Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088080/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236624278
1.5.8.) Numer faksu: Brak.
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgk.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkplonsk.eZamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e888d66-a856-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/WO/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 717445 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych”.
2.Charakterystyka worków:
1) ilość, rodzaje worków, wymiary, ciężar, treść nadruków określa załącznik nr 2 do swz,
2) powinny być wykonane z folii LDPE, odpornej na działanie promieni UV przez okres 1 roku, odpornej na niskie temperatury,
3) powinny być fabrycznie nowe,
4) powinny spełniać wymagania określone w PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych oraz spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań, określonym w art. 11 Ustawy z dnia 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 160) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431),
5) powinny mieć otwory na górnej części umożliwiające zawieszenie worka na stojaku,
6) powinny być oznaczone nadrukiem określonym w załączniku nr 3 do swz, a nadruk powinien być wykonany systemem potokowym 2-3 krotnym,
7) kolor nadruku: czarny dla wszystkich worków,
8) powinny być wyposażone w taśmę umieszczoną w zakładkach bocznych worka, umożliwiającą zamknięcie worka,
9) powinny być cięte (nie w rolkach),
10) tworzywa sztuczne i barwniki wykorzystywane do produkcji worków nie mogą zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, powinny być obojętne dla wód gruntowych,
11) wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii,
12) grubość od 35 do 50 µm,
13) ilości worków określone w załączniku nr 2 są ilościami maksymalnymi, które zamawiający może zakupić w trakcie trwania umowy,
14) zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie:
• worki zielone (1) 240 000 szt.
• worki zielone (2) 40 000 szt.
• worki niebieskie 155 000 szt.
• worki białe 20 000 szt.
• worki żółte 650 000 szt.
• worki brązowe 215 000 szt.
i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji. W przypadku, gdy wielkość maksymalna zamówienia zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, umowa wygasa bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez Strony. Decyzja o dostawach objętych prawem opcji uzależniona będzie od decyzji zamawiającego, podczas gdy na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostaje obowiązek realizacji dostaw do ustalonej w ramach prawa opcji wielkości maksymalnej na warunkach zawartej umowy, bez konieczności prowadzenia negocjacji między stronami. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w przypadku, gdy ilość worków w okresie realizacji umowy będzie niższa od maksymalnej ilości określonej w pkt 15. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga dodatkowego powiadomienia Wykonawcy (automatyczny skutek skorzystania z prawa opcji).
Zamawiający przewiduje również możliwość skorzystania z prawa opcji po terminie obowiązywania umowy, do wyczerpania maksymalnych ilości worków, nie dłuższym jednak niż 6 miesięcy.
15) maksymalny zakres zamówienia:
• worki zielone (1) 312 000 szt.
• worki zielone (2) 52 000 szt.
• worki niebieskie 201 500 szt.
• worki białe 20 000 szt.
• worki żółte 880 000 szt.
• worki brązowe 300 000 szt.
3. W ramach zamówienia należy:
1) sporządzić matryce wg wzorów określonych w załączniku nr 3 do swz,
2) dostarczać worki na paletach, w paczkach po 200 szt., na których będzie oznaczona ilość oraz rodzaj danego worka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585695 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585695 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585695 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-PAK Michał Zakrzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311659153
7.3.3) Ulica: Tymiankowa 25
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585695 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawy nici i siatek chirurgicznych, DZP.261.10.2024
- Rozbudowa ulicy Postępu Rolniczego w ramach zadania "Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne.
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji stałych automatycznych urządzeń gaśniczych w hali sortowni Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę worków foliowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych wielokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa wraz z montażem podestu spacerowego dla pieszych na terenie plaży we Władysławowie
- układ wody chłodzącej - modernizacja układu wewnętrznego chłodni kominowej nr 1.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.