eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Organizacja obozu naukowego dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja obozu naukowego dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania/683

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja obozu naukowego dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5416f89a-9c7d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052724/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja obozu naukowego dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ES.272.3.2023.KH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obóz naukowy dla uczniów kształcących się w zawodzie technik reklamy i technik fotografii i multimediów 3 grupy po 10 uczniów ( grupa oznacza: 5 uczniów technika reklamy+ 5 uczniów technika fotografii i multimediów).
PONIEDZIAŁEK
9.00 - Zbiórka przed szkołą.
10.00 - Przyjazd i zakwaterowanie.
11.00. Spotkanie integracyjne podczas, którego zostanie opracowany plan działania poszczególnych grup, w celu osiągnięcia założonego celu warsztatów.
14.00 obiad
14.30 Warsztaty z psychologiem ( zajęcia wspólne)
17.30 Czas wolny.
19.00 Kolacja / wieczór filmowy
WTOREK
8.00 - Śniadanie.
9.00 – Wyjazd przedstawicieli uczniów kierunku fotografia i multimedia do przygotowania dokumentacji fotograficznej w:
Grupa I Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy
ul. Marcinkowskiego 26.
Grupa II Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy
ul. Libelta 4.
Grupa III Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy ul. Pamiątkowa 17 ( internat)
09.00 Zajęcia z obróbki zdjęć w dedykowanym programie ( grupa uczniów kierunku reklama).
14.00 - Obiad.
15.00 - Zajęcia z obróbki zdjęć w dedykowanym programie zajęcia wspólne.
17.00 - Czas wolny. / Sesja zdjęciowa uczestników/ zajęcia z psychologiem grupa I/ jazda konna.
19.00 – Kolacja.
ŚRODA
8.00 - Śniadanie.
9.00 Wyjazd przedstawicieli uczniów kierunku fotografia i multimedia do przygotowania dokumentacji fotograficznej w:
Grupa I Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy
ul. Marcinkowskiego 26.
Grupa II Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu budynek przy
ul. Libelta 4.
Grupa III Zespół szkół Nr 2 w Międzyrzeczu ul. Staszica 20 ( ZDZ).
9.00 Zajęcia z obróbki zdjęć w dedykowanym programie ( grupa uczniów kierunku reklama)
14.00 - Obiad.
15.00 – Obróbka dokumentacji fotograficznej sporządzonej danego dnia.
17.00 - Czas wolny. / Sesja zdjęciowa uczestników/ zajęcia z psychologiem grupa II/ jazda konna.
19.00 Kolacja.
CZWARTEK
8.00 - Śniadanie.
9.00 Przygotowanie w grupach materiałów do publikacji.
14.00 - Obiad.
15.00 – Przygotowanie w grupach materiałów do publikacji.
17.00 - Czas wolny/ Sesja zdjęciowa uczestników/ zajęcia z psychologiem grupa III/ jazda konna.
19.00 - Kolacja.

PIĄTEK
8.00 - Śniadanie.
9.00 – Przedstawienie Zamawiającemu materiału do publikacji.
14.00 - Obiad.
15.00- Wyjazd.

Miejsce realizacji :maksymalnie 10 km od Międzyrzecza, z uwagi na konieczność przygotowania dokumentacji fotograficznej związanej z efektami projektu.
Wybór miejsca ściśle związany jest z charakterem warsztatów. Ważnym elementem jest zapewnienie przez wykonawcę dostępu do pomieszczenia, specjalnie wyciemnionego - bez okien z dostępem do bieżącej wody i o odpowiednim metrażu. (minimum 80 m2) w pomieszczeniu zostaną zbudowane stanowiska do obróbki negatywowej i pozytywowej materiałów światłoczułych.

Tematem przewodnim warsztatów jest pokazanie efektów realizacji przez Powiat Międzyrzecki projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim”, oraz integracja młodzieży kształcącej się w dwóch kierunkach.
Efektem finalnym warsztatów będzie publikacja – album podsumowujący 6 lat funkcjonowania szkół w projekcie: między innymi: zakupiony sprzęt i wyposażenie dla pracowni szkolnych, szkolenia, targi edukacji i pracy, plenery, warsztaty, szkolenia branżowe.

Wykonawca zapewni:
1. Transport na miejsce i z powrotem.
2. Transport na wyjazdy związane z przygotowaniem dokumentacji.
3. Ubezpieczenie NNW uczestników.
4. Opiekunów grupy 1 os na grupę ( Opieka całodobowa).
5. Uczestnikom i pleneru zakwaterowania i wyżywienie całodziennego (3 posiłki śniadanie, obiad, kolacja).
6. Wykładowców do zajęć merytorycznych tj. nauki fotografowania oraz wywoływania i obróbki zdjęć.
7. Sprzęt fotograficzny oraz komputery z oprogramowaniem, niezbędne do przygotowania publikacji.
8. Psychologa na zajęcia w wymiarze 5h na grupę ( 3 godziny wspólne po 2 godziny na grupę) oraz opiekunów.
9. Certyfikat uczestnictwa w warsztatach.
10. Wydanie albumu w nakładzie 2000 egz. ( od 80-120 stron)., format minimum A5) po wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Całość nakładu zostanie przekazana dla Powiatu Międzyrzeckiego jako materiał promocyjny.
11. Wykonawca zapewni minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2020, poz. 1062) albo dostęp alternatywny w sposób określony w art. 7 ust. 2 tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109105,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „MAYA” Janusz Bicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080197256

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.