eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępopol › POLSKI ŁAD TO JEDYNA SZANSA NA POPRAWĘ ŻYCIA MIESZKANCÓW: SĘPOPOLA ORAZ DZIETRZYCHOWA - MODERNIZACJA 13 OCINKÓW DRÓG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POLSKI ŁAD TO JEDYNA SZANSA NA POPRAWĘ ŻYCIA MIESZKANCÓW:
SĘPOPOLA ORAZ DZIETRZYCHOWA – MODERNIZACJA 13 OCINKÓW DRÓG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPOPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowość: Sępopol

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897613181

1.5.8.) Numer faksu: 896790821

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sepopol@sepopol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sepopol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/579187

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POLSKI ŁAD TO JEDYNA SZANSA NA POPRAWĘ ŻYCIA MIESZKANCÓW:
SĘPOPOLA ORAZ DZIETRZYCHOWA – MODERNIZACJA 13 OCINKÓW DRÓG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e529d71-9a2b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025637/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Polski Ład to jedyna szansa na poprawę jakości życia mieszkanców Sępopola oraz Dzietrzychowa - modernizacja 13 odcinków dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073824/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.III.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja dofinansowana jest z programu – Rządowy Fundusz „Polski Ład” PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
Gmina Sępopol odpowiada za zakres objęty dofinansowaniem, dlatego Zamawiający podjął decyzje o udzieleniu zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia w ramach jednego postępowania, jednemu wykonawcy.
Podyktowane jest to wymaganiami określonymi w Regulaminie Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z którym zamówienia będące elementami jednego wniosku muszą zostać udzielone w ramach jednego postępowania.
2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy 13 odcinków dróg (obecny stan to jezdnie o nawierzchni z trylinki oraz o nawierzchni gruntowej) w miejscowości Sępopol i Dzietrzychowo, gmina Sępopol w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i pełnienie nadzoru autorskiego.

- Zamówienie obejmuje (dotyczy branży drogowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, energetycznej):
1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, itp.
2) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż,
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie bartoszyckim, w miejscowościach Sępopol (11 odcinków) oraz Dzietrzychowo (2 odcinki).
W zakresie opracowania znajdują się drogi gminne w Sępopolu:
A. ul. Ogrodowa nr 121501N, na całym odcinku od skrzyżowania z Al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Włókienniczą (dz. nr 1-34/1),
B. ul. Spółdzielcza nr 121503N, na całym odcinku od skrzyżowania z Al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Włókienniczą (dz. nr 1-17),
C. ul. Włókiennicza nr 121502N (dz. nr 1-1/17; 1-9/25; 1-9/35),
D. ul. Boczna nr 121507N, na odcinku o długości 249 m od skrzyżowania z ul. Grodzickiego (dz. nr 3-150),
E. ul. Mickiewicza nr 121505N, na całym odcinku od skrzyżowania z ul. Piaskową do skrzyżowania z ul. Grodzickiego (dz. nr 3-78),
F. ul. Piaskowa nr 121504N, na całym odcinku od skrzyżowania z ul. Korszyńską (dz. nr 3-62),
G. droga gminna zlokalizowana na działkach nr 1-5/4; 1-7/8; 1-7/9; 1-7/19; 1-7/26; 1-100 na odcinku ok. 331 m od skrzyżowania z Al. Wojska Polskiego,
H. ul. Przemysłowa nr 121509N, na całym odcinku od skrzyżowania z ul. Leśną na odcinku 171 m (dz. nr 1-54; 1-44; 1-97/8),
I. ul. Nad Gubrem nr 121512N, na całym odcinku od skrzyżowania z ul. Prusa (dz. nr 2- 206/12; 2-227; 2-113/1),
J. ul. Dworcowa nr 121061N, na całym odcinku od skrzyżowania z Al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. 11 Listopada (dz. nr 2-101; 2-100/10; 2-102/15, 2-103),
K. ul. Krótka nr 121510N, na całym odcinku od skrzyżowania z ul. Mostową na odcinku ok. 65 m (dz. nr 2-46/40),
Odcinki dróg w miejscowości Dzietrzychowo:
L. droga nr 121042N, na odcinku ok. 183 m od skrzyżowania z drogą powiatową 1394N (dz. nr 4-93/1),
M. droga zlokalizowana na działce 4-131 od skrzyżowania z drogą powiatową 1394N
Zakres robót, parametry oraz opis poszczególnych konstrukcji opisane w SWZ i szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w Programach Funkcjonalno-Użytkowym (załączniki nr 7 do SWZ - /od 1 do 13/ ).

UWAGA - dla wszystkich odcinków dróg należy również uwzględnić ewentualną naprawę niezinwentaryzowanych starych lokalnych sieci, w tym odwadniających, które zostałyby uszkodzone podczas prowadzonych robót budowlanych. Ponadto należy wymienić odcinki niezinwentaryzowanej poniemieckiej sieci deszczowej, wyłącznie te które przebiegają prostopadle do przebudowanych odcinków dróg, jeśli występują (ul. Boczna, ul. Piaskowa, ul. Mickiewicza)
Zamawiający wymaga po zakończeniu inwestycji dla każdego odcinka drogi Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania projektu stałej organizacji ruchu i uzyskanie ich zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych, którym jest Starosta Bartoszycki.
Projekt stałej organizacji ruchu, powinny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 784), oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 ze zm.).
3. Wymagania dotyczące wykonywanych robót budowlanych:
1) przedmiot zamówienia musi być wykonany kompletnie, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp oraz zgodnie z poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego.
2) wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą posiadać atesty/ aprobatę lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami.
3) za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.

4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego.
Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji i rękojmi przy uwzględnieniu minimum 36 wymaganego miesięczny okresu gwarancji i rękojmi za wady wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
Okres gwarancji wykonawca proponuje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, zgodnie z ustaleniami w rozdz. 15 (opis kryteriów oceny ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9745500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11989000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.