Og³oszenie z dnia 2023-03-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00133465/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00149412/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00343265/01 - Wynik z dnia 2023-08-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIELNIK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIELNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 856577003
1.5.8.) Numer faksu: 856577121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mielnik.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SIECI O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIELNIK
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b2fe2a7-a912-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00115253
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063140/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa sieci o¶wietlenia drogowego na terenie Gminy Mielnik
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b2fe2a7-a912-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym w tym sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu platformy http://ezamowienia.gov.pl
2) Wykonawca, który bêdzie ubiega³ siê o niniejsze zamówienie publiczne jest zobowi±zany do za³o¿enia konta na w/w platformie.
3) Wykonawca dla pe³nego korzystania z platformy powinien zweryfikowaæ konto oraz nadaæ pe³ne uprawnienia dla u¿ytkowników/osób uprawnionych po jego stronie do sk³adania ofert.
4) Opis weryfikacji konta oraz nadawania uprawnieñ zawiera instrukcja u¿ytkownika dostêpna na stronie platformy w dziale FAQ https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs
oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ .
Sposób przesy³ania dokumentów i ich podpisywania opisany jest w instrukcjach znajduj±cych siê na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
5) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za nieprawid³owe dzia³anie platformy w tym nieprawid³owe z³o¿enie oferty przez Wykonawcê odmienne od stanu faktycznego popisanego w dokumentach zamówienia w tym SWZ oraz instrukcjach u¿ytkownika.
6) Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ za pomoc± poczty elektronicznej na adres przetargi@mielnik.com.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl . Odpowiedzi zostan± zamieszczone tak¿e na stronie internetowej https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/odroku2020/?p=2023
Na stronie tej tak¿e m.in. udostêpniane bêd± zmiany tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem
7) Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie wezwañ do wyja¶nienia tre¶ci ofert; wyja¶nieñ ra¿±co niskiej ceny, uzupe³nieñ dokumentów podmiotowych; wezwañ odno¶nie przed³u¿enia zwi±zania ofert±; informacji z otwarcia ofert i o wyborze oferty; lub wezwañ do poprawy omy³ek pisarskich i rachunkowych; zawiadomienia o uniewa¿nieniu postêpowania; zawiadomieñ o odrzuceniu ofert za pomoc± przetargi@mielnik.com.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl .
8) Zamawiaj±cy dopuszcza aby odpowiedzi Wykonawcy w zwi±zku z wezwaniami lub zawiadomieniami opisanymi w pkt 7 odbywa³y siê za pomoc± przetargi@mielnik.com.pl lub poprzez http://ezamowienia.gov.pl .
9) Osobami po stronie Zamawiaj±cego do kontaktu w kwestiach wyja¶nienia tre¶ci SWZ s± Ewa Klimaszewska lub Tomasza Gorochowicz.
10) Zamawiaj±cy nie dopuszcza telefonicznego udzielania wyja¶nieñ.
11) Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w http://ezamowienia.gov.pl klikaj±c wcze¶niej kafelek „Przegl±d postêpowania/konkursy”.
12) Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WÓJT GMINY MIELNIK, UL. PIASKOWA 38, 17 – 307 MIELNIK
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 1: ROBOTY BUDOWLANE W RAMACH ZADANIA „MODERNIZACJA
I ROZBUDOWA SIECI O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIELNIK”
CZÊ¦Æ 1 zamówienia obejmuje realizacjê dwóch rodzajów zadañ:
Zadanie 1: Modernizacja istniej±cej sieci o¶wietlenia ulicznego;
Zadanie 2: Budowa nowych odcinków sieci o¶wietlenia ulicznego.
