Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066120/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwacyjnych oraz robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn
1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.raszyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwacyjnych oraz robót remontowych kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Raszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-843366ad-949d-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zadanie 1 . Mechaniczna i hydrokinetyczna konserwacja i bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej Zadanie 2 Remonty sieci kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066120/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022.DC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142712,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Mechaniczna i hydrokinetyczna konserwacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej i separatorów wraz z wykonaniem inspekcji TV / monitoringu wizyjnego wyczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Raszyn, będącej własnością Gminy Raszyn:Do zakresu zamówienia należy:
- Oczyszczanie z osadzonego namułu i innych zanieczyszczeń kanałów przesyłowych z wylotami włączenie, niezależnie od stopnia zamulenia. Przy czyszczeniu kanałów należy zachować szczególną ostrożność, niektóre prace należy wykonywać ręcznie. W cenie jednostkowej czyszczenia kanałów Wykonawca uwzględni koszt wykonania inspekcji TV (monitoring) przedstawiającej stan kanałów po wykonaniu robót i przekaże Zamawiającemu na nośniku danych np. płyta CD.
- Usuwanie elementów obcych z kanałów tj. cegieł, betonu, kamieni, gałęzi itp.
- Wycinanie i usuwanie korzeni i narostów z wewnętrznych ścian kanałów.
- Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń kompletnych wpustów ulicznych wraz
z przykanalikami do kanałów włącznie.
- Oczyszczanie z namułu, usuwanie osadów i innych zanieczyszczeń oraz odpompowanie wody ze studni rewizyjnych, akodrenów, studni chłonnych
- Oczyszczanie z namułu i innych zanieczyszczeń separatorów wg. wykazu stanowiącego załącznik nr 7,
- Usuwanie tworzących się zastoisk ( rozlewisk) mogących stworzyć zagrożenie.
- Załadunek i wywóz zebranych odpadów, a w szczególności wybranego osadu i innych zanieczyszczeń wraz z uporządkowaniem terenu i miejsca pracy. W przypadku odpadów uznawanych za niebezpieczne Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów dotyczących transportu i utylizacji w/w odpadów po każdorazowym wykonaniu takiej usługi.
- Przeprowadzenie inspekcji TV/ monitoringu wizyjnego sieci kanalizacji deszczowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 105057,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2.„Wykonywanie remontów kanalizacji deszczowej oraz przepustów pod drogami stanowiącej własność Gminy Raszyn, zlokalizowanej w pasie drogowym”
Kanalizacja deszczowa objęta robotami remontowymi, zlokalizowana jest w pasie drogowym, przy czym objęte zamówieniem są również sieci kanalizacyjne (kolektory i kanały) odprowadzające wody opadowe z pasa drogowego a zlokalizowane na terenie prywatnym.
Do zakresu zamówienia należy wykonie min. niżej wymienionych elementów zamówienia:
- rozebranie nawierzchni z mas mineralno — bitumicznych i tłuczniowych (różne grubości) wraz
z podbudową
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej (różne grubości) wraz z podbudową
- wywóz gruzu z terenu rozbiórki na odległość do 1 0 km
- wykonanie wykopu w gruncie kl. III-IV (mechanicznie)
- wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN200-300
- wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN400
- wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN500
- wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN600-700
- wymiana (naprawa) uszkodzonego kanału DN800-1000
- wymiana kompletnej studni ściekowej DN500 (z pierścieniem odciążającym, osadnikiem min. 0,8 m i regulacją)
- naprawa kompleksowa studni ściekowej DN500 (z regulacją)
- wymiana kompletnych studni kanalizacyjnych DNI 200 (z pierścieniem odciążającym i regulacją)
- naprawa kompleksowa studni kanalizacyjnych DN 1200 (z regulacją)
- wykonanie kinet w studni kanalizacyjnej DNI 000
- wykonanie kinet w studni kanalizacyjnej DNI 200
- wykonanie podłoża pod kanały z materiałów sypkich gr. 15 cm - z piasku dowiezionego
- wymiana (naprawa) kompleksowa (wszelkie wymagane elementy) uszkodzonego przepustu jednootworowego (średnica ok. 0,80 m) w ciągu drogi gminnej - betonowy
- zasypanie wykopu z zagęszczeniem warstwami (wskaźnik zagęszczenia min 0,98) 19) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego cementem gr. 15 cm
- wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 8cm (AC 22 P)
- wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa ścieralna) o gr. ok. 5 cm
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – grubość 8 cm, spoiny wypełnione piaskiem (kostka z odzysku)
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – grubość 8 cm, spoiny wypełnione piaskiem
-przełożenie istniejących krawężników 15x 30x100 z odzysku wraz z wykonaniem ławy i oporu z betonu
- ustawienie krawężników betonowych 15x30x 100 wraz z ławą i oporem z betonu C 12/15
- regulacja pionowa studni rewizyjnej dla włazów kanałowych (nadbudowa wykonana betonem)
- regulacja pionowa studni kanalizacyjnej dla kratek ściekowych ulicznych (nadbudowa wykonana betonem)
- wymiana krat wpustu ulicznego - typ ciężki D400
- wymiana pokryw studni -typ ciężki D400
- wymiana wraz z regulacją kompletnego włazu studni rewizyjnej z pokrywą -typ ciężki D400( na specjalnym fabrycznym pierścieniu odciążającym)
- wymiana wraz z regulacją kompletnego wpustu ulicznego z rusztem -typ ciężki D400( na specjalnym fabrycznym pierścieniu odciążającym
- naprawa odwodnienia liniowego prefabrykowanego szerokości 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny z zaprawy cementowej
- naprawa mocowania filtra separatora
- wykonanie (naprawa) złoża filtracyjnego z tłucznia kamiennego (np. na dnie studni chłonnej)
- wykonanie (naprawa) obudowy wylotu kolektorów z betonu C 16/20 ( średnica 0,4-0,6 m)
- oczyszczenie rowu z namułu o grub. ok. 20 cm z profilowaniem koryta i skarp rowu w rejonie kanału/przepustu
- umocnienie dna i skarp kanału/przepustu płytami prefabrykowanymi - płyty ażurowe 60x40x10 cm (wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5 cm) po uprzednim oczyszczeniu i wyprofilowaniu rowu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55887,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100549,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100549,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG Industria Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552264351
7.3.3) Ulica: Granitowa 47
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-750
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100549,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Konserwacja dźwigarów dachowych z drewna klejonego nad niecką basenu w budynku Centrum Sportu Raszyn - Pływalnia w Raszynie
- Modernizacja obiektu rekreacyjnego Gminy Raszyn stanowiącego miejsce spotkań młodzieży i dzieci
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Modernizacja infrastruktury sportowej i społecznej na terenie gminy Żukowice
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.