eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › REMONT POMIESZCZEŃ I MONTAŻ KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU URZĘDU GMINY W GRABICY, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE



Ogłoszenie z dnia 2022-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ I MONTAŻ KLIMATYZATORÓW
W BUDYNKU URZĘDU GMINY W GRABICY,
GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabica 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ I MONTAŻ KLIMATYZATORÓW
W BUDYNKU URZĘDU GMINY W GRABICY,
GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea1a2c69-93da-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029428/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Montaż klimatyzatorów z remontem części budynku Urzędu Gminy Grabica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064917/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem łącznie 6. pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Grabicy zgodnie z „Projektem budowlanym remontu i aranżacji wnętrz pomieszczeń sali ślubów i sekretariatu z gabinetami przyległymi w budynku Urzędu Gminy w Grabicy” z wyłączeniem wykonania instalacji wentylacji oraz wyłączeniem dostawy wyposażenia wymienionego w poz. 37, 69, 70, 71 przedmiaru. Instalacja klimatyzacji podlega wykonaniu w całości, tj. na parterze i piętrze.
Wykonawca robót przekaże wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki w tym oprawy oświetleniowe, boazerie, parkiet, drzwi oraz klimatyzatory poprzez odwiezienie ich na plac składowy przy garażach w Grabicy.
W zakres robót wchodzi:
1. Poszerzenie otworu drzwiowego między salą ślubów i zapleczem oraz rozbiórka ściany działowej pomiędzy salą ślubów a pomieszczeniem biurowym – na parterze.
2. Przebudowa, remont i aranżacja 6. pomieszczeń przewiduje likwidację okładzin ściennych, sufitów, posadzek, wykonanie nowej instalacji elektrycznej, klimatyzacyjnej oraz wykonanie wszystkich prac związanych z nową aranżacją pomieszczeń bez zmiany sposobu ich użytkowania.. Drzwi (2 szt. na parterze i 1 szt. na piętrze) łączące remontowane pomieszczenia z korytarzem pozostają bez zmian.
2. Zamawiający dopuszcza wbudowanie w sali ślubów:
- poz. 9 przedmiaru - lampy zwieszane - 16 szt., typu TILE N 80 LED HO 1200 4000K PEND
- poz. 10 przedmiaru - lampy naścienne - 7 szt., typu TILE VERT N 80 LED 1200.
- poz. 21 przedmiaru – zamiast sufitu podwieszanego z płyt akustycznych o zwiększonej dźwiękochłonności - sufit podwieszany z płyt g-k na ruszcie metalowym.
Zamawiający dopuszcza wbudowanie w gabinetach na piętrze drzwi 80x200 zamiast 90x200 – 2 szt.
3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązuje się do zamontowania sprzętu audiowizualnego do obsługi głosowej transmisji i archiwizacji sesji rady gminy zakupionego przez Zamawiającego w ramach odrębnej umowy, który zostanie przekazany Wykonawcy. W celu prawidłowego montażu i uruchomienia w.w. sprzętu wymagana jest konsultacja i współpraca z dostawcą urządzeń. Koszty konsultacji pokryje Zamawiający. (Wykaz sprzętu audiowizualnego został opisany w załączniku nr 8)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano Usługowa DABI Damian Biegun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732199654

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 67

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.