Zakres zadania nr 1 obejmuje m.in.:
a) Wykonanie projektu modernizacji systemu o¶wietlenia ulicznego z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami w tym z uzgodnieniem z RE Bielsk Podlaski.
b) Wymianê 591 szt. istniej±cych wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprê¿nych na nowoczesne oprawy ze ¼ród³ami ¶wiat³a typu LED celem zwiêkszenia efektywno¶ci energetycznej
i ekonomicznej oraz uzyskania w³a¶ciwych tj. zgodnych z norm± PN-EN13201 parametrów o¶wietlenia;
c) Wymianê przewodów zasilaj±cych oprawy (przewody w wysiêgnikach) oraz zabezpieczeñ opraw na nowe;
d) Dowieszenie 72 szt. opraw o¶wietlenia ulicznego w zasiêgu istniej±cej sieci o¶wietlenia ulicznego, dowieszenie realizowane na istniej±cych s³upach linii niskiego napiêcia;
e) Demonta¿ 60 szt. opraw o¶wietlenia ulicznego;
f) Dostosowanie istniej±cych 164 opraw ulicznych typu LED do wspó³pracy z systemem sterowania;
g) Modernizacje 28 uk³adów pomiarowo-rozdzielczych o¶wietlenia ulicznego;
h) Zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania oprawami o¶wietlenia ulicznego;
i) Utylizacja zdemontowanych materia³ów w tym ¼róde³ ¶wiat³a;
j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Zakres zadania nr 2 obejmuje:
a) Wykonanie projektów budowlanych budowy o¶wietlenia ulicznego z wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami wynikaj±cymi z Prawa budowlanego; Projekty budowalne musz± obejmowaæ budowê o¶wietlenia ulicznego na obszarach wskazanych w PFU w tabeli nr 2 i okre¶lonych na schematach w miejscowo¶ciach: Mielnik, Wajków, Tokary, Kudelicze, Homoty, Paw³owicze, Moszczona Królewska, Radziwi³³ówka, Maækowicze, Sutno, Adamowo.
b) Zamawiaj±cy dysponuje projektami budowlanymi budowy o¶wietlenia ulicznego wskazanymi w PFU w tabeli nr 2 i okre¶lonymi na schematach w miejscowo¶ciach: Mielnik ul. Graniczna i Przemys³owa, Mielnik ul Brzeska (dwa projekty), Mielnik ul. Wajkowska, Os³owo, Adamowo, Koterka. Wykonuj±c ten zakres zamówienia nale¿y zamontowaæ oprawy dostosowane do systemu sterowania opisanego w zadaniu 1.
c) Budowê o¶wietlenia ulicznego na podstawie przekazanych przez Zamawiaj±cego projektów budowlanych i wykonanych przez Wykonawcê projektów budowlanych dla wskazanych lokalizacji, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej.
d) Przekazanie wybudowanego o¶wietlenia do u¿ytkowania.
e) Zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania wybudowanymi oprawami o¶wietlenia ulicznego.
Uwaga:
Wymagany okres gwarancji na system sterowania – 10 lat. Zamawiaj±cy wymaga, aby w okresie gwarancji system sterowania nie generowa³ dodatkowych kosztów zwi±zanych z jego funkcjonowaniem, przesy³aniem danych, archiwizacj±, aktualizacj± itp.. Koszty dostêpu, funkcjonowania i przesy³u danych systemu sterowania w okresie gwarancji, musz± zostaæ wliczone w cen± oferty a po tym okresie musi byæ zapewniona mo¿liwo¶æ po³±czenia systemu z wewnêtrzna sieci± internetow± Zamawiaj±cego poprzez z³±cze RJ45 lub bezprzewodowo poprzez sieæ Wi-Fi.
3) Wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy: realizacja inwestycji ma za zadanie utrzymanie lub zwiêkszenie komfortu i bezpieczeñstwa wszystkich mieszkañców oraz u¿ytkowników dróg korzystaj±cych ulic objêtych zamówieniem poprzez unowocze¶nienie systemu sterowania o¶wietleniem oraz wymianie wyeksploatowanych opraw na nowe lampy typu ledowego.
4) Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê i mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis w celu ustalenia standardu i okre¶lenia minimalnych parametrów, jakim musz± odpowiadaæ produkty, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± one wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza produkty równowa¿ne pod warunkiem, ¿e przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególno¶ci: konstrukcja, zastosowane materia³y, rozmiary itp.) i u¿ytkowe nie gorsze ni¿ okre¶lone w SWZ, a tak¿e jest zgodny z obowi±zuj±cymi wymaganiami prawnymi. Zamawiaj±cy do oceny równowa¿no¶ci bêdzie bra³ pod uwagê parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, nale¿y je rozumieæ jako przyk³adowe. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym w tre¶ci SWZ. Ka¿dorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub za³±cznikach do SWZ norma, nale¿y przyj±æ, ¿e w odniesieniu do niej u¿yto sformu³owania „lub równowa¿na”.
6) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane roboty spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wraz z ofert± dok³adny opis oferowanego rozwi±zania równowa¿nego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71355200-3 - Wykonywanie badañ
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert zosta³ zawarty w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przeprowadzone roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 2: US£UGA PE£NIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OPISANYMI W ZAKRESIE CZʦCI 1 ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiot zamówienia w Czê¶ci 2 obejmuje nadzór inwestorski ca³ego procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji Czê¶ci 1 zamówienia oraz wszystkie czynno¶ci wynikaj±ce z prawa budowlanego, rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r., poz. 831), rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie dziennika budowy, monta¿u i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2018 r. Nr 108, poz. 953 ze zmianami)
2. Nadzór realizowany bêdzie do zakoñczenia robót przez wykonawcê zgodnie z przyjêtymi etapami realizacji inwestycji.
3. Wykonawca us³ugi zobowi±zany bêdzie do wykonywania czynno¶ci:
1) weryfikacji dokumentacji projektowych w bran¿y elektrycznej, zakoñczonej wydaniem opinii w zakresie zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) weryfikacji kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcê robót budowlanych,
3) analizy merytorycznej dokumentacji technicznej celem w³a¶ciwej realizacji pod wzglêdem kolejno¶ci robót, zastosowanych materia³ów i rozwi±zañ technicznych,
4) przygotowywanie raportu miesiêcznego merytorycznego z postêpu prac projektowych i robót budowlanych. Raport nale¿y przedstawiæ do dnia 20 ka¿dego miesi±ca za miesi±c poprzedni,
5) udzia³ w przekazaniu placu budowy przez Zamawiaj±cego,
6) nadzór nad zgodno¶ci± wykonawstwa robót z dokumentacj± projektow±, umow± o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiaj±cego oraz obowi±zuj±cymi przepisami, wiedz± techniczn± i sztuk± budowlan±, w zakresie rozwi±zañ technicznych, technologicznych i materia³owych, jako¶ci, trwa³o¶ci i estetyki wykonania,
7) podczas trwania robót budowlanych zapewnienie obecno¶ci na budowie co najmniej jednego przedstawiciela inspektora nadzoru inwestorskiego (INI), co najmniej 1 raz w tygodniu oraz na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego,
8) organizowanie narad koordynacyjnych na budowie, sporz±dzanie z nich protoko³ów i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
9) sprawowanie kontroli ilo¶ciowej i jako¶ciowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczaj±cym interesy Zamawiaj±cego,
10) ¿±danie od wykonawców robót budowlanych dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a tak¿e wstrzymywania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mog³aby wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z dokumentacja projektow±,
11) dbanie o realizacjê robót w zgodno¶ci z harmonogramem rzeczowo-finansowym i podejmowanie wszelkich dzia³añ umo¿liwiaj±cych prawid³ow± realizacjê harmonogramu robót pod wzglêdem terminowym i finansowym,
12) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz po¶wiadczenie usuniêcia tych wad przez wykonawcê robót,
13) zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, urz±dzeñ, systemów i wyposa¿enia nieuzgodnionych przez Zamawiaj±cego, niezgodnych z dokumentacj± projektow± lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
14) sprawdzenie posiadania przez wykonawcê robót odpowiednich dokumentów i ich gromadzenie przez INI w celu finalnego przekazania Zamawiaj±cemu (atestów, certyfikatów, ¶wiadectw jako¶ci, wyników badañ itp.), dotycz±cych materia³ów i urz±dzeñ stosowanych przez wykonawcê robót oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materia³ów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urz±dzeñ przewidzianych do realizacji robót, ¿±danie wykonania dodatkowych badañ przez wykonawcê robót, materia³ów budz±cych w±tpliwo¶æ co do jako¶ci oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa,
