Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00059600/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem w latach 2023-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wysokomazowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludowa 15A
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862752417
1.5.8.) Numer faksu: 862753153
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@wysokomazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokomazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7de0008d-9d50-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem w latach 2023-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7de0008d-9d50-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040729/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z sukcesywną dostawą, transportem Wykonawcy, tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem w latach 2023-2025.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) tablice rejestracyjne samochodowe – 9 500 kpl.
2) tablice samochodowe do przyczep – 1 200 szt.
3) tablice motocyklowe (ciągnikowe) – 1 200 szt.
4) tablice motorowerowe – 300 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
34928470-3 - Elementy oznakowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507129,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507129,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430956493
7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-447
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507129,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Wykonanie dokumentacji technicznej na rozbudowę oczyszczalni ścieków i renowacje kanalizacji sanitarnej w Mieście Wysokie Mazowieckie
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE I SUKCESYWNA DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ ORAZ ODBIÓR I UTYLIZACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH WYCOFANYCH Z UŻYTKU
- DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH RÓŻNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych, archiwizacyjnych, wyposażenia biurowego oraz kalendarzy na 2024 r. dla 17 WOG w Koszalinie ( 5 zadań)
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych
- Dostawa materiałów i sprzętu biurowego
- Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta w Gminie Miejskiej Kowary
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.