eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawa i montaż całorocznej stacjonarnej bariery antyodorowej typu " mokra mgła" na terenie do przetwarzania bioodpadów ( kompostowni) przy ul. Rybnickiej 199 B w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117731 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż całorocznej stacjonarnej bariery antyodorowej typu " mokra mgła" na terenie do przetwarzania bioodpadów ( kompostowni) przy ul. Rybnickiej 199 B w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 36

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323316199

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż całorocznej stacjonarnej bariery antyodorowej typu " mokra mgła" na terenie do przetwarzania bioodpadów ( kompostowni) przy ul. Rybnickiej 199 B w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c044026-cf3c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZO.261.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem całorocznej stacjonarnej bariery antyodorowej typu „mokra mgła” na terenie do przetwarzania bioodpadów ( kompostowni) przy ul. Rybnickiej 199B w Gliwicach.
3.2. Parametry i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
• Bariera montowana wokół placu kompostowego odpadów zielonych – 74 m x 147 m,
• Instalacja przystosowana do pracy całorocznej,
• Możliwość zaprogramowania instalacji w cyklach pracy (minimum): praca/przerwa (możliwość modyfikacji w zależności od potrzeb Zamawiającego),
• Dzienny czas pracy – min. 5 godzin (możliwość modyfikacji w zależności od potrzeb Zamawiającego),
• Ilość dni pracy w roku – min. 200 dni (możliwość modyfikacji w zależności od potrzeb Zamawiającego),
• Wydatek roztworu 1 dyszy – min. 7,5 litra /h,
• Ilość dysz – min. 165 szt.,
• Pobór wody przy powyższych założeniach nie większy niż 375,00 m3 rocznie,
• Zużycie koncentratu preparatu antyodorowego przy powyższych założeniach 3750,00 litrów przy skutecznej redukcji uciążliwości zapachowych co najmniej 85%- potwierdzone badaniami olfaktometrycznymi dla dotychczasowych instalacji,
• Zasilanie – 400V - 50 Hz,
• Moc – min. 5,0 kW,
• Wydajność urządzenia – 21,0 litra /min.
• Ciśnienie robocze – 35 bar,
• Ciśnienie maksymalne – 70 bar,
• Możliwość stosowania wody z podczyszczalni odcieków,
• Możliwość regulacji dozowania koncentratu antyodorowego dozownik proporcjonalny 0,15% - 1,0 %
• Montaż słupów wraz z podstawami fundamentowymi,
• Posadowienie instalacji na słupach o wysokości 4,5 m,
• Sterowanie instalacją z panelu z wyświetlaczem, sterownik zasilany napięciem 230 V AC, program z nastawem czasu pracy i przerwy w języku polskim, zegar tygodniowy, licznik godzin pracy, włączanie/wyłączanie za pomocą ustawień lub ręcznie,
• Wykonanie instalacji odpornej na warunki atmosferyczne i związane z kompostowaniem odpadów zielonych,
• Dostawa kontenera socjalno- magazynowego,
• Skuteczność instalacji potwierdzona ekspertyzą BAT dla uciążliwości odorowych niezorganizowanych.
• Krople roztworu wodnego mają mieć wielkość 8-12 mikronów.
• Montaż instalacji z dyszami powinien być zaplanowany na wysokości od 4,0 do 4,5 m.
4. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji: Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy od dnia końcowego odbioru montażu całości przedmiotu zamówienia
6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać „produkty”, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów, itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
7. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie określa rozwiązań dotyczących dostępności osób niepełnosprawnych zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp.
8. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający oczekuje od Wykonawców na etapie przygotowania oferty, dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem i zakresem rzeczowym planowanych prac objętych postępowaniem. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. W celu umożliwienia zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarno-epidemiologiczne, Zamawiający ustala termin wizji na dzień: 21 czerwca 2021 r. godz. 10:00, lub 25 czerwca 2021 r. godz. 9:00. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wyznaczonym terminie, zainteresowany Wykonawca składa wniosek do Zamawiającego o przeprowadzenie wizji w innym, zaproponowanym przez siebie terminie, nie później jednak niż do 24 czerwca 2021 r. (dni robocze). Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej, o treści Załącznika nr 7 do SWZ. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z wykonawców uczestniczył w wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioArcus Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271456878

7.3.3) Ulica: Białostocka 22 lok.9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-741

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.