15) wspó³praca z projektantem/nadzorem autorskim,
16) zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji projektowej wynik³ych podczas realizacji robót budowlanych i egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek,
17) uzgadnianie z nadzorem autorskim i Zamawiaj±cym mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ,
18) kwalifikowanie zasadno¶ci wykonania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub uzupe³niaj±cych, w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, spisywanie protoko³ów konieczno¶ci na roboty dodatkowe, zamienne lub uzupe³niaj±ce wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
19) sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych oraz odbioru czê¶ciowego,
20) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy,
21) sprawdzenie kompletno¶ci i poprawno¶ci dokumentacji powykonawczej oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru koñcowego,
22) udzia³ w przeprowadzeniu rozruchu instalacji i urz±dzeñ zainstalowanych w ramach realizowanych robót budowlanych,
23) potwierdzenie gotowo¶ci wykonawcy robót do odbioru koñcowego i udzia³ w koñcowym odbiorze zadania w obecno¶ci Zamawiaj±cego,
24) kontrola rozliczeñ finansowych, w tym:
a) weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych, zamiennych lub uzupe³niaj±cych pod wzglêdem rzeczowym, zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami (nak³adami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie o wykonawstwo robót,
b) kontrola prawid³owo¶ci wystawienia faktur, dotycz±cych zakresu prac i kwot zgodnie z umow± zawart± z wykonawc± robót oraz harmonogramem, w tym dostarczania dowodów zap³aty wymagalnego wynagrodzenia na rzecz podwykonawców i dalszych podwykonawców robót budowlanych,
25) udzia³ w komisji inwentaryzacyjnej je¿eli zajdzie konieczno¶æ przedterminowego rozwi±zania umowy b±d¼ zmiany wykonawcy robót,
26) je¿eli Zamawiaj±cy uzna to za stosowne - udzia³ INI w komisjach powo³ywanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie gwarancji i rêkojmi udzielonej przez wykonawcê robót budowlanych, egzekwowanie ich usuniêcia i sporz±dzanie stosownych protoko³ów,
27) INI bêdzie zobowi±zany do sk³adania Zleceniodawcy pisemnych raportów w cyklach miesiêcznych. W raporcie za dany miesi±c nale¿y umie¶ciæ co najmniej: informacje dotycz±ce postêpu prac projektowych, budowalnych, stopieñ realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, kwestie problemowe (np. zagro¿enia dla realizacji harmonogramu),
28) wszystkie czynno¶ci przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy art. 25 - 27 ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U.2021.poz. 2351 t.j. z dnia 02.12.2021r.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem oceny ofert zosta³ zawarty w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin stawienia siê Inspektora na nieplanowane wezwanie Zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
OBIE CZʦCI: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
OBIE CZʦCI: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
OBIE CZʦCI: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W ZAKRESIE CZʦCI 1:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
4.1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie/budowie/rozbudowie/modernizacji/remoncie o¶wietlenia ulicznego o warto¶ci co najmniej 2 500 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych)
Uwaga: Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci kilku realizacji o mniejszej warto¶ci w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie danego zadania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, powy¿szy warunek musi spe³niæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ przedmiot i warto¶æ robót, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego bêd± przeliczane wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ publikacji og³oszenia.
4.2) dysponuje osobami:
a) minimum jedn± osob± (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne oraz do¶wiadczenie jako kierownik budowy dla minimum jednego zadania o warto¶ci robót co najmniej 500.000,00 z³ brutto;
Uwaga: Za uprawnienia równowa¿ne zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.), których zakres uprawnia do pe³nienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnego szczególnego sposobu spe³niania przez takich wykonawców tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Warunek udzia³u w postêpowaniu musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy ³±cznie a ¿aden z tych wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
b) minimum jedn± osob± (projektant) posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne.
