eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychRozbiórka części budynku użytkowego przy ul. Ludwiga van Beethovena 24a w Wałbrzychu.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka części budynku użytkowego przy ul. Ludwiga van Beethovena 24a w Wałbrzychu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,107411,ace1a9fe75566fc61a9edf7fbdf42682.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka części budynku użytkowego przy ul. Ludwiga van Beethovena 24a w Wałbrzychu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ad82737-64ce-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023611/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Rozbiórka części budynku użytkowego przy ul. Ludwiga von Beethovena 24 a w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.55.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce części budynku użytkowego przy ul. Ludwiga van Beethovena 24a w Wałbrzychu (działka nr 2/4 obręb 32 Gaj).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę jaką może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 600 000,00 zł brutto. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty. Ofertę nr 3 Zamawiający odrzucił. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny zaoferowanej przez ENERGOKON - PLUS Sp. z o.o., ul. Mierosławskiego 3, 41-200 Sosnowiec.
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp został wprowadzony przez ustawodawcę celem ochrony zamawiającego przed żądaniem w sytuacji zawarcia umowy a brakiem środków finansowych na realizację zadania. Decyzja o zwiększeniu kwoty należy zatem do Zamawiającego.
Zamawiajacy - Gmina Wałbrzych – Miasto na prawach powiatu - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu informuje, że kwota, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została określona na podstawie możliwości budżetowych Zamawiającego w okresie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Rozbiórki obiektów komunalnych, tj na miesiąc październik 2022 r. Zgodnie z nowo uchwalonym budżetem na rok 2023 ZDKiUM w Wałbrzychu na paragrafie 900-90095-4300 § Utrzymanie obiektów komunalnych, Zakup usług pozostałych, z którego finansowane są między innymi rozbiórki obiektów komunalnych, kwota do realizacji wynosiła 1.100.000,00 zł. Natomiast na dzień 2 lutego 2023 r. środki do wykorzystania zgromadzone na ww. paragrafie wynosiły już tylko 961.303,41 zł. Dodatkowo Zamawiajacy informuje, że z kwoty tej na realizację trzech zadań, które były przedmiotem postępowania DU.260.51.2022 i na które zawarto już umowy, zabezpieczono kolejno: 297.660,00 zł na zadanie I, 38.130,00 zł na zadanie II, 98.400,00 zł na zadanie II oraz 98.400,00 zł na zadanie III, co daje łącznie kwotę 434.190,00. Oznacza to, że pozostała kwota do wykorzystania na dzień 2 lutego 2023 r. wynosi jedynie 527.113,41 zł. Na koniec zaznaczyć należy, że z powyższego paragrafu 900-90095-4300 § Utrzymanie obiektów komunalnych, Zakup usług pozostałych, finansowane są również inne zadania statutowe nałożone na Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu.

W związku z powyższym kwota, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zadania, nie może przekroczyć kwoty zaplanowanej na ten cel, tj. nie może ona zostać podwyższona.

Uwzględniając racjonalność i efektywność działania Zamawiający postanawia jak na wstępie i unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.