Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00055219/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup z dostawą fabrycznie nowej koparko - ładowarki do prac drogowych dla Starostwa Powiatowego w Żarach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 4790600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e4f6870-1c4c-4844-bc16-ebaccf58c4c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup z dostawą fabrycznie nowej koparko - ładowarki do prac drogowych dla Starostwa Powiatowego w Żarach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4f6870-1c4c-4844-bc16-ebaccf58c4c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036266/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup koparko - ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki do prac drogowo-ziemnych dla Referatu ds. Dróg Powiatowych, Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, Starostwa powiatowego w Żarach. Maszyna musi być kompletna, wolna od wad fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, technicznych oraz prawnych, spełniająca poniższe wymagania, przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem wyższym niż opisane;
2. Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2024 lub 2025 z seryjnej produkcji, nie będąca prototypem lub pierwszą maszyną z danej serii, przystosowana technicznie do poruszania się po drogach publicznych ( wyposażona w odpowiednie oświetlenie, kierunkowskazy, pas bezpieczeństwa, trójkąt ostrzegawczy, lampę ostrzegawczą umieszczona na dachu maszyny, prędkościomierz, gaśnicę, apteczkę, deklarację zgodności CE);
3. Maszyna dopuszczona/przystosowana do ruchu drogowego prawostronnego;
4. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności CE oraz pełną gwarancję producenta.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zawiera załącznik nr 7 do SWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie opisane w załączniku wymagania. Oferta , która nie będzie spełniać minimalnych wymagań zostanie odrzucona.
6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia urządzenia były montowane fabrycznie; bezpłatna obsługa serwisowa maszyny w okresie gwarancji wraz z płynami eksploatacyjnymi, smarami, filtrami i pozostałym wyposażeniem podlegającym wymianie podczas obsługi serwisowej, zgodnie z dostarczonym wykazem obowiązkowych przeglądów okresowych, dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki, dostawca musi przedstawić deklarację zgodności CE na oferowaną koparko-ładowarkę, dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, masa koparko – ładowarki minimum 8300 kg maksimum 9500 kg.
7. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 48 godzin;
8. Szkolenie personelu w dniu dostawy, na terenie bazy Zamawiającego;
9. Fizyczny montaż sprzętu oraz szkolenie pracowników zostanie przeprowadzone w okresie wiosna 2025 w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia Wykonawcy gotowości do montażu i szkolenia pracowników przez Zamawiającego.
10. Dostarczony pojazd musi być wyposażony w następujące dokumenty:
- Dokumenty uprawniające do eksploatacji pojazdu na drogach publicznych
- Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany
- Katalog części zamiennych w języku polskim w wersji elektronicznej
- Książka gwarancyjna
- Deklaracja CE na pojazd skompletowany
- Instrukcja obsługi w języku polskim,
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626685 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694726,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626685 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INTERHANDLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001375080
7.3.3) Ulica: ul. Wapienna 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626685 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-04INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- "Modernizacja budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach"
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach na rok 2025 i 2026.
- "Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka -JG/10/2025"
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
- Dostawa koparko - ładowarki
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnej ładowarki teleskopowej z wyposażeniem, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Wiązów
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





