Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00100807/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej przy ul. Jasnogórskiej 34/36.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002741290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.czestochowa.pl/mops2/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31913941-aec3-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej przy ul. Jasnogórskiej 34/36.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31913941-aec3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej przy ul. Jasnogórskiej 34/36 w Cz-wie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO.261.1.1.2023.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194616,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem Grupy Interwencyjnej oraz usług recepcyjnych na terenie nieruchomości gruntowej zabudowanej, znajdującej się w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie przy ul. Jasnogórskiej 34/36 w Częstochowie. Zamówienie dotyczy dwóch połączonych ze sobą budynków, tj. budynku przy
ul. Jasnogórskiej 34 oraz przy ul. Jasnogórskiej 36, wraz z terenem przyległym. W budynku przy ul. Jasnogórskiej 36 funkcjonuje Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie (dalej CPD), natomiast w budynku przy ul. Jasnogórskiej 34 oprócz CPD znajdują się lokale mieszkalne. Usługa świadczona będzie poprzez 1-osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) - całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wsparcie ochrony przez Grupę Interwencyjną Wykonawcy / Podwykonawcy w czasie nie dłuższym niż 15 minut w godzinach
7.00-20.00 i 10 minut w godzinach 20.00-7.00, od momentu zgłoszenia przez pracownika ochrony. Patrol interwencyjny winien stanowić minimum 2 osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i wyposażone w środki przymusu bezpośredniego.
2.13 Pracownik ochrony jest zobowiązany:
1) prowadzić całodobowy dozór obiektu wraz z terenem przyległym, a w nocy przeprowadzić 3-4 obchody wewnątrz budynku przy ul. Jasnogórskiej 34 i na zewnątrz (teren przyległy) oraz odnotować każdorazowo obchód w „Książce służby”. Podczas obchodu należy sprawdzić zabezpieczenie okien i drzwi ewakuacyjnych w budynkach, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uwag
lub nieprawidłowości niezwłocznie powiadomić osoby upoważnione przez Zamawiającego. 2) prowadzić całodobowy nadzór systemu monitoringu poprzez analizowanie wizji z kamer zainstalowanych na terenie obiektu, stanowiących własność Zamawiającego; 3) obsługiwać domofon umożliwiający łączność z panelem przy bramie wjazdowej oraz panelami przy drzwiach wejściowych wraz z weryfikacją osób wchodzących do budynku; 4) prowadzić obserwacje osób wchodzących i wychodzących z obiektu chronionego, w celu niedopuszczenia do pozostawienia na ww. terenie ładunku wybuchowego lub innych środków stwarzających zagrożenie działań terrorystycznych; 5) kontrolować całe budynki pod względem bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zgłaszać upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego zauważone awarie; 6) przestrzegać spokoju i porządku publicznego oraz innych postanowień regulaminów porządkowych (instrukcji, procedur) obowiązujących w obiekcie. W przypadku stwierdzenia, że na obiekcie przebywa osoba pod wpływem alkoholu lub zakłóca ład i porządek, należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie osoby upoważnione przez Zamawiającego; 7) wpuszczać wyłącznie osoby upoważnione do przebywania na obiekcie, stosując się do zaleceń Zamawiającego w tym zakresie; 8) dbać o bezpieczeństwo osób przebywających w ochranianym rejonie; 9) w przypadku wystąpienia ryzyka zagrożenia natychmiastowo powiadomić Grupę Interwencyjną, odpowiednie służby oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego; 10) skutecznie zabezpieczać i aktywnie przeciwdziałać zaborowi i uszkodzeniom mienia, stwierdzone braki lub usterki w zabezpieczeniu mienia należy zgłosić kierownikowi Sekcji Administracyjnej MOPS w Częstochowie lub innemu upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego; 11) podejmować czynności zmierzające do zapobiegania powstaniu szkody, a w razie jej powstania ograniczyć jej rozmiary oraz natychmiastowo powiadomić osoby upoważnione przez Zamawiającego jak również odpowiednie służby; 12) dbać o właściwą prezencję (wygląd zewnętrzny), czystość umundurowania oraz wysoki profesjonalizm w realizacji zadań ochronnych; 13) prowadzić na bieżąco „Książkę służby” w której należy odnotowywać przebieg służby, obchody oraz ważniejsze zdarzenia, awarie, itp.; 14) bezwzględnie przestrzegać wszystkich obowiązujących na terenie obiektów instrukcji oraz zarządzeń; 15) nie opuszczać wyznaczonego posterunku bez pozostawienia swojego zastępcy
lub bez zgody przełożonych (przekazanie służby następuje z chwilą przyjęcia obowiązków przez pracownika ochrony z innej zmiany); 16) pełnić służbę w stanie zdrowia umożliwiającym należyte wykonywanie swoich obowiązków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79992000-4 - Usługi recepcyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W treści SWZ Zamawiający wskazał, iż składanie ofert następuje za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mops_czestochowa. Jednocześnie na platformie e-zamowienia do wiadomości Wykonawców została przez omyłkę udostępniona informacja, że postępowanie prowadzone jest na platformie e-zamówienia,a stroną internetową prowadzonego postępowania jest https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31913941-aec3-11ed-9236-36fed59ea7dd
W związku z powyższym Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert także poprzez platformę e-zamówienia, co stoi w sprzeczności z zapisami SWZ.
Mając zatem na uwadze fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169703,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265384,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 38 przy ulicy Sikorskiego 56 w Częstochowie.
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby obiektu przy ul. Bialskiej 104/118 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie
- Roboty remontowe balkonów oraz montaż siatki przeciw ptakom, w budynku Domu Studenckiego "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup emulsji asfaltowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania ulic ks. J. Popiełuszki i ul. gen. K. Pułaskiego z Aleją Najświętszej Maryi Panny wraz likwidacją przejścia podziemnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.