eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Budowa kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy" - ETAP I



Og³oszenie z dnia 2022-04-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy” – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy” – ETAP I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eef45bd3-b577-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00111343

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Budowa kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 14. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
15. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego.
16. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
17. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
18. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
19. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
20. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
21. Zobowi±zanie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2) sporz±dza siê w formie elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
22. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
23. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, nastêpuje przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego.
24. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci.
25. Dokumenty lub o¶wiadczenia sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
26. Ofertê, o¶wiadczenia i dokumenty nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49,
58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21
- z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.swidnica.pl ,lub numerem telefonu 74 856-28-23*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa budynku mieszkalnego
wielorodzinnego wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa
kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy” – ETAP I
Nr P-42/IV/22 prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z pó¼ñ. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.

** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-42/IV/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 4811166,85 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze 7490 m3– typu socjalnego wraz z infrastruktur± towarzysz±ca: przy³±czami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wlz – energii elektrycznej i drog± dojazdow± wewnêtrzn± w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy” – ETAP I, na podstawie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu budowlanego, sporz±dzonego przez ABM PROJEKT Us³ugi Projektowe mgr in¿. Adam M±drzak, Bole¶cin 49 d, 58-100 ¦widnica, przedmiarów robót oraz szczegó³owych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w obrêbie geodezyjnym 0005 Zachód, na dzia³ce 2695.
3. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z wiedz± budowlan±, przepisami szczególnymi, w oparciu o umowê, opracowane projekty architektoniczno- budowlane, plan zagospodarowania terenu, projekty techniczne, zapisy Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia, a tak¿e o decyzjê pozwolenia na budowê.
4. Uzyskanie ostatecznej decyzji koniecznej do dopuszczenia do u¿ytkowania lub ostatecznych decyzji warunkuj±cych to dopuszczenie (je¶li zgodnie z przepisami jest wydawane pozwolenie na u¿ytkowanie, to uzyskanie decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w ¦widnicy).
5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, dostarczy i uzgodni z Zamawiaj±cym szczegó³owy Harmonogram rzeczowo- finansowy.
6. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê o udzielenie zamówienia publicznego, dostarczy Zamawiaj±cemu kosztorys budowlany sporz±dzony metod± kalkulacji szczegó³owej, zwany dalej Szczegó³owym Kosztorysem. Wykonawca opracuje ww. Szczegó³owy Kosztorys w formie okre¶lonej Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15.05.2004 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego (…) Dz. U. nr 130 z 2004 r. poz. 1389.
7. Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, Szczegó³owy Kosztorys bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia w przypadku odst±pienia od umowy, bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „robót zaniechanych” i „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art 455 ustawy PZP. Zosta³o to opisane w rozdz. XXIII SWZ.
8. Szczegó³owy Kosztorys ma znale¼æ odzwierciedlenie w Harmonogramie rzeczowo - finansowym, gdzie ceny jednostkowe elementów bêd± stanowi³y podstawê do rozliczeñ czê¶ciowych.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania „robót zamiennych” w stosunku do tych przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonania czê¶ci (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia, tzw. „robót zaniechanych”. Sposób wyliczenia warto¶ci tych robót okre¶la rozdz. XXIII SWZ.
11. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, przy czym warto¶æ ¶wiadczenia Wykonawcy bêdzie nie mniejsza ni¿ 90% warto¶ci netto wynagrodzenia Wykonawcy.
12. Zadanie inwestycyjne Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastruktur± towarzysz±c± w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Le¶nej w ¦widnicy” – ETAP I, bêdzie realizowane z finansowym wsparciem Pañstwa, za po¶rednictwem BGK, z Funduszu Dop³at (ustawa z 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na

wynajem, mieszkañ chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeñ – Dz.U z 2020 r., poz. 508, z 2021 r. poz. 11, 223).
W zwi±zku z powy¿szym realizacja i rozliczenie w/w zadañ odbywaæ siê bêdzie z uwzglêdnieniem warunków umowy o finansowe wsparcie, któr± Gmina Miasto ¦widnica zawrze z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
13. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o:
12.1. Umowê,
12.2. Dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez
Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w
szczególno¶ci SWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami
wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SWZ, wyszczególnionymi
we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach.
14. Dokumentacja wraz z przedmiarami robót znajduje siê na stronie https://umswidnica.eb2b.com.pl/ Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Inwestycji Miejskich – pok. 217.

