Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100607/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00110261/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć stacjonarnych w Klubie Seniora w ramach projektu „STREFA AKTYWNEGO SENIORA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONSTANTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Kard. St. Wyszyńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-543
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 341 41 92
1.5.8.) Numer faksu: 83 341 41 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubseniora@ugkonstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć stacjonarnych w Klubie Seniora w ramach projektu „STREFA AKTYWNEGO SENIORA"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fa03280-ae7f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019657/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rozwój usług społecznych poprzez utworzenie Klubu Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "STREFA AKTYWNEGO SENIORA" dofinansowany jest w ramach RPO Województwa Lubelskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków EFS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100607/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.2401.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „DOJRZ@ŁOŚĆ W SIECI” zajęcia informatyczne dla 10 osób, 2 grupy, każda grupa po 2 godziny 3 razy w miesiącu108 godzin w 2022 roku, 120 godzin w 2023 roku, RAZEM 228 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy zapoznają się z działaniem i sposobem posługiwania się narzędziami TIK (laptop) i Internetem, zdobędą wiedzę dotyczącą posługiwania się klawiaturą, myszką oraz drukarką. Zajęcia będą obejmowały również naukę wysyłania wiadomości e-mail, nagrywania plików na płytę CD, pisania i drukowania tekstu oraz korzystania z darmowych komunikatorów. Prowadzona będzie również nauka zdalnego załatwiania spraw.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 21660 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „INWAZJA RUCHEM” zajęcia taneczno- muzyczne dla 15 osób, 1 grupa, zajęcia przeprowadzane w grupie 15 osobowej, 3 godziny tygodniowo108 godzin w 2022 roku, 120 godziny w 2023roku, RAZEM 228 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Przedmiot zajęć: Wykonawca poprowadzi warsztaty tańca np. towarzyskiego, współczesnego, ludowego, pozwalające zaspokoić naturalną potrzebę ruchu, sprzyjające podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtowaniu estetyki i harmonii ruchów oraz poczucia rytmu.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92342000-0 - Usługi świadczone przez szkoły tańca
4.5.5.) Wartość części: 21660 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. ,,COŚ PIĘKNEGO” zajęcia rękodzielnicze dla 15 osób, 1 grupa, 3 godziny tygodniowo108 godzin w 2022 roku, 120 godziny w 2023roku, RAZEM 228 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Zajęcia prowadzone w formie warsztatów. Warsztaty praktyczne, podczas których wykonawca zapozna uczestników z różnymi technikami prac plastycznych np.: bibułkarstwo, koronkarstwo, quillingu, orgiami, tworzenie różnego rodzaju ozdób wielkanocnych, bożonarodzeniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do nauki podstawowych technik wyrobów rękodzielniczych, podczas których uczestnicy zajęć samodzielnie wykonają prace plastyczne. Zajęcia będą mają charakter stacjonarny, aktywizujący, profilaktyczny i terapeutyczny.
Materiały: Zamawiający zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny oferty ich kosztów.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 21660 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „PRACOWNIA SZTUKI NIEPROFESJONALNEJ” warsztaty sztuki dla 15 osób, 1 grupa, 3 godziny tygodniowo108 godzin w 2022 roku, 120 godziny w 2023roku, RAZEM 228 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Zajęcia praktyczne, w ramach których odbędą się warsztaty malarskie, rzeźbiarskie oraz malowania tkanin z wykorzystaniem metod ich utwardzania. Uczestnicy będą pracować na wcześniej zakupionych materiałach i poznają narzędzia do pracy w rzeźbie oraz malarstwie. Każdy z nich samodzielnie wykona przedmioty z wykorzystaniem utwardzania tkanin. Zajęcia będą mają charakter stacjonarny.
