Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064164/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112819 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48(24)2758654
1.5.8.) Numer faksu: +48(24)2758633
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed29d20-b7a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008647/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego w Sierpcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064164/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 342900,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okulickiego w Sierpcu”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót:
1) wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych: 0,47 km;
2) rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych: 65,50 m²;
3) rozebranie podbudowy z kruszywa naturalnego: 65,50 m²;
4) wywiezienie materiałów z rozbiórki na składowisko Zamawiającego przy ul. Targowej w Sierpcu: 16,37 m³;
5) roboty ziemne wykonywane mechanicznie z załadunkiem i z odwozem poza plac budowy: 1379,03 m³;
6) umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych łącznie z rozbiórką: 2491,95 m²;
7) wykonanie podłoża pod kanały i obiekty, z piasku o gr. 15 cm: 85,56 m³;
8) wykonanie osypki i zasypki kanałów piaskiem, 25 cm ponad rurę: 221,73 m³;
9) zasypanie wykopu liniowego i obiektowego gruntem z dokopu wraz z zagęszczeniem: 1000,15 m³;
10) ułożenie kanałów z rur PP ø 200 SN8, łączonych na wcisk i uszczelkę: 73,10 mb;
11) ułożenie kanałów z rur PP ø 315 SN8, łączonych na wcisk i uszczelkę: 475,22 mb;
12) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych ø 1200 w gotowym wykopie, z włazem ciężkim D400: 11 szt.;
13) montaż studzienek ściekowych ulicznych z kręgów betonowych ø 500 z osadnikiem 0,5 m i wpustem ulicznym D400: 18 szt.;
14) wykonanie próby wodnej szczelności kanałów ø 200: 73,10 mb;
15) wykonanie próby wodnej szczelności kanałów ø 315: 475,22 mb;
16) montaż przepustów z rur PS ø 110 na kablach energetycznych: 5,10 mb;
17) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne: 65,50 m²;
18) wykonanie podbudowy gr. 20 cm z mieszanki kruszyw łamanych 0/31,5 stabilizowanych mechanicznie: 65,50 m²;
19) oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie: 65,50 m²;
20) skropienie emulsją asfaltową warstw niebitumicznych: 65,50 m²;
21) skropienie emulsją asfaltową warstw bitumicznych: 65,50 m²;
22) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70, warstwa wiążąca gr. 4 cm: 65,50 m²;
23) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, warstwa ścieralna gr. 4 cm: 65,50 m².
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
4. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) projekt budowlany i wykonawczy, tom I – projekt zagospodarowania terenu;
2) projekt budowlany i wykonawczy, tom II – projekt architektoniczno-budowlany branży drogowej;
3) projekt budowlany i wykonawczy, tom III – projekt architektoniczno-budowlany branży kanalizacyjnej (projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej);
4) opinia geotechniczna oraz dokumentacja badań podłoża gruntowego;
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;
6) przedmiar robót.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osobę na stanowisku operatora koparki.
6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 6 pkt 1, Zamawiający naliczy kary umowne, określone w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
9. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
10. Termin gwarancji:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady;
2) okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat.
11. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357611,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608877,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372552,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osiecki Andrzej Adam Zakład Usług Technicznych Budownictwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760001693
7.3.3) Ulica: Płocka
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OSIECKI ANDRZEJ ADAM ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH BUDOWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
OSIECKI ANDRZEJ ADAM ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH BUDOWNICTWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372552,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Remont pokrycia dachowego budynku klasztoru Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska w Sątopach - Samulewie"
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.