Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094164/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„DOSTAWA I MONTAŻ NOWEJ PLATFORMY OSOBOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. DR. JÓZEFA MARCELEGO KOPICZA W SZPĘGAWSKU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Szpęgawsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 58 5621461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsszpegawsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszpegawsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA I MONTAŻ NOWEJ PLATFORMY OSOBOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. DR. JÓZEFA MARCELEGO KOPICZA W SZPĘGAWSKU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b4b96e-a9b2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011138/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zakup i montaż platformy osobowej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094164/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GA.273.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż nowej platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku” polegająca na:
a) wykonaniu robót konstrukcyjno-budowlanych
b) dostawie i montażu nowej platformy w miejsce zdemontowanej
c) wykonaniu zasilania platformy wraz z niezbędnym osprzętem i pomiarami
d) uzyskaniu niezbędnych zezwoleń i odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowej platformy osobowej o następującej charakterystyce:
Platforma musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami i normatywami, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz.U. Nr 199, poz. 1228), wprowadzającym do prawa krajowego przepisy dyrektywy maszynowej 2006/42/WE
Platforma powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne rozwiązania umożliwiające korzystanie z dźwigów osobom niepełnosprawnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - § 193 ust. 2a
Platforma musi spełniać wszelkie normy techniczne i sanitarne wymagane dla takich urządzeń,
Urządzenie fabrycznie musi być nowe z pełną rękojmią i gwarancją.
Wybrane, wymagane parametry urządzenia:
- udźwig min.: 400 kg
- prędkość podnoszenia: do 0,15 m/s
- wysokość podnoszenia: ok. 8 m
- ilość przystanków: 3
- napęd elektryczny
- drzwi teleskopowe
- szerokość drzwi: min. 900 mm
- wysokość drzwi: 2000 mm
- nowa ościeżnica
- drzwi o klasie odporności ogniowej: E120
- awaryjny zjazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia
- platforma powinna być wyposażona we wszystkie niezbędne rozwiązania umożliwiające korzystanie z dźwigów osobom niepełnosprawnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - § 193 ust. 2a
- podłoga z materiału antypoślizgowego np. nakrapiana guma w kolorze czarnym
- oświetlenie LED
- poręcz: aluminiowa szczotkowana, na bocznej ścianie naprzeciwko panelu operacyjnego.
- panel ze stali nierdzewnej
- piętrowskazywacz
- strzałki kierunku jazdy
- przycisk alarmu
- wskaźnik przystanku przeznaczenia
- oznaczenie przycisków w panelu sterującym alfabetem Braille’a
- komunikaty głosowe w kabinie o jeździe i stanie dźwigu
- pętla indukcyjna w kabinie dla osób niedosłyszących.
Kasety wezwań:
- ze stali nierdzewnej
- przyciski mechaniczne w ościeżnicy
- położenie wyświetlacza w osobnej kasecie w ościeżnicy
- strzałka kierunku jazdy.
Urządzenie powinno być przystosowane do pracy w istniejącym szybie.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- transportu urządzeń do obiektu na swój koszt;
- zapewnienia serwisu gwarancyjnego urządzenia;
- zapewnienia wymaganej przepisami konserwacji dźwigu w okresie obowiązywania gwarancji.
W celu właściwego przygotowania oferty oraz rzetelnego wykonania umowy.
Zamawiający zaleca osobiste dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanego montażu dźwigu. Termin dokonania wizji należy ustalić telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej.
W/w roboty należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót - Załącznik nr 5.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizowanego zadania przygotował wszelką dokumentację niezbędną w celu przeprowadzenia odbioru technicznego urządzenia dźwigowego tzw. UDT i reprezentował Zamawiającego w odbiorze technicznym urządzenia dźwigowego. Koszty rejestracji i odbioru technicznego urządzenia dźwigowego ponosi Zamawiający.
Termin realizacji zamówienia: najpóźniej do 31 lipca 2022 roku.
Termin płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
42416100-6 – windy
45000000-7 - roboty budowlane
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP.
Opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ i jest jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w ustaleniu ceny. Ilość i opis poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót.
W związku z tym, iż roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnej placówce, należy zwrócić szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania placówki oraz ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego.
Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuję się wykonać zgodnie z poniższymi przepisami:
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawno budowlane (t.j. Dz.U z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 1065 ze zm.)
- innymi obowiązującymi przepisami, normami dotyczącymi i odbioru robót będących przedmiotem umowy.
Wszelkie materiały budowlane użyte lub zainstalowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, nieużywane, pełnowartościowe, kompletne, sprawne technicznie, pozbawione wad prawnych i dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259568,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259568,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Dobudowa windy do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Skłodowskiej-Curie w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Konopnickiej 9
- Dostawa i montaż platform pionowych przystosowanych do transportu osób z niepełnosprawnościami dla ,,BARKA" Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Janowie Lubelskim
- Budowa windy w południowej klatce schodowej bud. A-3 wraz z niezbędnym dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów ppoż. na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-204/24.
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku MOSiR przy ul. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.