Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049269/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Masłowice w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Masłowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Masłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.maslowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Masłowice w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc4c2bf6-880b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022024/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Masłowice w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 271116,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ochotnik na działce o nr ewid. 592”.Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Ochotnik na działce o nr ewid. 592 na długości 530 m.b. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 4,5 m.b. wraz z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75 m.b. Istniejącą nawierzchnię należy przed ułożeniem nowych warstw konstrukcyjnych wykorytować a następnie wyprofilować. Zakłada się wykonanie koryta na głębokość 5 cm. Po wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta drogi należy ułożyć warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego.
Powierzchnia projektowanej jezdni z kruszywa łamanego: 2390 m2
Długość przebudowywanej drogi: 530,00 m.b.
Powierzchnia poboczy gruntowych: 795 m2
Zakres prac związanych z przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+530 dotyczy:
Wykonania pomiarów i wytyczenia w terenie projektowanej infrastruktury technicznej.
Usunięcia lub zabezpieczenia drzewostanu kolidującego z projektowaną infrastrukturą drogową.
Wykonania korytowania pod zaprojektowane warstwy konstrukcyjne drogi.
Wykonanie jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego (odcinek od km 0+000 do km 0+200)
Wykonanie jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego (odcinek od km 0+200 do km 0+530)
Wykonanie poboczy gruntowych drogi wewnętrznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 76387,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kraszewice na dz. o nr ewid. 1301”.Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kraszewice na działce o nr ewid. 1301 na długości 623,85 m.b. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 3,0 m.b. wraz z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,5 m.b. Istniejącą nawierzchnię należy przed ułożeniem nowych warstw konstrukcyjnych wykorytować a następnie wyprofilować i zagęścić. Zakłada się wykonanie koryta na głębokość 5 cm – 10 cm. Po wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta drogi należy ułożyć warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego.
Powierzchnia projektowanej jezdni z kruszywa łamanego: 1872 m2
Długość przebudowywanej drogi: 623,85 m.b.
Powierzchnia poboczy gruntowych: 586 m2
Zakres prac związanych z przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+623,85 dotyczy:
Wykonania pomiarów i wytyczenia w terenie projektowanej infrastruktury technicznej.
Usunięcia lub zabezpieczenia drzewostanu kolidującego z projektowaną infrastrukturą drogową.
Wykonania korytowania pod zaprojektowane warstwy konstrukcyjne drogi.
Wykonanie jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego
Wykonanie poboczy gruntowych drogi wewnętrznej
Wykonania zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 80608,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borki na działkach o nr ewid. 129, 566 obręb Borki”.Przedmiotem Zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borki na działce o nr ewid. 129, 566 na długości 852,45 m.b. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 3,0 m.b. wraz z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,5 m.b. Istniejącą nawierzchnię należy przed ułożeniem nowych warstw konstrukcyjnych wykorytować a następnie wyprofilować i zagęścić. Zakłada się wykonanie koryta na głębokość 5 cm – 10 cm. Po wyprofilowaniu i zagęszczeniu koryta drogi należy ułożyć warstwę nawierzchni z kruszywa łamanego. Dodatkowo wzdłuż projektowanej jezdni projektuje się pobocza obustronne z kruszywa łamanego o szerokości 50 cm.
Powierzchnia projektowanej jezdni z kruszywa łamanego: 2558 m2
Długość przebudowywanej drogi: 852,45 m.b.
Powierzchnia poboczy gruntowych: 853 m2
Zakres prac związanych z przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+852,45 dotyczy:
Wykonania pomiarów i wytyczenia w terenie projektowanej infrastruktury technicznej.
Wykonania korytowania pod zaprojektowane warstwy konstrukcyjne drogi.
Wykonanie jezdni o nawierzchni z kruszywa łamanego
Wykonanie poboczy gruntowych drogi wewnętrznej
Wykonania zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 114120,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94683,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143155,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95436,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMEL Grzegorz Dziubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732224004
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95436,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82802,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130186,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82802,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMEL Grzegorz Dziubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732224004
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82802,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141256,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184056,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145322,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMEL Grzegorz Dziubak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732224004
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145322,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
- Budowa chodnika przy drodze gminnej na działce nr 822/2 w Grabniaku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.