Materiały: Zamawiający zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny ich kosztów.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 21660 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć „SCENA 50+” zajęcia teatralne dla 15 osób, 1 grupa, 3 godziny co 2 tygodnie54 godzin w 2022 roku, 60 godziny w 2023roku, RAZEM 114 godzin
Czas trwania zadania od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Wykonawca zorganizuje zajęcia teatralne. Uczestnicy będą także wykonywać ćwiczenia wyzwalające kreatywność. Na wykonawcy spocznie obowiązek zaprezentowania warsztatu aktorskiego m. in. dykcji, gestów, ruchu scenicznego i interpretacji tekstu.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 10830 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 będzie polegała na przeprowadzeniu eventów „SPOTKAJMY SIĘ KULTURALNIE” cykliczne eventy, podczas których wystąpią znani i mniej znani artyści z pokolenia 50 +, dla 30 osób, 1 grupa, 12 eventów po 5 godzin z udziałem co najmniej 1 artysty w każdym evencie6 eventów/ 30 godzin w 2022 roku, 6 eventów/ 30 godzin w 2023roku, RAZEM 12 eventów/60 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności przynajmniej jednego artysty pokolenia 50+. podczas cyklicznych eventów. Zamawiający zapewni catering na każdy event, Wykonawca nie wlicza go w koszty.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć „W OBIEKTYWIE” warsztaty fotograficzne dla 15 osób, 2 grupy, organizację wystawy zdjęć przygotowanych w ramach zajęć oraz wydruk albumów ze zdjęciami.a)Warsztaty fotograficzne w 2 grupach 15 osobowych, 6 warsztatów po 4 godziny rocznie.
6 warsztatów/ 24 godziny w 2022 roku, 6 warsztatów/ 24 godziny w 2023roku, RAZEM 12 warsztatów/48 godziny
b) Wystawa zdjęć:1 wystawa rocznie – razem 2 wystawy ( jedna w 2022r. i jedna w 2023r.).
c) Projekt oraz wydruk albumu: nakład: 31 szt., wydruk w formie fotoksiążki, format min. A4, papier kreda min. 200g/m2, wydruk w kolorze, min. 40 stron, okładka twarda – realizacja zadania w 2023 roku.
Czas trwania zadania:
a) od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
b) pierwsza wystawa do 31 grudnia 2022r., druga – do 31 sierpnia 2023 r.
c) do 30 września 2023 r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Opis:
a) W ramach warsztatów uczestnicy zapoznają się z podstawowymi aspektami fotografii cyfrowej oraz nauczą się robić zdjęcia tak, aby zawsze były udane. W ramach zadania przewidziane są zajęcia w terenie, podczas których uczestnicy wykorzystując nabytą wiedzę będą fotografować naturę oraz ludzi. Zajęcia prowadzone będą na terenie gminy.
b) W ramach zadania wykonawca wydrukuje i oprawi zdjęcia wykonane przez uczestników (min. 60 zdjęć) oraz zorganizuje 2 wystawy prac, jedna w 2022 r. drugą w 2023 r.)
c) W ramach zadania wykonawca przygotuje oraz wydrukuje albumy ze zdjęciami w ilości 31 sztuk.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 9660 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „MŁODOŚĆ PRZYCHODZI Z WIEKIEM” – zajęcia ruchowe dla 15 osób, 1 grupa, 4 godziny tygodniowo.144 godziny w 2022 roku, 160 godziny w 2023roku, RAZEM 304 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć:
Zajęcia o charakterze profilaktycznym i interwencyjnym. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i obejmują zajęcia z gimnastyki korekcyjnej pilatesu, jogi, fitness, w tym z elementami tańca (zumba). Wszystkie rodzaje ćwiczeń prowadzone zamiennie. Wykonawca ma obowiązek czuwać nad prawidłowym wykonywaniem ćwiczeń odpowiednio dopasowanych do możliwości uczestników.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 28880 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 będzie polegała na przeprowadzeniu spotkań pn. „KULINARNE WARJACJE” – warsztaty kulinarne dla 30 osób, 2 spotkania w miesiącu po 4 godziny72 godziny w 2022 roku, 80 godzin w 2023roku, RAZEM 152 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot warsztatów:
W ramach warsztatów uczestnicy będą kształtowali postawy zaradności i umiejętności funkcjonowania w grupie, nabywać umiejętności pracy zespołowej i odpowiedzialności za wykonane zadania, zapoznają się z zasadami BHP i higieny pracy oraz prawidłowego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi w kuchni. Ponadto uczestnicy zapoznają się z zasadami zdrowego odżywiania oraz dekoracji własnoręcznie przygotowanych potraw. W ramach zajęć nauczą się przygotowywania prostych potraw, deserów, ciast itp. oraz odpowiedniego przygotowania składników.
