Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00037336/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Świadczenie usług wsparcia i doradztwa w zakresie postępowań o roboty budowlane prowadzonych przez IBPRS oraz realizowanych robót budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego.''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof Wacława Dąbrowskiego - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000053835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka, 36
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-532
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@ibprs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibprs.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ibprs.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowy Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Świadczenie usług wsparcia i doradztwa w zakresie postępowań o roboty budowlane prowadzonych przez IBPRS oraz realizowanych robót budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego.''2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651f1def-97de-4e3f-aad0-81ef1a8244e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036186/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług wsparcia i doradztwa w zakresie postępowań o roboty budowlane prowadzonych przez IBPRS oraz realizowanych robót budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach NextGenerationEU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.22.1.2025.DA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 617479,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 467479,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług wsparcia i doradztwa w zakresie postępowań o roboty budowlane prowadzonych przez Instytut oraz realizowanych robót budowlanych, w tym pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji umowy o dofinansowanie ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach NextGenerationEU oraz realizowane w ramach przedsięwzięcia rozbudowy publicznego zaplecza analityczno – laboratoryjnego w sektorze rolno – spożywczym w ramach części inwestycji: budowa lub modernizacja laboratoriów instytutów nadzorowanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Umowa nr IBPRS.KPO.01.19.IP.04-0009/23).
2.Przygotowanie opisu przedmiotu – 5 programów funkcjonalno- użytkowych w zakresie:
a) Budowa nadachowej instalacji PV na budynku Instytutu przy, ul. Rakowieckiej 36 w Warszawie
b) Poprawa efektywności energetycznej budynku Instytutu przy ul. Rakowieckiej 36 w Warszawie;
c) Poprawa efektywności energetycznej budynku Instytutu przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 84 W Łodzi
d) Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu;
e) Przebudowa istniejącej trafostacji budynku przy ul. Rakowieckiej 36 w Warszawie;
3. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia wraz z kosztorysem dla Inwestycji przy ul. Jubilerskiej 4 w Warszawie.
4.Prowadzenie procesu nadzoru nad realizacją Inwestycji ze strony Zamawiającego w tym:
a) Zapewnienie zespołu inspektorów budowlanych przez cały proces budowlany:
1) Branży Konstrukcyjnej;
2) Branży Sanitarnej;
3) Branży Elektrycznej;
5.Pomoc w rozliczeniu umowy o dofinansowanie Inwestycji;
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252570254
7.3.3) Ulica: Al. Bohaterów Września 9 bud 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-973
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.