eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › "Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0502c4da-a2f8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023491/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konkurs Grantowy Cyfrowa Gmina Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078490

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane minimalne parametry techniczne opisane zostały w załączniku nr 6a, 6b, 6c, 6d do niniejszego SWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, I gatunku, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5. Określone parametry opisane szczegółowo w załącznikach nr 6a, 6b, 6c, 6d do SWZ należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt (oprogramowanie) o bogatszym wyposażeniu i dłuższym okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane minimalne parametry techniczne opisane zostały w załączniku nr 6a, 6b, 6c, 6d do niniejszego SWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, I gatunku, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5. Określone parametry opisane szczegółowo w załącznikach nr 6a, 6b, 6c, 6d do SWZ należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt (oprogramowanie) o bogatszym wyposażeniu i dłuższym okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane minimalne parametry techniczne opisane zostały w załączniku nr 6a, 6b, 6c, 6d do niniejszego SWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, I gatunku, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5. Określone parametry opisane szczegółowo w załącznikach nr 6a, 6b, 6c, 6d do SWZ należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt (oprogramowanie) o bogatszym wyposażeniu i dłuższym okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane minimalne parametry techniczne opisane zostały w załączniku nr 6a, 6b, 6c, 6d do niniejszego SWZ.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, I gatunku, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5. Określone parametry opisane szczegółowo w załącznikach nr 6a, 6b, 6c, 6d do SWZ należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt (oprogramowanie) o bogatszym wyposażeniu i dłuższym okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 9900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 10.02.2023 r. nastąpiło otwarcie ofert. W postępowaniu w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 10.02.2023 r. nastąpiło otwarcie ofert. W postępowaniu w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa środki przeznaczone na ten cel.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faxiko Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391002017

7.3.3) Ulica: Kopernika 31

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-513

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 10.02.2023 r. nastąpiło otwarcie ofert. W postępowaniu w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.