eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL -DOBRA DROGA



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL -DOBRA DROGA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdb84284-49c4-44fe-ae17-21a38a45fc6e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu ZAWÓD W BRANŻY TSL -DOBRA DROGA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb84284-49c4-44fe-ae17-21a38a45fc6e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00117135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00462795/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu "Zawód w branży TSL – dobra droga”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Zawód w branży TSL – dobra droga", współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działania 08.08 Kształcenie zawodowe w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, nr umowy FELD.08.08-IZ.00-0103/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TSL/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz instalacja systemu zarządzania pracowni logistycznej w ramach projektu "Zawód w branży TSL – dobra droga"

L.p. Nazwa Liczba sztuk
[1] [2] [3]
1. System treningowy do zarządzania magazynem - rozbudowa systemu 1 zestaw
2. Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu – rozbudowa systemu 1 zestaw
3. Zestaw wyposażenia sali dydaktycznej symulującej warunki magazynu (środki trwałe) 1 zestaw
4. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu LED Pick to Light / LED Pick to Light 1 zestaw
5. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu mobile LED Pick to Light / mobile LED Pick to Light 1 zestaw
6. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego za pomocą ruchomego źródła światła typu Pick to Point / Pick-by-Point – rozbudowa systemu 1 zestaw
7. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Remote / Pick-by-RemoteKey – rozbudowa systemu 1 zestaw
8. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick to Scan / Pick-by-Scan – rozbudowa systemu 1 zestaw
9. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone – rozbudowa systemu 1 zestaw
10. Zestaw urządzeń systemu Pick-by-RFID / Pick – to – RFID – weryfikacja poprawności pobranego towaru – rozbudowa systemu 1 zestaw
11. Zestaw urządzeń systemu kompletacyjnego typu Pick-by-Weight / Pick-by-Scale 1 zestaw
12. Zestaw urządzeń systemów towarowania wykorzystujący czujniki optyczne i/lub mechaniczne (eKanban) 1 zestaw
13. Zestaw urządzeń systemów lokalizacyjnych wewnątrz pomieszczeń (typu eLocation) 1 zestaw
14. Zestaw systemu kompletacyjnego typu Pick-Radar (środki trwałe) (potwierdzania poboru za pomocą kurtyny podczerwieni obejmująca wszystkie urządzenia w zamówieniu) 1 zestaw
15. Licencja kliencka systemu LED Pick to Light / LED Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły LED w tym zamówieniu 1 sztuka
16. Licencja kliencka systemu mobile LED Pick to Light / mobile LED Pick-by-Light obejmująca wszystkie moduły w tym zamówieniu 1 sztuka
17. Licencja kliencka systemu Pick to Point / Pick-by-Point obejmująca wszystkie urządzenia Point w tym zamówieniu 1 sztuka
18. Licencja kliencka systemu Pick-to-Scan / Pick-by-Scan każdorazowo do urządzenia 2 sztuki
19. Licencja kliencka systemu Pick-by-Watch / Pick-by-Smartphone obejmująca wszystkie urządzenia Watch / Smartphone w zamówieniu 1 sztuka
20. Licencja kliencka systemu Pick-to-RFID/Pick-by-RFID obejmująca wszystkie urządzenia RFID w zamówieniu 1 sztuka
21. Licencja kliencka systemu Pick-by-Weight / Pick-by Scale obejmująca wszystkie urządzenia Weight w zamówieniu 1 sztuka
22. Licencja kliencka systemu automatycznego towarowania (eKanban) obejmująca wszystkie urządzenia eKanban w zamówieniu 1 sztuka
23. Licencja kliencka systemu lokalizacyjnego eLocation obejmująca wszystkie urządzenia eLocation w zamówieniu 1 sztuka
24. Licencja kliencka systemu typu Pick-Radar (potwierdzania poboru za pomocą kurtyny podczerwieni) obejmująca wszystkie urządzenia w zamówieniu) 1 sztuka
25. Instalacja systemu treningowego do symulacji procesów magazynowych (montaż urządzeń i wyposażenia, konfiguracja urządzeń, uruchomienie systemu), szkolenie użytkowników, przygotowanie dokumentacji użytkowej 1 usługa


3.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w dokumencie pn. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

31213300-5 - Szafy kablowe

42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

32324300-3 - Urządzenia telewizyjne

30121420-3 - Nadajniki cyfrowe

38520000-6 - Skanery

30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych

44143000-4 - Palety

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

39141100-3 - Regały

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338867,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338867,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338867,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUCA Logistic Solutions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542984373

7.3.3) Ulica: Mikołajczyka 16

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-271

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338867,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.