Produkty: Zamawiający zapewni niezbędne produkty oraz zaplecze techniczne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny ich kosztów.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 14440 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. ,,MIĘDZYPOKOLENIOWY MOST” – spotkania międzypokoleniowe dla uczestników projektu i gości, 2 spotkania rocznie po 5 godzin2 spotkania/10 godzin w 2022 r.; 2 spotkania/10 godzin w 2023 r., RAZEM 4 spotkania/20 godzin
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r
Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zadania:
Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach seniorów z ,,młodszymi pokoleniami” obecność DJ lub Zespołu. Spotkania mają na celu przełamywanie stereotypów, konfrontowanie różnych spojrzeń, wymiana wiedzy i umiejętności oraz wspieracie w tych obszarach, gdzie młodzi i starsi mogą się uzupełniać. Elementem spotkań będzie potańcówka wpływająca na zerwanie barier i rozluźnienie atmosfery.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. „ W ZDROWYM CIELE ZDROWY DUCH” warsztaty prozdrowotne dla 30 osób, 6 warsztatów po 6 godzin rocznie6 warsztatów/36 godzin w 2022r., 6 warsztatów/36 godzin w 2023roku, RAZEM 12 warsztatów/72 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot warsztatów:
Warsztaty prozdrowotne, w ramach których uczestnicy skorzystają z wykładów co najmniej dietetyka, kardiologa i fizjoterapeuty. Wykonawca ma również za zadanie przekazać uczestnikom wiedzę, jak radzić sobie ze zmianami, które niesie ze sobą starość, tj. obniżeniem sprawności fizycznej i psychicznej.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 6840 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 będzie polegała na przeprowadzeniu warsztatów pn. ,,BEZPIECZNY SENIOR” warsztaty dot. bezpieczeństwa seniorów dla 20 osób, 1 grupa, 3 warsztaty po 6 godzin rocznie,3 warsztaty/18 godzin w 2022 r., 3 warsztaty/18 godzin w 2023r., RAZEM 6 warsztaty/36 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
Miejsce realizacji zajęć Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot warsztatów: W trakcie warsztatów uczestnicy zostaną zapoznani z zagadnieniami zagrożeń dla seniorów w różnych dziedzinach życia społecznego (bezpieczeństwo na drodze, w sieci itp.). Warsztaty obejmą również tematykę przemocy rodzinnej oraz uzależnień. W ramach zajęć seniorzy zapoznają się z zasadami bezpiecznego korzystania z Internetu, m.in. w zakresie płacenia rachunków i robienia zakupów w sieci. Poznają najczęściej stosowane przez oszustów metody wyłudzania pieniędzy.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 3420 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć pn. ,,STREFA RELAKSU’’ zajęcia z fizjoterapeutą dla uczestników projektu, polegające na wykonaniu zabiegów masażu 6 godzin co 2 tygodnie,108 godzin w 2022 roku, 120 godzin w 2023roku, RAZEM 228 godziny
− Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
− Miejsce realizacji zajęć Klub Seniora w Konstantynowie, ul. Stanisława Platera 7, 21- 543 Konstantynów.
Przedmiot zajęć:
Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutę, polegające na masażu seniorów, poprawiające ich kondycję fizyczną oraz samopoczucie.
Zamawiający zapewnia pomieszczenie, łóżko do masażu oraz niezbędne materiały higieniczne.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia (zawierający ilość godzin zajęć, czas ich trwania, miejsce realizacji oraz opis przedmiotu zajęć) stanowi załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 22800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13680 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36480 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18240 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5846 PLN
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie może zwiększyć środków na realizację poszczególnych części, do kwot ofert najkorzystniejszych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