Uwaga: Za uprawnienia równowa¿ne zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.), których zakres uprawnia do pe³nienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnego szczególnego sposobu spe³niania przez takich wykonawców tego warunku udzia³u w postêpowaniu. Warunek udzia³u w postêpowaniu musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy ³±cznie a ¿aden z tych wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
W ZAKRESIE CZʦCI 2:
4.3) dysponuje osobami:
a) minimum jedn± osob± (inspektor nadzoru) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia równowa¿ne oraz do¶wiadczenie jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru dla minimum jednego zadania polegaj±cego na przebudowie/budowie/rozbudowie/modernizacji/remoncie o¶wietlenia ulicznego.
Uwaga: Za uprawnienia równowa¿ne zamawiaj±cy uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.), których zakres uprawnia do pe³nienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnego szczególnego sposobu spe³niania przez takich wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunki udzia³u w postêpowaniu musi spe³niaæ co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy ³±cznie a ¿aden z tych wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) DLA DWÓCH CZʦCI: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) DLA CZʦCI 1: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, na potwierdzenie spe³niania warunków okre¶lonych w pkt. VII.4.1) SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) DLA CZʦCI 1: wykaz osób, na potwierdzenie spe³niania warunków okre¶lonych w pkt. VII.4.2) SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5A do SWZ
3) DLA CZʦCI 2: wykaz osób, na potwierdzenie spe³niania warunków okre¶lonych w pkt. VII.4.3) SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za nadzorowanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5B do SWZ
2. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ
i aktualno¶æ.
4. W zakresie nieuregulowanym ustaw± PZP lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
¦rodki dowodowe wy³±cznie DLA CZʦCI 1:Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych zawartych w PFU w tabelach nr 3 i 4 Za³±cznika nr 8 - wzór za³±cznik nr 1A.1
Obliczenia fotometryczne, o których mowa powy¿ej nale¿y wykonaæ dla ka¿dej sytuacji geometrycznej w zakresie wszystkich parametrów okre¶lonych przez normê PN-EN 13201:2016 dla klasy o¶wietlenia ulicznego. Do obliczeñ nale¿y przyj±æ klasê o¶wietlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi w tabelach nr 3 i 4, zawartych w za³±czniku nr 8 – PFU oraz wspó³czynnik konserwacji równy 0,8 i wspó³czynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Ka¿de obliczenie powinno byæ oznaczone liczb± porz±dkow± oraz nazw± zgodnie z przedmiotow± tabel±.
2) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawieraj±ce parametry techniczne oferowanych opraw o¶wietleniowych LED obejmuj±ce informacje potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w Za³±czniku nr 8, do SWZ (PFU).
3) kartê techniczn± lub inny dokument wystawiony przez producenta lub dystrybutora systemu sterowania, potwierdzaj±cy komunikacjê punktów zbiorczych z serwerem za pomoc± protoko³u TCP/IP i wyposa¿enie punktu zbiorczego w min.1 port Ethernet standard RJ45 10/100Mb/s.
4) certyfikat na znak ENEC dla opraw o¶wietlenia ulicznego lub równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy wykonanie oprawy zgodnie z normami europejskimi typ programu 5 wed³ug ISO/IEC 17067, nadany przez laboratorium badawcze, posiadaj±ce akredytacjê na terenie Unii Europejskiej,
5) certyfikat na znak ENEC PLUS dla opraw o¶wietlenia ulicznego lub równowa¿ny. Jednocze¶nie zamawiaj±cy informuje, ¿e uzna spe³nienie warunku równowa¿nego w stosunku do certyfikatu ENEC PLUS poprzez przedstawienie dla proponowanych opraw wyniku badañ parametrów funkcjonalnych opraw tj. skuteczno¶æ ¶wietln±, pr±d i napiêcie zasilania, strumieñ ¶wietlny, temperatura barwowa, wska¼nik oddawania barw, moc, przeprowadzone przez niezale¿ne, akredytowane przez POLSKIE CENTRUM AKREDYTACJI, laboratorium.
2. Za³±czone do oferty obliczenia fotometryczne, uzupe³nione o proponowane typy i moce opraw, nie podlegaj± uzupe³nieniu. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ obliczeñ fotometrycznych, uzupe³nionej tabeli nr 1A.1 lub z³o¿one obliczenia fotometryczne, tabela nr 1A.1 bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia, a oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu zgodnie z art. 226 Pzp.
