eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbójna › Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112368 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego
w wysokości 1 500 000,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 64

1.5.2.) Miejscowość: Zbójna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-416

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 214 00 29

1.5.8.) Numer faksu: 86 214 00 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzbojna@lo.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojna.powiatlomzynski.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego
w wysokości 1 500 000,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa8409b2-bdf0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002638/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa udzielenia kredytu w wysokości 1 500 000,00zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190673,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.:
Usługa bankowa dotycząca udzielenia kredytu długoterminowego
w wysokości 1 500 000,00zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
1.1. Udzielenie kredytu w wysokości 1 500 000,00zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych, 00/100) w 2021 roku.
1.2. Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w ustalonych transzach
1.3. Okres kredytowania: do 31 grudnia 2032 roku.
1.4. Spłata kredytu nastąpi w 72 nierównych ratach, płatnych na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od dnia 22 marca 2022 roku.
1.5. Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu j.n.:
Lp. Okres kredytowania Spłata raty
2021.01.31
2021.02.28
2021.03.31
2021.04.30
2021.05.31
2021.06.30 0,00
2021.07.31 0,00
2021.08.31 0,00
2021.09.30 0,00
2021.10.31 0,00
2021.11.30 0,00
2021.12.31 0,00
2022.01.31 0,00
2022.02.28 0,00
1 2022.03.31 10 000,00
2022.04.30 0,00
2022.05.31 0,00
2022.06.30 0,00
2022.07.31 0,00
2022.08.31 0,00
2022.09.30 0,00
2022.10.31 0,00
2022.11.30 0,00
2022.12.31 0,00
2023.01.31 0,00
2023.02.28 0,00
2 2023.03.31 10 000,00
2023.04.30 0,00
2023.05.31 0,00
2023.06.30 0,00
2023.07.31 0,00
2023.08.31 0,00
2023.09.30 0,00
2023.10.31 0,00
2023.11.30 0,00
2023.12.31 0,00
2024.01.31 0,00
2024.02.29 0,00
3 2024.03.31 10 000,00
2024.04.30 0,00
2024.05.31 0,00
2024.06.30 0,00
2024.07.31 0,00
2024.08.31 0,00
2024.09.30 0,00
2024.10.31 0,00
2024.11.30 0,00
2024.12.31 0,00
2025.01.31 0,00
2025.02.28 0,00
4 2025.03.31 10 000,00
2025.04.30 0,00
2025.05.31 0,00
2025.06.30 0,00
2025.07.31 0,00
2025.08.31 0,00
2025.09.30 0,00
2025.10.31 0,00
2025.11.30 0,00
2025.12.31 0,00
2026.01.31 0,00
2026.02.28 0,00
5 2026.03.31 9 000,00
2026.04.30 0,00
2026.05.31 0,00
6 2026.06.30 9 000,00
2026.07.31 0,00
2026.08.31 0,00
7 2026.09.30 9 000,00
2026.10.31 0,00
2026.11.30 0,00
8 2026.12.31 9 000,00
2027.01.31 0,00
2027.02.28 0,00
9 2027.03.31 9 000,00
2027.04.30 0,00
2027.05.31 0,00
10 2027.06.30 9 000,00
2027.07.31 0,00
2027.08.31 0,00
11 2027.09.30 9 000,00
2027.10.31 0,00
2027.11.30 0,00
12 2027.12.31 9 000,00
13 2028.01.31 25 000,00
14 2028.02.29 25 000,00
15 2028.03.31 25 000,00
16 2028.04.30 25 000,00
17 2028.05.31 25 000,00
18 2028.06.30 25 000,00
19 2028.07.31 25 000,00
20 2028.08.31 25 000,00
21 2028.09.30 25 000,00
22 2028.10.31 25 000,00
23 2028.11.30 25 000,00
24 2028.12.31 25 000,00
25 2029.01.31 25 000,00
26 2029.02.28 25 000,00
27 2029.03.31 25 000,00
28 2029.04.30 25 000,00
29 2029.05.31 25 000,00
30 2029.06.30 25 000,00
31 2029.07.31 25 000,00
32 2029.08.31 25 000,00
33 2029.09.30 25 000,00
34 2029.10.31 25 000,00
35 2029.11.30 25 000,00
36 2029.12.31 25 000,00
37 2030.01.31 25 000,00
38 2030.02.29 25 000,00
39 2030.03.31 25 000,00
40 2030.04.30 25 000,00
41 2030.05.31 25 000,00
42 2030.06.30 25 000,00
43 2030.07.31 25 000,00
44 2030.08.31 25 000,00
45 2030.09.30 25 000,00
46 2030.10.31 25 000,00
47 2030.11.30 25 000,00
48 2030.12.31 25 000,00
49 2031.01.31 25 000,00
50 2031.02.29 25 000,00
51 2031.03.31 25 000,00
52 2031.04.30 25 000,00
53 2031.05.31 25 000,00
54 2031.06.30 25 000,00
55 2031.07.31 25 000,00
56 2031.08.31 25 000,00
57 2031.09.30 25 000,00
58 2031.10.31 25 000,00
59 2031.11.30 25 000,00
60 2031.12.31 25 000,00
61 2032.01.31 15 667,00
62 2032.02.29 15 667,00
63 2032.03.31 15 667,00
64 2032.04.30 15 667,00
65 2032.05.31 15 667,00
66 2032.06.30 15 667,00
67 2032.07.31 15 667,00
68 2032.08.31 15 667,00
69 2032.09.30 15 667,00
70 2032.10.31 15 667,00
71 2032.11.30 15 667,00
72 2032.12.31 15 663,00
1 500 000,00

1.6. Dziewięciomiesięczna karencja w spłacie kapitału.
1.7. Spłata odsetek następować będzie w ratach miesięcznych ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca w którym uruchomiony zostanie kredyt.
1.8. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 1M z 1-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.
1.9. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu.
1.10. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
1.11. Kredytobiorca zastrzega sobie prawo do :
- wcześniejszej spłaty kredytu, części raty kredytu, raty kredytu lub rat kredytu,
- zmiany terminów spłat rat kredytu - jeżeli Zamawiający będzie przewidywał trudności
w dotrzymaniu określonych w SWZ terminów spłat
- zmiany harmonogramu spłat rat kredytu
bez ponoszenia z w.w. tytułów dodatkowych kosztów (prowizji).
1.12 Stała marża banku (określona w załączniku nr 2 do SWZ), nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia.
1.13. Do obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia jako stawkę bazową należy przyjąć WIBOR 1M z 19 maja 2021r. oraz uruchomienie kredytu w jednej transzy 15 czerwca 2021r.
1.14. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość kontrasygnaty Skarbnika na wekslu i deklaracji wekslowej oraz podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji i oświadczenia o poddaniu się egzekucji wystawcy weksla z kontrasygnatą Skarbnika.
1.15. W celu umożliwienia oceny zdolności kredytowej Zamawiającego załącz się odpowiednie dokumenty finansowe jako załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152503,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175247,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152503,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Północno Wschodni Regionalny Oddział Korporacyjny w Białymstoku Regionalne Centrum Korporacyjne w Białymstoku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152503,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2032-12-31
2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.