eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegowo › Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strzegowo.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Strzegowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130954575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 32

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk@strzegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzegowo.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Strzegowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000692848

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 13

1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gimstrzeg@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzegowo.edu.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001157063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niedzbórz 19

1.5.2.) Miejscowość: Niedzbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_niedzborz@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spniedzborzmaz.edupage.org/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35bdc453-a330-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063631/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Dostawa oleju napędowego

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego z uwzględnieniem prawa opcji - maksymalnie 30 m3.

Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w godz.
8:00 - 16:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zostały opisane w załączniku Nr 4e do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.

Do dostaw oleju napędowego stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz wymagania normy PN-EN 590.

Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze
wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 179460,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Dostawa oleju opałowego

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych z uwzględnieniem prawa opcji - maksymalnie 79 m3, z czego:

1) Urzędu Gminy w Strzegowie - maksymalnie 5 m3,
2) Zakładu Komunalnego w Strzegowie - maksymalnie 10 m3,
3) Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Strzegowie - maksymalnie 43 m3,
4) Szkoły Podstawowej im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu - maksymalnie 21 m3.
Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w godz.
8:00 - 16:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zostały opisane w załącznikach Nr 4a, 4b, 4c, 4d do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
Do dostaw oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych stosuje się wymagania
jakościowe określone w normie PN-C 96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe”
w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008).

Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze
wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 381601,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212802,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213724,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212802,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360862079

7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212802,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458933,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462432,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458933,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360862079

7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458944,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w ramach wspólnego zamówienia na rzecz jednostek organizacyjnych:
1) Urzędu Gminy w Strzegowie,
2) Zakładu Komunalnego w Strzegowie,
3) Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Strzegowie,
4) Szkoły Podstawowej im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu.

W wyniku postępowania zostały zawarte umowy:

Część 1 Dostawa oleju napędowego
Umowa zawarta przez Zakład Komunalny w Strzegowie w dniu 21.02.2023 r. na kwotę 212802,30 PLN,
w przedmiocie dostawa oleju napędowego

Część 2 Dostawa oleju opałowego
1) Umowa zawarta przez Zakład Komunalny w Strzegowie w dniu 21.02.2023 r. na kwotę 58092,90 PLN,
w przedmiocie dostawa oleju opałowego,

2) Umowa zawarta przez Urząd Gminy w Strzegowie w dniu 21.02.2023 r., na kwotę 29 046,45 zł,
w przedmiocie dostawa oleju opałowego,

3) Umowa zawarta przez Szkołę Podstawową im. Św. Stanisława Kostki w Strzegowie w dniu 21.02.2023 r., na kwotę 249 799,47 zł, w przedmiocie dostawa oleju opałowego,

4) Umowa zawarta przez Szkołę Podstawową im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu w dniu 21.02.2023 r., na kwotę 121 995,09 zł, w przedmiocie dostawa oleju opałowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.