eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tomaszowie Maz. Przy ul. Niskiej 14"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tomaszowie Maz. Przy ul. Niskiej 14"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adac13@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitalwtomaszowie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tomaszowie Maz. Przy ul. Niskiej 14"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adccffbb-9578-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067730/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/Sp./2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej
zawartej w załączniku Nr 1 do SWZ.
Opis Przedmiotu Zamówienia obejmuje następującą dokumentację:
- projekt,
- STWiORB,
- przedmiar
- wymagania stawiane sieci strukturalnej
- wymagania dotyczące wykonania i modernizacji sieci elektrycznej pod względem
bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej
- pozostałe wymagania związane z wykonywanymi pracami.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
W ramach zakresu prac należy wykonać:
- Rozdzielnicę główną.
- Wewnętrzne linie zasilające.
- Tablice rozdzielcze piętrowe.
Instalacje oświetleniowe.
- Instalacje gniazd wtyczkowych.
- Instalację przyzywową.
- .Instalacje okablowania strukturalnego
- Instalację połączeń wyrównawczych
- Instalacje ochrony przeciwporażeniowej.
- Wymianę przyłącza elektrycznego i telekomunikacyjnego.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie ma charakter ryczałtowy.
Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej
ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania
dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej – OPZ
Załączniku nr 1 do SWZ.
Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją zawartą w Załączniku nr 1 do
SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia, obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie zgodnie ze stanem obowiązującym od 1 stycznia
2021r., normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4.4. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższego standardu:
a) utrzymania w czystości i w porządku terenu swoich robót oraz otoczenia na bieżąco;
b) utrzymania terenu robót i terenu przyległego do terenu robót w stanie wolnym od przeszkód
komunikacyjnych,
c) zabezpieczenia terenu robót przed wstępem osób nieuprawnionych,
d) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie wykonywania robót, m.in. wynikających z
obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i
higieny pracy – dotyczy zarówno pracowników Wykonawcy jak i osób trzecich, tj. pacjentów oraz
personelu Zamawiającego;
Pozostałe obowiązki Wykonawcy zostaną ujęte w projekcie umowy.
4.5. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1
pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą
wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując
dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji
projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie
minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może
zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i
jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie
negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać
w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie
etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn
od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub
równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne
odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną
producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które
mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone
wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę
oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako
środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w
opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia
oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne
jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki
dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany
Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich
uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu
Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego
roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie
przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją
zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na
konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych
parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie
zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z
dokumentacją techniczną.
4.6. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres
minimalny 36 miesięcy (termin minimalny) Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z
tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam
określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji (uwaga: nie dotyczy urządzeń i
materiałów co do których Zamawiający wymaga odrębnej dłuższej gwarancji np. na wykonane
okablowanie strukturalne zostanie objęte minimum 25-cio letnim certyfikatem gwarancyjnym
wydanym przez producenta okablowania, przewody elektryczne, komponenty i inne składowe
instalacji oświetlenia – minimum 60 miesięcy)
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4.7. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót budowalnych zgodnie z warunkami
określonymi przez Zamawiającego w Projekcie umowy.
4.8. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.9. Wizja lokalna.
Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga– przed złożeniem oferty - odbycie wizji lokalnej
przyszłego terenu robót w siedzibie Zamawiającego, oraz sprawdzenia przez wykonawcę
dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, co
pozwoli Wykonawcom na sprawdzenie miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem
prac będących przedmiotem zamówienia. Wizję lokalną należy przeprowadzić przy udziale
przedstawiciela Zamawiającego - po uprzednim zgłoszeniu chęci odbycia wizji na adres email:
techniczny@ tomaszow.org.pl lub zaopatrzenie@tomaszow.org.pl, tel.: (44) 7257 - 213) i
otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia możliwości odbycia wizji ze strony Zamawiającego. Wizji
można dokonywać w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do
14:30).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1083134,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1083134,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Sp. z .o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272307768

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1083134,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.