eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zakup i dostawa urządzeń medycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa urządzeń medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8552273

1.5.8.) Numer faksu: 81 8552016

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@jmlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa urządzeń medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f51f54-3035-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.49.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277777,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ultrasonografu.
Opis:
a) Kliniczny, cyfrowy, aparat ultrasonograficzny klasy Premium z kolorowym Dopplerem.
b) Regulacja wysokości pulpitu min. 25cm
c) Przetwornik cyfrowy min. 14-bitowy
d) Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej
e) Ilość niezależnych aktywnych kanałów przetwarzania min. 2 200 000
f) Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych min. 3
g) Dynamika systemu min. 250 dB
h) Monitor LCD o wysokiej rozdzielczości bez przeplotu. Przekątna ekranu min. 21 cali
i) Konsola aparatu ruchoma w dwóch płaszczyznach góra-dół, lewo-prawo
j) Dotykowy, programowalny panel sterujący LCD wbudowany w konsolę Przekątna min. 7”
k) Zakres częstotliwości pracy min. od 3 MHz do 17 MHz.
l) Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) min. 13 000 obrazów
m) Możliwość regulacji prędkości odtwarzania w pętli pamięci dynamicznej obrazów (tzw. Cineloop)
n) Możliwość uzyskania sekwencji Cineloop w trybie 4B tj. 4 niezależnych sekwencji Cineloop jednocześnie na jednym obrazie
p) Regulacja głębokości pola obrazowania min. 2 - 40 cm
q) Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode min. 10 s
r) Obrazowanie w trybie M-mode anatomiczny w czasie rzeczywistym i z pamięci Cineloop z min. 2 kursorów
s) Ilość ustawień wstępnych (tzw. Presetów) programowanych przez użytkownika min. 40.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

4.5.5.) Wartość części: 157407,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa respiratora nieinwazyjnego dla wcześniaków, noworodków i dzieci.
Aparat do wspomagania oddechu metodą nieinwazyjną u noworodków, wcześniaków i dzieci, o ergonomicznej konstrukcji. Może być stosowany u dzieci o wadze od 0,5 kg do 30 kg. Wykorzystuje efekt Coanda dla zmiany kierunku przepływu gazów (generator z przerzutnikiem strumieni).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611200-8 - Respiratory

4.5.5.) Wartość części: 50925,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa lampy do fototerapii.
Opis:
Lampa do fototerapii z promiennikiem diodowym LED i oświetleniem ogólnym;
a) Lampa mocowana na statywie jezdnym z regulacją wysokości lampy;
b) Zasilanie elektryczne, pobór mocy max. 40W;
c) Maksimum promieniowania w zakresie 450-480 nm;
d) Natężenie promieniowania w odległości 30 cm min 40 μW/cm2;
e) Efektywne pole naświetlania min. 20 x 30 cm;
f) Intensywność iluminacji wbudowanego oświetlenia światłem białym min. 2000 lx.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158300-5 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe

4.5.5.) Wartość części: 15740,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa stanowiska do resuscytacji noworodków.
Opis:
a) Przyłóżkowe stanowisko okołoporodowe do resuscytacji noworodka umożliwiające podparcie dróg oddechowych oraz umieszczenie niemowlęcia na ciepłej platformie, pozostawiając nienaruszoną pępowinę;
b) Zapewnia stabilizację oddechową za pomocą resuscytatora oraz ułatwia optymalne zaciśnięcie pępowiny w celu poprawy transfuzji łożyska;
c) Przyłóżkowe stanowisko okołoporodowe wyposażone jest w: okołoporodową platformą jezdną, system grzewczy, resuscytator noworodkowy, mieszalnik tlen-powietrze, nawilżacz, ssak i uchwyty na dwie butle.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 53703,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411039248

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25B lok. U1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na to, że ceny oferty na części: II, III i IV zamówienia przekroczyły kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kolejno: 55 000,00 zł, 17 000,00 zł i 58 000,00 zł, a Zamawiający nie mógł tych kwot zwiększyć do wysokości cen najtańszej złożonej oferty, zobligowany był unieważnić postępowanie w w/w zakresie, na podstawie art. 255 pkt 3) ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56106,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56106,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na to, że ceny oferty na części: II, III i IV zamówienia przekroczyły kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kolejno: 55 000,00 zł, 17 000,00 zł i 58 000,00 zł, a Zamawiający nie mógł tych kwot zwiększyć do wysokości cen najtańszej złożonej oferty, zobligowany był unieważnić postępowanie w w/w zakresie, na podstawie art. 255 pkt 3) ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19764,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19764,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Z uwagi na to, że ceny oferty na części: II, III i IV zamówienia przekroczyły kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kolejno: 55 000,00 zł, 17 000,00 zł i 58 000,00 zł, a Zamawiający nie mógł tych kwot zwiększyć do wysokości cen najtańszej złożonej oferty, zobligowany był unieważnić postępowanie w w/w zakresie, na podstawie art. 255 pkt 3) ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79898,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79898,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.