Uwaga!
 Za³±czone przedmiary robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.).
 Przedmiary robót za³±czono w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty.
Uwaga!
Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia na etapie oceny i badania ofert.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych.

15. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostosowania siê do wymagañ wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110) - dalej e.p.a.
16. Pocz±wszy od dnia 1 stycznia 2022 roku Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia udzia³u pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów u¿ytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 e.p.a. Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ do dnia podpisania umowy, zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu wykaz floty pojazdów u¿ytkowanych przy wykonywaniu zamówienia zgodnie ze wzorem wskazanym w Za³±czniku nr 4 do Umowy.
17. Wykonawca zobowi±zany jest poddaæ siê kontroli Zamawiaj±cego pod k±tem spe³niania przez niego wymogów wskazanych w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych, w tym do sprawdzania czy Wykonawca, przy wykonywaniu umowy, rzeczywi¶cie u¿ytkuje odpowiedni± ilo¶æ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto,
2) Okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 1.000.000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych) oraz, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 2.500.000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych).
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
b1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.

 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, minimum 5 lat do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze oraz co najmniej 2 razy pe³ni³ funkcjê kierownika budowy przy inwestycji obejmuj±cej budowê lub przebudowê budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze minimum 2000 m3.

 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, minimum 5 lat do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze oraz co najmniej 2 razy pe³ni³ funkcjê kierownika budowy przy inwestycji obejmuj±cej budowê lub przebudowê budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami i urz±dzeniami cieplnymi, wentylacj±, instalacj± gazow±, wodoci±gow± i kanalizacyjn±.

 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych: minimum 5 lat do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykszta³cenie wy¿sze oraz co najmniej 2 razy pe³ni³ funkcjê kierownika budowy przy inwestycji obejmuj±cej budowê lub przebudowê budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnêtrznymi, teleinformatycznymi oraz wewnêtrzn± lini± zasilaj±c±.

Przez do¶wiadczenie nale¿y rozumieæ okres pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ w odpowiedniej specjalno¶ci (nale¿y podaæ lata a w przypadku niepe³nych lat - pe³ne miesi±ce i pe³ne lata).
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2020 poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.

b2 posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ (zakoñczy³) co najmniej: dwie roboty budowlane (dwa odrêbne zamówienia) – ka¿da robota budowlana polegaj±ca na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze minimum 3000 m3 wraz przy³±czami wody, gazu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wlz – energii elektrycznej wraz z wewnêtrznymi instalacjami sanitarnymi oraz elektrycznymi i elektroenergetycznymi.
Zamawiaj±cy wyja¶nia, ¿e:
 pojêcia ‘budowa” „przebudowa”, o których mowa powy¿ej s± rozumiane zgodnie z definicja zawart± w art. 3 pkt 6), 7a) ustawy prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2021 poz. 2351 z pó¼n. zm.),
 przez jedno zadanie/ inwestycjê nale¿y rozmieæ zadanie zrealizowane w oparciu o jedn± umowê cywilnoprawn±.

2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia..
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. IX, ust. 1, pkt. 2 niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
1) warunek, o którym mowa w rozdz. IX, ust. 1, pkt. b2 SWZ, tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± 2 robót budowlanych, polegaj±cych na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze minimum 3000 m3 wraz z przy³±czami wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wlz – energii elektrycznej.
2) warunki, o których mowa w rozdz. IX, ust. 1, pkt 2), lit a) oraz lit. b) pkt b1 SWZ, tj. warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegaj± sumowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, wymaganych do z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, tj:
5) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125, ust.1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 2a do SWZ – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
6) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
7) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
8) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
9) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
10) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
11) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
12) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotycz±cej skazania za przestêpstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
13) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, wymaganych do z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, tj:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

4. Ponadto do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych)
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
6) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci).
5. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
7. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PeKaO SA oddzia³ I w ¦widnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium - P-42/IV/22”.
8. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 8, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
9. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XI ust. 2, pkt 1) i 2) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace i roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczenia techniczne, zwi±zane z ilo¶ci± znaków mo¿liwych do wprowadzenia w punkcie "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia" Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje zmiany umowy zgodnie z Rozdzia³em XXIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.