eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiŚwiadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 30,

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starogard-gd.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard-gd.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd23fe18-1212-4e83-b055-fdae10abbc4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd23fe18-1212-4e83-b055-fdae10abbc4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029901/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych w budynkach Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim wraz z utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków.Rejonowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.261.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 332294,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim, znajdujących się przy ul. Kościuszki 30 i ul. Sobieskiego 6a oraz Ośrodka Kuratorskiego przy Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13, a także utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym w otoczeniu budynków Sądu, mieszczących się przy ul. Kościuszki 30 oraz ul. Sobieskiego 6a - przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości zgodnie z rodzajem prac i częstotliwością określoną przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398789,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612113,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398789,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Clar System S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Clar Serwis Sp. z o.o. , Solcom-Bayard Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca na etapie zawarcia umowy wskazał, iż przy realizacji prac niezastrzeżonych do osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę (tj. mycia okien za pomocą tyczki teleskopowej lub podnośnika dźwigowego, odśnieżania w szczególności za pomocą urządzeń mechanicznych) wykonawca
przewiduje możliwość powierzenia tych prac następującym podwykonawcom: Lanua Contractor Sp. z o.o., Lanua Investments Poland Sp. z o.o., Lanua Services Sp. z o.o., Adecco Poland Sp. z o.o., Adecco Consulting Sp. z o.o., Job Impulse Polska Sp. z o.o., Clar Holding Sp. z o.o, Hospital System Sp. z o.o., Trenkwalder & Partner Sp. z o.o, Kontraktor Sp. z o.o,, w zależności od bieżących potrzeb i możliwości samodzielnego ich wykonania przez Wykonawcę


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398789,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.