Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071246/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00082912/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików” – budynek użyteczności publicznej w Dalikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1
1.5.2.) Miejscowość: Dalików
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 678 01 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dalikow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików” – budynek użyteczności publicznej w Dalikowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1776a7c-994c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040070/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dalików - budynek użyteczności publicznej w Dalikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie inwestycyjne jest współfinansowane ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków. Umowa nr RPLD.04.02.02-10-0034/19-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071246/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196130,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla celów projektowych,
2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej, a w przypadku stwierdzenia występowania ptaków, ssaków i innych gatunków chronionych uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną;
3) sporządzenie na podstawie audytu energetycznego oraz programu funkcjonalno-użytkowego kompletnej dokumentacji projektowej spełniającej wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dn. 20 grudnia 2021 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) oraz Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 2351 z późn. zm.)
4) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;
5) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową łącznie z dostawą, montażem urządzeń i elementów niezbędnych do przeprowadzenia termomodernizacji tj.:
docieplenie przegród zewnętrznych styropianem o gr. 20 cm,
docieplenie poddasza wełną mineralną o gr. 20 cm,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (szerokość drzwi dostosowana do osób niepełnosprawnych),
wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LED.
6) przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa prób i badań;
7) sporządzenie charakterystyki energetycznej budynku, audytu energetycznego ex-post oraz świadectwa energetycznego,
8) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach.
9) oczyszczenie i odnowienie metalowych balustrad balkonowych o dł. 10 mb,
10) odtworzenie nawierzchni betonowej balkonów o pow. 8 m2 wraz z obróbką blacharską,
11) wykonanie podbitki pod dachem,
12) dokonanie zgłoszenia robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektu,
13) przekazanie Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót budowlanych wykonanej dokumentacji projektowej,
14) zapewnienie kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych,
15) sporządzenie kosztorysu powykonawczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316971,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316971,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BLANKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735
7.3.3) Ulica: Łęczycka
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316971,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.