Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00661990/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
- 2024/BZP 00674457/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOWALU I WILKOWICZKACH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b04d984d-6bb3-4122-b402-d977bb64dc101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOWALU I WILKOWICZKACH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b04d984d-6bb3-4122-b402-d977bb64dc10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317309,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowalu, w liczbie i rodzaju wynikającym z pkt 14 Załącznika nr 1a do SWZ oraz z Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie partiami, według potrzeb Zamawiającego. Dostawy towaru następować będą sukcesywnie, termin, zakres i ilość oraz termin przydatności do spożycia Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu składanym za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie, które Wykonawca otrzyma nie później niż do czwartku do godz. 12.00, w tygodniu poprzedzającym realizację tych dostaw.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty złożonego zamówienia w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15:00.
4. Dostawy będą realizowane 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek, w godzinach od 8:00 do 11:00. W wyjątkowych sytuacjach strony dopuszczają zmianę godziny dostawy, nie później niż do godziny 14.00.
5. Miejscem dostaw będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia Domu Pomocy Społecznej w Kowalu.
6. Dostarczane mięso i produkty mięsne oraz ich opakowania, znakowanie, transport, przechowywanie muszą spełniać normy krajowego prawa żywnościowego oraz te ustanowione przez Unię Europejską. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie aktu prawnego powołanego (łącznie ze zmianami), w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady
i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
2) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego oraz Rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/625 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie kontroli urzędowych i innych czynności urzędowych przeprowadzanych w celu zapewnienia stosowania prawa żywnościowego i paszowego oraz zasad dotyczących zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin, zmieniające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 999/2001, (WE) nr 396/2005, (WE) nr 1069/2009, (WE) nr 1107/2009, (UE) nr 1151/2012, (UE) nr 652/2014, (UE) 2016/429 i (UE) 2016/2031, rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 i (WE) nr 1099/2009 oraz dyrektywy Rady 98/58/WE, 1999/74/WE, 2007/43/WE, 2008/119/WE i 2008/120/WE, oraz uchylające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 854/2004 i (WE) nr 882/2004, dyrektywy Rady 89/608/EWG, 89/662/EWG, 90/425/EWG, 91/496/EWG, 96/23/WE, 96/93/WE i 97/78/WE oraz decyzję Rady 92/438/EWG (rozporządzenie w sprawie kontroli urzędowych) oraz przepisach Unii Europejskiej wydanych na podstawie tych rozporządzeń;
3) rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
4) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych;
5) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
6) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 158305,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, w liczbie i rodzaju wynikającym z Załącznika nr 1b do SWZ pkt 14 orazz Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie partiami, według potrzeb Zamawiającego. Dostawy towaru następować będą sukcesywnie, termin, zakres i ilość oraz termin przydatności do spożycia Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu składanym za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie, które Wykonawca otrzyma nie później niż do czwartku do godz. 12.00, w tygodniu poprzedzającym realizację tych dostaw.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty złożonego zamówienia w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15:00.
4. Dostawy będą realizowane 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek, w godzinach od 8:00 do 11:00. W wyjątkowych sytuacjach strony dopuszczają zmianę godziny dostawy, nie później niż do godziny 14.00.
5. Miejscem dostaw będą wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach.
6. Dostarczane mięso i produkty mięsne oraz ich opakowania, znakowanie, transport, przechowywanie muszą spełniać normy krajowego prawa żywnościowego oraz te ustanowione przez Unię Europejską. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie aktu prawnego powołanego (łącznie ze zmianami), w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i aktów wykonawczych do tej ustawy oraz rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady
i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności;
2) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego oraz Rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny
w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/625 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie kontroli urzędowych i innych czynności urzędowych przeprowadzanych w celu zapewnienia stosowania prawa żywnościowego i paszowego oraz zasad dotyczących zdrowia
i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin, zmieniające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 999/2001, (WE) nr 396/2005, (WE) nr 1069/2009, (WE) nr 1107/2009, (UE) nr 1151/2012, (UE) nr 652/2014, (UE) 2016/429 i (UE) 2016/2031, rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005
i (WE) nr 1099/2009 oraz dyrektywy Rady 98/58/WE, 1999/74/WE, 2007/43/WE, 2008/119/WE i 2008/120/WE, oraz uchylające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 854/2004 i (WE) nr 882/2004, dyrektywy Rady 89/608/EWG, 89/662/EWG, 90/425/EWG, 91/496/EWG, 96/23/WE, 96/93/WE
i 97/78/WE oraz decyzję Rady 92/438/EWG (rozporządzenie w sprawie kontroli urzędowych) oraz przepisach Unii Europejskiej wydanych na podstawie tych rozporządzeń;
3) rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
4) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych;
5) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
6) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 159003,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141629,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155846,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141629,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PYCHOTA” HURTWNIA MIĘSA I WĘDLIN – TOMASZ KUROPATWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881484001
7.3.3) Ulica: Toruńska 87
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PYCHOTA" HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN - TOMASZ KUROPATWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"PYCHOTA" HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN - TOMASZ KUROPATWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141629,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129442,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143852,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129442,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PYCHOTA” HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN – TOMASZ KUROPATWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881484001
7.3.3) Ulica: Toruńska 87
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PYCHOTA" HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN - TOMASZ KUROPATWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"PYCHOTA" HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN - TOMASZ KUROPATWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129442,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys"..
- Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora badań krytycznych razem z dzierżawą analizatora dla OIT oraz SOR przez okres 24 miesięcy.
- ,,Wykonywania przeglądów 5 - letnich budowlanych w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025"
- ZAJĘCIA FIZJOTERAPEUTYCZNE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 2 półrocze 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej SP Nr 24 w Rzeszowie, produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
- Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII - XII 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie (od 01.07.2025 r. - do 31.12.2025 r.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.