eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Remont pomieszczeń lokalu usługowego do pełnienia funkcji Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży w Piasecznie przy ulicy Szkolnej 20



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112082 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń lokalu usługowego do pełnienia funkcji Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży w Piasecznie
przy ulicy Szkolnej 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 756 61 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń lokalu usługowego do pełnienia funkcji Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży w Piasecznie
przy ulicy Szkolnej 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee886c6-ad77-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006501/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont pomieszczeń lokalu usługowego do pełnienia funkcji Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży w Piasecznie przy ulicy Szkolnej 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt zintegrowany. Powiat piaseczyński” nr POWR.04.01.00-D215/17, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, Oś IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046233/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1056549,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń lokalu usługowego do pełnienia funkcji Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży w Piasecznie przy ulicy Szkolnej 20.

Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
• wykonanie instalacji i oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
• wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie WLZ, rozdzielnic, urządzeń sanitarnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz gniazd ogólnych,
• wykonanie instalacji teletechnicznych,
• wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie alarmowym dla osób niepełnosprawnych,
• wykonanie instalacji elektrycznych w zakresie ochrony ppoż.,
• wykonanie instalacji elektrycznej wyrównawczej,
• wykonanie instalacji i oświetlenia elewacyjnego,
• wykonanie instalacji wod.-kan,
• wykonanie instalacji c.o.,
• wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
• wykonanie instalacji klimatyzacyjnej,
• roboty instalacyjne w sanitariatach,
• roboty w zakresie izolacji przeciwwodnych wewnętrznych,
• roboty glazurnicze,
• biały montaż,
• roboty w zakresie suchej zabudowy,
• roboty tynkarskie,
• roboty w zakresie sufitów podwieszanych mineralnych,
• roboty posadzkarskie,
• wymiana i montaż drzwi w tym ppoż.
• roboty malarskie,
• wykonanie pochylni zewnętrznej,
• roboty wykończeniowe oraz zagospodarowanie terenu
6. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszą umową określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna jako całość stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ oraz warunki ogólne dla umów na wykonanie robót budowlanych Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1042217,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1042217,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1042217,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profiklima Stanisław Gajlewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519603060

7.3.3) Ulica: Przepiórki 59

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1042217,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.