eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZP.272.11.2012 Zamówienie na usługi sporządzenia projektu budowlanego i wykonawczego remontu, przebudowy (modernizacji) budynków A-B, C i amfiteatru Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach (opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej) wraz z usługami nadzoru autorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Nowy Sącz: ZP.272.11.2012 Zamówienie na usługi sporządzenia projektu budowlanego i wykonawczego remontu, przebudowy (modernizacji) budynków A-B, C i amfiteatru Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach (opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej) wraz z usługami nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 200116 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.11.2012 Zamówienie na usługi sporządzenia projektu budowlanego i wykonawczego remontu, przebudowy (modernizacji) budynków A-B, C i amfiteatru Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach (opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej) wraz z usługami nadzoru autorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sporządzenia projektu budowlanego i wykonawczego remontu, przebudowy (modernizacji) budynków A-B, C i amfiteatru Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach (opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej) wraz z usługami nadzoru autorskiego. Adres Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach: Zbyszyce 12, 33-318 Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. Opis aktualnego stanu budynków i amfiteatru oraz wymagań inwestora w zakresie ich remontu, przebudowy (modernizacji) stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin budynków i amfiteatru, ich otoczenia, szczegółowe zapoznanie się z zał. nr 5 do siwz, zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca sporządził kompletną dokumentację projektową dla zadania pn. remont, przebudowa (modernizacja) budynków A-B, C i amfiteatru Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach oraz pełnił nadzór autorski w zakresie: stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem i uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Termin wykonania zamówienia: - wykonanie opracowania 45 dni od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, - wykonanie usług nadzoru autorskiego do czasu zakończenia i odbioru robót budowlanych objętych opracowaniem. Dokumentacja powinna zostać opracowana w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. W skład dokumentacji projektowej (zwanej w dalszej części siwz opracowaniem) wchodzą: - inwentaryzacja, - opracowanie kompleksowego projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego w zakresie rozwiązań architektoniczno-konstrukcyjnych (w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych) z uwzględnieniem niezbędnych opracowań branżowych wynikających z ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. Nr 81 poz. 462) z kompletem wymaganych opinii, uzgodnień i uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane, - kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót (uwaga ze względu na fakt, że kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę do oszacowania wartości zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane Zamawiający wymaga w ramach niniejszego zamówienia jednokrotnej aktualizacji kosztorysu - usługę tę należy wliczyć w cenę oferty), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Ze względu na jej przeznaczenie sporządzana przez Wykonawcę dokumentacja (opracowanie) ma być zgodna z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: - z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072, z późn. zmian.); - z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389); oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi przy sporządzaniu dokumentacji (opracowania) dochować następujących ograniczeń dot. opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane: - zakazu naruszenia art. 29 ust. 1 ustawy Pzp poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w sposób niejednoznaczny, niewyczerpujący, za pomocą niedostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń lub bez uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty; - zakazu naruszenia art. 29 ust. 2 ustawy Pzp poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję; - zakazu naruszenia art. 29 ust. 3 ustawy Pzp poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz dodanie słów -lub równoważny-, pomimo że nie jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a zamawiający może opisać przedmiot zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń; - zakazu naruszenia art. 30 ust.1, ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane przez odniesienie się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia z naruszeniem ustawowej kolejności; - zakazu naruszenia art. 30 ust. 4 ustawy Pzp poprzez opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, bez dopuszczenia możliwości składania ofert równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 12:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna pok. 113 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.