eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Dostawa kontenerów oraz pojemników w ramach realizacji zadania: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gdańsku przy ul. Elbląskiej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa kontenerów oraz pojemników w ramach realizacji zadania: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gdańsku
przy ul. Elbląskiej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa kontenerów oraz pojemników w ramach realizacji zadania: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gdańsku
przy ul. Elbląskiej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4da17b8-7782-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kontenerów oraz pojemników w ramach realizacji zadania: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gdańsku przy ul. Elbląskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Numer umowy o dofinansowanie: POIS.02.02.00-00-0002/17-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024156/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/BZP-U.510.2/2022/EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 342690,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, kontenerów oraz pojemników w ramach realizacji zadania: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gdańsku przy ul. Elbląskiej.

2. Zakres rzeczowy obejmuje:

Typ kontenera / pojemnika
1) Kontener na gruz KP 15 1 szt.
2) Kontener na odpady zielone z wanną wychwytową KP 24 1 szt.
3) Kontener dwukomorowy zamykany ładowany od boku (tekstylia + szkło opakowaniowe) KP 10 1 szt.
4) Kontener zamykany ładowany od boku (tworzywo opakowaniowe) KP 10 1 szt.
5) Kontener makulatura 1 szt.
6) Kontener złom KP 10; Kontener opony KP 10 2 szt.
7) Kontener ZSEiE; Kontener na szkło budowlane/okna; Kontener drewno budowlane; Kontener tworzywa budowlane 5 szt.
8) Kontener na odpady wielkogabarytowe otwierane po dłuższym boku, zadaszony 2 szt.

9) Wyposażenie na potrzeby odpadów niebezpiecznych
a) Niska wanna wychwytowa ze stali 2 szt.
b) Rampa najazdowa do niskiej wanny płaskiej ze stali 4 szt.
c) Kontenery na odpady niebezpieczne 4 szt.
d) Stalowa szafa na odpady niebezpieczne z drzwiami przesuwanymi 2 szt.
e) Pojemniki/tuby na świetlówki/lampy fluorescencyjne różnej długości (60, 120, 180cm) 3 szt.
f) Pojemniki SM-1100 z tworzywa 4 szt.
g) Pojemniki SM-240 z tworzywa 4 szt.
h) Mobilny podest rozładunkowy stalowy z barierką 2 szt.


Kontenery muszą być dopasowane do pomieszczeń w których będą usytuowane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511065,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „4M” M. Zięciak, J. Gałęska, P. Gałęski, R. Rabęda Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261630650

7.3.3) Ulica: ul. Gubińska 16

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.