Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047783/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00066209/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00075876/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00085653/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00091735/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523867960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10465341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14fe2e35-85ed-494a-b4a8-061a99896b97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej w Nakle nad Notecią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143719,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego z zabudową przeznaczoną do przewożenia osób zatrzymanych / przestrzenią ładunkową , zasilanego benzyną, kolor lakieru srebrny.
Podstawowe parametry techniczne pojazdu stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia:
a) rok produkcji: 2024/2025,
b) rodzaj: samochód osobowy – radiowóz z zabudową przeznaczoną do przewożenia osób zatrzymanych / przestrzenią ładunkową,
c) nadwozie koloru srebrnego oklejone zgodne z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502 ze zm.) – Emblemat SM stanowi załącznik Nr 4 do SWZ.
d) zainstalowana i podłączona niskoprofilowa belka sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej na samochodzie z niebieskimi kloszami z przodu pojazdu z możliwością podawania komunikatów głosowych zgodnie z zapisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018r., poz. 1990), dodatkowo lampy LED błyskowe ostrzegawcze koloru niebieskiego 2 z przodu pojazdu w osłonie chłodnicy i 2 na słupkach tylnych pojazdu,
e) zamontowana radiostacja z zakodowaną częstotliwością podaną przez zamawiającego.
Charakterystyka zabudowy pojazdu:
Szczelnie wydzielona przestrzeń dla 2-osób zatrzymanych /przestrzeń ładunkowa /z możliwością podglądu wnętrza przedziału dla osób ujętych z przedziału pasażerskiego – szyba.
Wymagania dla przestrzeni dla osób zatrzymanych / przestrzeni ładunkowej pojazdu/:
a) min. wysokość 1200mm jednak nie mniej niż 850mm nad siedziskami, głęboka od 800-1000mm,
b) dwa miejsca dla osób zatrzymanych / plastikowe siedzenia z odpornego na uszkodzenia materiału bez ostrych krawędzi wyposażone w uchwyty do mocowania kajdanek usytuowane tyłem do jazdy pojazdu,
c) powierzchnia sufitu i ścian pokryta łatwo zmywalnym laminatem / łatwo zmywalną powłoką poliuretanową typu Speedliner lub pokrewne, podłoga antypoślizgowa, zapewniająca odpływ wody na zewnątrz pojazdu podczas mycia myjką ciśnieniową,
d) wewnętrzna krata tylna uniemożliwiająca kontakt przewożonych osób zatrzymanych z drzwiami tylnymi pojazdu (min 1000mm szerokości i wkładką patentową),
e) wentylator nawiewno - wywiewny zamontowany w suficie osłonięty siatką włączany w kabinie kierowcy,
f) światło sufitowe lub boczne włączane w kabinie kierowcy i zabezpieczone przed zniszczeniem,
g) drzwi tylne (bagażnik) dwuskrzydłowe rozwierane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
34144700-5 - Pojazdy użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity dz. U. z 2024r. poz. 1320) z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Najkorzystniejsza oferta zawiera cenę 217.946,28 zł brutto, natomiast Zamawiający zaplanował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 200.000,00 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217946,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217946,28 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu lekkiego pożarniczego do przewozu ratowników o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów na potrzeby jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczniów z niepełnosprawnościami uczących się w placówkach edukacyjnych".
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kocach-Schabach"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do przewozu 9 osób z napędem 4x4.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.