominiarskiej, przywróceniem do stanu pierwotnego elementów w częściach wspólnych budynku uszkodzonych w trakcie prowadzonych prac remontowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 248578,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131934,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136913,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131934,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809

7.3.3) Ulica: Solskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131934,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310849,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334584,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310849,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809

7.3.3) Ulica: Solskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310849,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248533,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261168,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248533,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Olbud Piotr Szczegielniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391170809

7.3.3) Ulica: Solskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248533,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.