eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Rudniku przy ul.Mickiewicza i Strzybniku przy ul.Parkowej



Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114793 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Rudniku przy ul.Mickiewicza i Strzybniku przy ul.Parkowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428

1.5.8.) Numer faksu: 32/4106418 wew.123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; https://bip.gmina-rudnik.pl/powyzej-30-000--

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Rudniku przy ul.Mickiewicza i Strzybniku przy ul.Parkowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45c9903-c1e6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000430/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Rudniku przy ul.Mickiewicza i w Strzybniku przy ul.Długiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa efektywności energetycznej dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ulicy Parkowej 4 w Strzybniku i Mickiewicza 2 w Rudniku .Numer POIS.01.07.01.00-0006/20 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie woj.śląskiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071874/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495863,72 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) zad. częściowe nr 1 dot. „Termomodernizacji budynku mieszkalnego w Rudniku przy ul. Mickiewicza 2”
Zakres robót obejmuje:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS70 o gr. 15 cm. ( λ=0,031 W/m*K)- - ok.236,82 m²,
- Docieplenie stropu nad drugą kondygnacją wełną mineralną gr.25 cm. - ok.105,0 m²,
- Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
- Montaż osłon bocznych – wiatrownic, z blachy powlekanej,
- Demontaż i montaż rynien i rur spustowych,
- Zabudowa parapetów zewnętrznych prefabrykowanych z blachy aluminiowej powlekanej PCV w kolorze szarym (RAL 7040)
- Wykonanie tynków silikonowych,barwionych w masie, na gotowym podłożu z zaprawy 1,5 mm i fakturze baranek -ok.236,82 m².
Szczegółowy zakres robot (tj. opis przedmiotu zamówienia) dla zad. częściowego nr 1 oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej (zał. 8a), specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych(zał.9a),przedmiarze robót (zał.10a),audycie energetycznym (zał.11a) opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia .
Funkcja budynku – budynek mieszkalny wielorodzinny o 4 mieszkaniach lokatorskich. Zamawiający oświadcza że żaden z lokali nie przekracza powierzchni użytkowej 150m².Obiekt nie jest objęty opieką konserwatora zabytków

2. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy (tj. 5 lat). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy (tj.5 lat) zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
3. Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 60 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji okresu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożenia ofert, przyjęte zostanie 84 miesiące, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie
4. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu – kryterium oceny ofert. Okres gwarancji należy zadeklarować w miesiącach od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
5. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarze robót, audytach energetycznych
6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces,który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

9. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz 1040,1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności:

dla zadania częściowego nr 1 - roboty ogólnobudowlane
1. Demontaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
2.Skucie tynków i wykucie parapetów zewnętrznych,
3.Montaż płyt styropianowych na elewacji budynku,
4.Wykonanie tynków silikonowych,
5. Montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
6. Układanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej.
7. Montaż i demontaż rusztowań.

W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np..osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,wspólnicy spółki cywilnej)
Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia,których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy firm jeżeli są już znane.

