Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych realizowanych przez Gminę Świerzawa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerzawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390765884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60
1.5.2.) Miejscowość: Świerzawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757135360
1.5.8.) Numer faksu: 757135360 wew.21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@swierzawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierzawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych realizowanych przez Gminę Świerzawa”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc70369c-0b1b-4535-8e69-241e8cd525d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038160/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla robót realizowanych przez Gminę Świerzawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swierzawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swierzawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl zwaną dalej: „Platforma”, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swierzawa
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3. Funkcjonalność Platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
4. W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym prowadzona będzie za pośrednictwem Platformy. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
9. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi określone
w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INGK.Zc.271.2.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu wodno-kanalizacyjnego zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Sokołowiec”; „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Świerzawa”
4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe wiodącego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (D)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu termomodernizacyjnego zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku OSP w Podgórkach”; „ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów”; „Termomodernizacja budynku nr 4 w miejscowości Rzeszówek”
4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przeglądów, w których będzie uczestniczył inspektor (Ip)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu drogowego zadanie pn. „Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów”
4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość przeglądów, w których będzie uczestniczył inspektor (Ip)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
b) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Część 1. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu wodno-kanalizacyjnego zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Sokołowiec”; „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Świerzawa”
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży sanitarnej, który będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (ich czynności na budowie) – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności, w tym pełniła stanowisko kierowni-ka budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności przy realizacji co najmniej dwóch (2) robót budowlanych obejmujących budowę lub roz-budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 600m3/dobę każda i dodatkowo posiada doświadczenie przy prowadzeniu rozruchu co najmniej dwóch
(2) oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 600m3/dobę każda;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży elektrycznej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży drogowej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
Część 2. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu termomodernizacyjnego zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku OSP w Podgórkach”; „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów”; „Termomodernizacja budynku nr 4 w miejscowości Rzeszówek”
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, który będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (ich czynności na budowie)– wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności, w tym pełniła stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności przy realizacji co najmniej dwóch (2) robót budowlanych obejmujących kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych o powierzchni co najmniej 200 m2 i o wartości robót co najmniej 800 000,00 (osiemset tysięcy złotych 00/100) każda;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży sanitarnej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży elektrycznej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
Część 3. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu drogowego za-danie pn. „Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów”
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży sanitarnej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży elektrycznej – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności;
jedną (1) osobą skierowaną do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży drogowej który będzie pełnić funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego (ich czynności na budowie) – wymagania:
• osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
• osoba ta musi być członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa,
• osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności, w tym pełniła stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego ww. specjalności przy realizacji co najmniej dwóch (2) robót budowlanych obejmujących budowę lub prze-budowę chodnika przy drodze wojewódzkiej lub powiatowej o wartości robót co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda;
Uwaga:
• Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725. z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
• Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie zawodowe Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2024.1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór Załącznik nr 3 do SWZ;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XIII, pkt 6 ppkt. d) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór: Załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. oświadczenia o dysponowaniu osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, które zostały wymienione w pkt. 1 lit. d) rozdziału IX SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami– wzór: Załącznik nr 4 do SWZ;
Uwaga ! (dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień Wykonawca dostarczy przed podpisaniem Umowy)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 lit. d składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ:Załącznik nr 6 do SWZ. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY: Rozdział X. ZMIANY UMOWY §15
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swierzawa w zakładce dedykowanej postępowaniu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagany termin wykonania dla każdej z trzech części zamówienia: od dnia podpisania Umowy do dnia zakończenia zadania inwestycyjnego objętego nadzorem inwestorskim (data podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych), lecz nie później niż:Część 1. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu wodno-kanalizacyjnego:
„Budowa sieci wodociągowej z ujęciem wody w miejscowości Sokołowiec” – 16 miesięcy od daty podpisania Umowy;
„Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Świerzawa” – 15 miesięcy od daty podpisania Umowy;
UWAGA! Przy realizacji przedmiotowej inwestycji w formule zaprojektuj-wybuduj Inspektor nadzoru inwestorskiego rozpocznie świadczenie usługi w terminie 1 miesiąca przed upływem terminu oddania przez Wykonawcę robót budowlanych Dokumentacji projektowej, co z zgodnie z projektem umowy dla zadania wskazuje na miesiąc sierpień 2025 r.
Część 2. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu termomodernizacyjnego
„Poprawa efektywności energetycznej budynku OSP w Podgórkach” – 7 miesięcy od daty podpisania Umowy;
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów” – 7 miesięcy od daty podpisania Umowy;
„Termomodernizacja budynku nr 4 w miejscowości Rzeszówek” – 7 miesięcy od daty podpisania Umowy;
Część 3. Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadań z zakresu drogowego
„Kompleksowe odnowienie wiat przystankowych w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów” – 7 miesięcy od daty podpisania Umowy;
INNE PRZETARGI ŚWIERZAWA
więcej: przetargi ŚWIERZAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Badowo-Dańki ul. Mszczonowska dz. ew. 74
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 683 oraz 722 w zakresie budowy chodnika na terenie gminy Prażmów
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I KOSZTORYSOWEJ NA PRZEBUDOWĘ WJAZDU OD STRONY ULICY KALISKIEGO I BUDOWĘ NOWEGO WJAZDU OD STRONY ULICY RADIOWEJ
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.