Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00570198/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00579961/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL -DOBRA DROGA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdb84284-49c4-44fe-ae17-21a38a45fc6e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL -DOBRA DROGA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb84284-49c4-44fe-ae17-21a38a45fc6e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00462795/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu "Zawód w branży TSL – dobra droga”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Zawód w branży TSL – dobra droga", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działania 08.08 Kształcenie zawodowe w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0103/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TSL/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu "Zawód w branży TSL – dobra droga"
L.p. Nazwa Liczba sztuk
[1] [2] [3]
1. System treningowy do zarządzania magazynem - rozbudowa systemu 1 zestaw
2. Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu – rozbudowa systemu 1 zestaw
3. Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu (środki trwałe) 1 zestaw
4. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu LED Pick to Light / LED Pick to Light 1 zestaw
5. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu mobile LED Pick to Light / mobile LED Pick to Light 1 zestaw
6. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego za pomocą ruchomego źródła światła typu Pick to Point / Pick-by-Point – rozbudowa systemu 1 zestaw
7. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey – rozbudowa systemu 1 zestaw
8. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Scan / Pick-by-Scan – rozbudowa systemu 1 zestaw
9. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone – rozbudowa systemu 1 zestaw
10. Zestaw urządzeń systemu Pick-by-RFID / Pick – to – RFID – weryfikacja poprawności pobranego towaru – rozbudowa systemu 1 zestaw
11. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Weight / Pick-by-Scale 1 zestaw
12. Zestaw urządzeń systemów towarowania wykorzystujący czujniki optyczne i/lub mechaniczne (eKanban) 1 zestaw
13. Zestaw urządzeń systemów lokalizacyjnych wewnątrz pomieszczeń (typu eLocation) 1 zestaw
14. Zestaw systemu kompletacyjnego typu Pick-Radar (środki trwałe) (potwierdzania poboru za pomocą kurtyny podczerwieni obejmująca wszystkie urządzenia w zamówieniu) 1 zestaw
15. Licencja kliencka systemu LED Pick to Light / LED Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły LED w tym zamówieniu 1 sztuka
16. Licencja kliencka systemu mobile LED Pick to Light / mobile LED Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły w tym zamówieniu 1 sztuka
17. Licencja kliencka systemu Pick to Point / Pick-by-Point obejmująca wszystkie urządzenia Point w tym zamówieniu 1 sztuka
18. Licencja kliencka systemu Pick-to-Scan / Pick-by-Scan każdorazowo do urządzenia 2 sztuki
19. Licencja kliencka systemu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone obejmująca wszystkie urządzenia Watch / Smartphone w zamówieniu 1 sztuka
20. Licencja kliencka systemu Pick-to-RFID/Pick-by-RFID obejmująca wszystkie urządzenia RFID w zamówieniu 1 sztuka
21. Licencja kliencka systemu Pick-by-Weight / Pick-by Scale obejmująca wszystkie urządzenia Weight w zamówieniu 1 sztuka
22. Licencja kliencka systemu automatycznego towarowania (eKanban) obejmująca wszystkie urządzenia eKanban w zamówieniu 1 sztuka
23. Licencja kliencka systemu lokalizacyjnego eLocation obejmująca wszystkie urządzenia eLocation w zamówieniu 1 sztuka
24. Licencja kliencka systemu typu Pick-Radar (potwierdzania poboru za pomocą kurtyny podczerwieni) obejmująca wszystkie urządzenia w zamówieniu) 1 sztuka
25. Instalacja systemu treningowego do symulacji procesów magazynowych (montaż urządzeń i wyposażenia, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu), szkolenie użytkowników, przygotowanie dokumentacji użytkowej 1 usługa
3.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31213300-5 - Szafy kablowe
42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
30121420-3 - Nadajniki cyfrowe
38520000-6 - Skanery
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
44143000-4 - Palety
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
39141100-3 - Regały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338867,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338867,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338867,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCA Logistic Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542984373
7.3.3) Ulica: Mikołajczyka 16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-271
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUCA LOGISTIC SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUCA LOGISTIC SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338867,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
- Remont tynków elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej nadbudówki maszynowni dźwigów w budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi
- ZP 15/25 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego jednorazowego użytku
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie Adobe dla edukacji dla kont VIP dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa parawanów wraz z montażem dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- REMONT POMIESZCZENIA ANTRESOLI KATEDRY WYTRZYMAŁOŚCI MATERIAŁÓW I KONSTRUKCJI W BUDYNKU A22A W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych, monitorów, tabletów, kamer, projektora przenośnego, podłogi interaktywnej multimedialnej, switchy zarządzalnych"
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanego w ramach projektu "Zwiększenie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Niepołomice"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Izbicku
- "Zakup i dostawa nowych licencji i oprogramowań, aktualizacji posiadanego oprogramowania oraz sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie.
więcej: Nadajniki cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.