Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00058771/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostępu do platformy zarządzania wiedzą i rozwojem potencjału naukowego (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników ZUT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9b67ece-a08e-47da-b104-b39b0ca6793d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostępu do platformy zarządzania wiedzą i rozwojem potencjału naukowego (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników ZUT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9b67ece-a08e-47da-b104-b39b0ca6793d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/UCI/1311/2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dostępu do platformy zarządzania wiedzą
i rozwojem potencjału naukowego (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
2. Opis i zakres usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia określają postanowienia niniejszego działu oraz następujące dokumenty:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dane techniczne, funkcjonalne, ilość, długość licencji, a także inne wymagane przez Zamawiającego minimalne właściwości dla platformy zarządzania wiedzą i rozwojem potencjału naukowego oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. Ilekroć w postanowieniach dokumentu SWZ (i jej załącznikach), bez bliższego określenia, używany będzie zwrot PLATFORMA – należy przez to rozumieć wszystkie elementy opisu wskazane treścią Załącznika nr 2 do SWZ.
2) Szczegółowe warunki wykonania przedmiotowego zamówienia określone wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
3. Wykonanie (ukończenie) wszystkich czynności (świadczeń) wskazanych w dziale V SWZ, w tym udostępnienie Zamawiającemu PLATFORMY musi nastąpić w następujących terminach:
1) Dostarczenie (udostępnienie) systemu zarządzania informacją naukową - do 14 dni od daty zawarcia umowy;
2) Konfiguracja, wdrożenie, modyfikacje systemu zarządzania informacją naukową do 30 dni od daty zawarcia umowy;
3) Przeprowadzenie szkoleń administratorów oraz użytkowników do 30 dni od daty zawarcia umowy;
4. Łączny okres obowiązywania licencji czasowych oraz utrzymania systemu PLATFORMY i jej aktualizacji na zasadach opisanych we Wzorze Umowy powinien wynosić 12 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia i uruchomienia produkcyjnego systemu.
4. Wykonawca (razem z dostawą przedmiotu umowy) przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne wraz z dokumentacją wdrożenia Systemu.
5. Termin wykonania poszczególnych świadczeń, określać będzie Umowa o zamówienie, przygotowana w oparciu o dział XIX SWZ (w tym Wzór Umowy) oraz oferta Wykonawcy, z którym Umowa będzie zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322383 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322383 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322383 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PCG Academia” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą:
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170370170
7.3.3) Ulica: ul. Jana Twardowskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-302
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322383 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - postępowanie nr 2
- Dostawa mięsa i jego przetworów.
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 12 i 13 przy al. Wyzwolenia 79 w Szczecinie
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Rozbudowa infrastruktury macierzy dyskowej Urzędu Miasta Szczecin
- Wykonanie przyłączenia budynków przy ul. Dąbskiej 73a, 73b, Przestrzennej 45 i Wiślanej 25c w Szczecinie do sieci miejskiej kanalizacji sanitarnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec (system monitoringu sieci wodociągowej)
- "Zakup wraz z wdrożeniem komputerowego systemu do katalogowania, ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi Muzeum Mazowieckiego w Płocku"
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
więcej: Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.