Zasady dotyczące zatrudnienia i rozliczania podwykonawców zawarte są w paragrafie 4 wzoru umowy stanowiącego integralna część specyfikacji tj. załącznika nr 7a dla zad.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 74033,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) zad. częściowe nr 2 dot. „Termomodernizacji budynku mieszkalnego w Strzybniku przy ul. Długiej 4
Zakres robót obejmuje:
- Roboty przygotowawcze: skucie betonowego podłoża ( szczyt wschodni budynku), skucie głuchych i zawilgoconych tynków, skucie profilowanych obwódek wokół okien, skucie parapetów betonowych, rozbiórka ścianki działowej przy schodach na poddasze, zasypanie
koryta od strony południowej i zachodniej, demontaż i montaż istniejących urządzeń na elewacji,
demontaż stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych i ich utylizacja, zamurowanie części okienek
piwnicznych,
- Ocieplenie ścian piwnic i cokołu styropianem wodoodpornym- płyta z polistyrenu
ekstrudowanego XPS 70, gr. 10 cm. ( λ=0,030 W/m*K) – ok.43,07 m²,
- Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS70 o gr.15cm. (λ=0,031W/m*K) -ok. 520,0 m²,
- Ocieplenie stropu na druga kondygnacją wełna mineralną gr 20 cm pomiędzy legarami
i wykonanie podestu na legarach o odporności ogniowej REI30 –ok. 255,33 m²,
- Montaż stolarki okiennej – okna z PCV z profili pięcio lub sześciokomorowych (ok. 35,887 m²),
- Montaż stolarki drzwiowej – drzwi stalowe (ok. 7 m² ),
- Montaż parapetów wewnętrznych z PCV, oraz zewnętrznych z blach powlekanej,
- Odtworzenie ścianki przy schodach na strych z płyt kartonowo -gipsowych i montaż drzwi,
- Demontaż i montaż rur spustowych i zabudowa łapacza wody z wyczystką i rewizją,
- Wykonanie obróbki blacharskiej na ścianach szczytowych z blachy ocynkowanej powlekanej,
- Wykonanie tynków silikonowych, barwionych w masie, na gotowym podłożu z zaprawy 1,5 mm
i fakturze baranek – ok.520,0 m²,
- Wykonanie tynków dekoracyjnych na bazie spoiwa akrylowego – ok.43,70 m²,
- Malowanie dwukrotne farbami elewacyjnymi - odtworzeniem obwódek okien w kolorze tynku i ozdobę nad wejściem od strony zachodniej ( ok.200,70 m² )
- Montaż doświetli piwnicznych, wykonanie opaski wokół budynku i odtworzenie płyty betonowej,
- Montaż zdemontowanych urządzeń na elewacji i kratek wentylacyjnych
Szczegółowy zakres robót (tj. opis przedmiotu zamówienia) dla zad. częściowego nr 2 oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej (zał. 8b), specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (zał.9b), przedmiarze robót (zał.10b),audycie energetycznym (zał.11b) opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia .

Funkcja budynku–budynek mieszkalny wielorodzinny o 8 mieszkaniach lokatorskich. Zamawiający oświadcza, że żaden z lokali nie przekracza powierzchni użytkowej 150m² Obiekt nie jest objęty opieką konserwatora zabytków.


2. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy (tj. 5 lat). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy (tj.5 lat) zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
3. Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 60 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji okresu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożenia ofert, przyjęte zostanie 84 miesiące, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie
4. Okres udzielonej gwarancji stanowi w niniejszym postępowaniu – kryterium oceny ofert. Okres gwarancji należy zadeklarować w miesiącach od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
5. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarze robót, audytach energetycznych
6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces,który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

9. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz 1040,1043 i 1495) obejmują następujące rodzaje czynności:

dla zadania częściowego nr 2 - roboty ogólnobudowlane

dla zadania częściowego nr 2 – roboty ogólnobudowlane
1.Wykucie z muru ceglanego ościeżnic drewnianych,
2. Montaż stolarki okiennej z PCV i drzwi stalowych,
3.Murowanie ścianek, zamurowania otworów i przemurowanie przewodów kominowych,
4. Wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych,
5. Układanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej,
6.Wykonanie podłóg z płyt OSB,
7.Ręczne rozbieranie powierzchni z betonu,
8.Wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych do głębokości 1,50 m.,
9. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z bitumicznych mas uszczelniających,
10. Docieplenie ścian piwnic płytami z polistyrenu ekstrudowanego,
11.Skucie tynków, parapetów zewnętrznych,
12.Montaż płyt styropianowych na elewacji budynku,
13.Wykonanie tynków silikonowych,
14. Montaż rynien, rur spustowych, kratek wentylacyjnych i obróbek blacharskich,
15 Montaż i demontaż rusztowań,
16. Montaż studzienek- do świetlaczy okien piwnicznych,
17. Wykonanie warstw odsączających z piasku i pospółki i zagęszczanie ubijakami mechanicznymi,
18. Wykonanie nawierzchni z betonu,
19. Układanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej


W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np..osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,wspólnicy spółki cywilnej)
Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia,których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy firm jeżeli są już znane

Zasady dotyczące zatrudnienia i rozliczania podwykonawców zawarte są w paragrafie 4 wzoru umowy stanowiącego integralna część specyfikacji tj. załącznika nr 7b dla zad.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 421829,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78306,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84439,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78306,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Uslugowe MAx Plus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263040767

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Glubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78306,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 2, ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu, w związku z art.226 ust.1pkt 2) lit c), Wykonawca w przewidzianych terminach wskazanych przez Zamawiającego w pismach, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w SWZ i ogłoszeniu.

2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.