3. Za³±czone do oferty pozosta³e przedmiotowe ¶rodki dowodowe o których mowa w ust. 1 lit. b, c, d i e bêd± podlega³y uzupe³nieniu. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y w/w ¶rodków dowodowych lub z³o¿y ¶rodki dowodowe niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. W przypadku za³±czenia do oferty b³êdnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które bêd± zawiera³y parametry niezgodne z wymaganiami SWZ, oferta zostanie uznana za niezgodn± z warunkami zamówienia i bêdzie podlega³a odrzuceniu zgodnie z art. 226 Pzp.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawieraj±ce parametry techniczne oferowanych opraw o¶wietleniowych LED obejmuj±ce informacje potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w Za³±czniku nr 8, do SWZ (PFU).3) kartê techniczn± lub inny dokument wystawiony przez producenta lub dystrybutora systemu sterowania, potwierdzaj±cy komunikacjê punktów zbiorczych z serwerem za pomoc± protoko³u TCP/IP i wyposa¿enie punktu zbiorczego w min.1 port Ethernet standard RJ45 10/100Mb/s.
4) certyfikat na znak ENEC dla opraw o¶wietlenia ulicznego lub równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy wykonanie oprawy zgodnie z normami europejskimi typ programu 5 wed³ug ISO/IEC 17067, nadany przez laboratorium badawcze, posiadaj±ce akredytacjê na terenie Unii Europejskiej,
5) certyfikat na znak ENEC PLUS dla opraw o¶wietlenia ulicznego lub równowa¿ny. Jednocze¶nie zamawiaj±cy informuje, ¿e uzna spe³nienie warunku równowa¿nego w stosunku do certyfikatu ENEC PLUS poprzez przedstawienie dla proponowanych opraw wyniku badañ parametrów funkcjonalnych opraw tj. skuteczno¶æ ¶wietln±, pr±d i napiêcie zasilania, strumieñ ¶wietlny, temperatura barwowa, wska¼nik oddawania barw, moc, przeprowadzone przez niezale¿ne, akredytowane przez POLSKIE CENTRUM AKREDYTACJI, laboratorium.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz Ofertowy - dla czê¶ci 1 - za³±cznik nr 1A, dla czê¶ci 2 - za³±cznik nr 1BJE¯ELI DOTYCZY Za³±cznik nr 7 do SWZ – Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy
JE¯ELI DOTYCZY - Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
DLA CZʦCI 1:1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100). Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego o numerze 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040.
4. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, je¿eli wadium bêdzie wniesione w tych formach, musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza ofertê wykonawcy z³o¿on± w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. Gwarancje i porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegaæ musz± prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez s±dy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Gwarancje i porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu, a wszystkie spory odno¶nie gwarancji porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±du w³a¶ciwego dla siedziby zamawiaj±cego.
7. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.
8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
DLA CZʦCI 2: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany okre¶lono we wzorach umów, stanowi±cych za³±czniki do SWZ odpowiednio - dla czê¶æ 1 zamówienia - za³±cznik nr 4A (w paragrafie 16 wzoru umowy), dla czê¶ci 2 zamówienia - za³±cznik nr 4B (w paragrafie 8 wzoru umowy).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-17 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-16
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. S³owackiego, Matejki i ¯eromskiego w Raciborzu - II
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowo-kanalizacyjnej w gminie Wyryki.
- Zakup agregatów pr±dotwórczych dla miejskich podmiotów leczniczych (Przychodnia Lekarska przy ul. Soczi 1 oraz Przychodnia Lekarska przy ul. Madaliñskiego 13)
- Adaptacja budynku gminnego na Klub Integracji Spo³ecznej
- Zapewnienie dostêpno¶ci architektonicznej dla osób z niepe³nosprawno¶ciami na Centrum Przesiadkowym w Miko³owie - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa o¶wietlenia przej¶æ dla pieszych na ul. £okietkówny w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W066NR).
wiêcej: Lampy i oprawy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.