eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu pomieszczeń w budynkach Collegium Biomedicum oraz Wydziału Farmaceutycznego wraz z dostarczeniem i montażem mebli



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110630 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pomieszczeń w budynkach Collegium Biomedicum oraz Wydziału Farmaceutycznego wraz z dostarczeniem i montażem mebli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gumed

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu pomieszczeń w budynkach Collegium Biomedicum oraz Wydziału Farmaceutycznego wraz z dostarczeniem i montażem mebli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81617bb7-c781-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074241/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GUM2021ZP0066

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych oraz dostarczenie i montaż mebli w:
a) budynku Collegium Biomedicum Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku przy ul. Dębinki 1:
- Sala ćwiczeń nr 33A Katedry i Zakładu Histologii,
- Sala ćwiczeń nr 33B Katedry i Zakładu Histologii,
- Pomieszczenie laboratoryjne nr 214 w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej,
- Pomieszczenie przygotowawcze nr 215 w Katedrze i Zakładzie Chemii Medycznej,
- Sala ćwiczeń nr 519 Katedry i Zakładu Fizjologii,
b) budynkach Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku przy al. gen. Józefa Hallera 107:
- Pomieszczenie laboratoryjne nr 13B Katedry i Zakładu Chemii Fizycznej w Budynku Głównym na parterze w Segmencie C,
- Pomieszczenie laboratoryjne nr 6 Katedry i Zakładu Chemii Organicznej w Budynku Głównym w Segmencie A,
- Pomieszczenie laboratoryjne nr 308 Katedry i Zakładu Toksykologii w Budynku Laboratoryjnym,
- Pomieszczenie laboratoryjne nr 309 Katedry i Zakładu Toksykologii w Budynku Laboratoryjnym,
- Pomieszczenie laboratoryjne nr 311 Katedry i Zakładu Toksykologii w Budynku Laboratoryjnym,
- Przestrzeń dla studentów Katedry i Zakładu Farmacji Stosowanej w Budynku Laboratoryjnym,
- Pomieszczenie zmywalni nr 135 Katedry i Zakładu Farmacji Stosowanej w Budynku Laboratoryjnym,
- Pomieszczenie socjalne nr 20 Katedry i Zakładu Farmakognozji w Budynku Głównym.
- Pomieszczenie nr 14 Katedry i Zakładu Farmakognozji w Budynku Ogrodu Roślin.
- Pomieszczenie nr 15 Katedry i Zakładu Farmakognozji w Budynku Ogrodu Roślin.
- WC Katedry i Zakładu Farmakognozji w Budynku Ogrodu Roślin.
2. Zakres rzeczowy obejmuje: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne i teletechniczne oraz dostawę i montaż mebli wraz ze zlewami i armaturą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39180000-7 - Meble laboratoryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2534089,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2534089,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2534089,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enlisto Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571073014

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-508

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Firma Stolarska STOLBET Grzegorz Betkier - wykonanie i montaż mebli


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2534089,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.