eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydzyna › Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2023 - zajęcia dogoterapii i terapii surdologopedycznej



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023 – zajęcia dogoterapii i terapii surdologopedycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM.FRANCISZKA RATAJCZAKA W RYDZYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000230214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Rydzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-130

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswry@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswrydzyna.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/727743

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2023 – zajęcia dogoterapii i terapii surdologopedycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d497dc27-ac95-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002246/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem w roku 2023 – zajęcia dogoterapii i terapii surdologopedycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 689160,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zajęcia dogoterapii w szacunkowej ilości od 70 do 140 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru
godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz
(czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od jednego dziecka do
drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w zakresie realizacji
przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne
zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie odbywać się w
siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w harmonogramie zajęć
ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z Wykonawcą. Zajęcia odbywać
się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego według ustalonego
harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00.
Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej zwanych „Specjalistami”,
będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4
Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjnorehabilitacyjno-
opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1) po powołaniu w
skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w
zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte
innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i
jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla poszczególnych
Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i
ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym; 5) analizowanie skuteczności
pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6) wprowadzanie zmian w programie stosownie do
aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 12600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zajęcia terapii surdologopedycznej w szacunkowej ilości od 25 do 50 godzin. Zamawiający zaznacza, że pod
pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka
lub na jego rzecz (czas ten nie obejmuje np. czasu niezbędnego na przemieszczanie się osoby świadczącej usług od
jednego dziecka do drugiego, jeśli osoba ta świadczy usługi u kilku dzieci w ciągu jednego dnia). Koszty dojazdów w
zakresie realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia
stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Realizacja usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia
będzie odbywać się w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy czas i miejsce świadczenia usług Zamawiający określi w
harmonogramie zajęć ustalonym z uwzględnieniem potrzeb uczestników poszczególnych terapii w porozumieniu z
Wykonawcą. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez Zamawiającego
według ustalonego harmonogramu zajęć. Zajęcia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach
między 8:00 a 18:00. Usługa świadczona przez każdą z osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia - dalej
zwanych „Specjalistami”, będzie prowadzona w zależności od potrzeb dziecka w wymiarze do 5 godzin tygodniowo, zgodnie z § 1 ust 1. pkt. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków
koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. 2017 poz. 1712, ze zm.). Zakres obowiązków Specjalistów obejmuje: 1)
po powołaniu w skład zespołu specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie kierunków i harmonogramu działań
podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny; 2) nawiązanie współpracy z placówką, w której
dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań; 3) opracowanie i
realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części
przeznaczonej dla poszczególnych Specjalistów; 4) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym
identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu
społecznym; 5) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie; 6)
wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny, 7) planowanie dalszych działań
w zakresie wczesnego wspomagania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Jaworski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971059594

7.3.3) Ulica: O.E. Frankiewicza 12

7.3.4) Miejscowość: Osieczna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-113

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andżelika Leciejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL 76040806483

7.3.3) Ulica: 17 Pułku Ułanów Wlkp.

7.3.4) Miejscowość: Rydzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.